بازی Death Stranding Director's Cut
محمد صادق شجاعی

بازی Death Stranding Director’s Cut در فصل بهار 2022 برای کامپیوتر منتشر می‌شود

محمد صادق شجاعی 16 دی 1400 2 دیدگاه
309 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، با تایید استودیو Kojima Productions و شرکت 505 Games، بازی Death Stranding Director’s Cut به زودی برای پلتفرم کامپیوتر در دسترس قرار می‌گیرد.

مدتی پیش شایعه‌ای مخابره شد، مبنی بر اینکه نسخه کارگردان بازی دث استرندینگ برای کامپیوتر منتشر خواهد شد. این شایعه به واسطه فاش شدن توضیحات نیل رالی، رئیس شرکت 505 Games در رابطه با مزایای همکاری با اینتل در قبال بازی مذکور، قوت گرفته است. حال شرکت مذکور به صورت رسمی اعلام کرده که بازی Death Stranding Director’s Cut در سال جاری در فروشگاه‌های اپیک گیمز و استیم منتشر خواهد شد.

متاسفانه، استودیو کوجیما پروداکشنز و شرکت 505 گیمز تاریخ دقیق انتشار بازی مذکور روی کامپیوتر را اعلام نکرده‌اند. با این حال فصل بهار سال جاری کاربران این پلتفرم می‌توانند نسخه کارگردان بازی Death Stranding را تجربه کنند. در این راستا، صفحه تازه‌ای برای بازی Death Stranding Director’s Cut در فروشگاه استیم ایجاد شده است. در حال حاضر مشخص نیست که آیا نسخه Directors Cut بازی Death Stranding به عنوان ارتقا رایگان در اختیار خریداران نسخه استاندارد قرار گرفته یا خیر. در صورت به حقیقت تبدیل شدن شایعات، در ماه مارس اخبار بیشتری از نسخه کارگردان دث استرندینگ منتشر خواهد شد.

کاربران پلتفرم کامپیوتر می‌توانند در بازی Death Stranding Director’s Cut انتظار محتوا‌های اضافه ارائه شده در نسخه پلی استیشن 5 را داشته باشند. این محتوا‌ها عبارتند از: ماموریت‌های جدید، جت پک، منجنیق و یک ربات که در تحویل محموله‌ها به شما کمک می‌کند. علاوه بر این، همکاری شرکت‌های Intel و 505 Games به معنای پشتیبانی از فناوری XeSS است. این فناوری عملکردی مشابه DLSS دارد. در قالب آن بازی‌ها با رزولوشن پایین‌تری اجرا شده و سپس به کمک هوش مصنوعی آپ اسکیل می‌شوند. در این شرایط نرخ فریم بازی‌ها به شکل قابل توجهی افزایش می‌یابد.

بازی Death Stranding Director's Cut

تا‌کنون نسخه کامپیوتر برخی از آثار پلی استیشن منتشر شده است

دث استرندینگ یکی دیگر از آثار مطرح پلی استیشن است که روی کامپیوتر منتشر شده است. از بین این آثار می‌توان به بازی‌های Horizon Zero Dawn و Days Gone اشاره کرد. در ماه‌های آینده بازی God of War به عنوان تازه‌ترین بازی یکی از مطرح‌ترین مجموعه‌های تاریخ پلی استیشن، در دسترس کاربران کامپیوتر قرار خواهد گرفت. ادامه این روند نشان می‌دهد که بازار پلتفرم مذکور سودآوری مناسبی داشته است. به این واسطه، پشتیبانی سونی ادامه پیدا کرده و احتمالا در آینده بازی‌های دیگری نیز روی کامپیوتر منتشر می‌شوند. اگر چه رئیس سابق پلی استیشن یعنی شاون لیدن باور دارد که تاریخ انتشار نسخه کامپیوتر بازی‌های شرکت سونی با کنسول‌ها همزمان نخواهد بود.

بازی Death Stranding کشور آمریکا را در شرایطی نشان می‌دهد که به دلیل رویداد آخرالزمانی به نام دث استرندینگ ویران شده است. در این بازی به عنوان شخصیت سم، وظیفه دارید مواد حیاتی را به سکونت‌گاه‌ها و مناطق دور افتاده برسانید. دیگر وظیفه شما برقراری ارتباط بی‌سیم بین مناطق مختلف است. بازی Death Stranding Director’s Cut در حال حاضر تنها در دسترس دارندگان کنسول PS5 قرار دارد. دارندگان نسخه استاندارد می‌توانند با پرداخت مبلغی بازی خود را به نسخه کارگردان ارتقا دهند.

نظر شما در مورد انتشار نسخه Directors Cut بازی Death Stranding روی کامپیوتر چیست؟ آیا با این امر موافق هستید یا آن را به معنای به خطر افتادن کنسول‌ها می‌دانید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    taha

    مهمان

    وقتی امد ترجمش هم می کنید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    parsa

    مهمان

    چه فرقی داره با نسخه عادی ؟

    پاسخ دهید