بازی Death Stranding Director’s Cut
محمد صادق شجاعی

شایعه: بازی Death Stranding Director’s Cut برای کامپیوتر منتشر خواهد شد

محمد صادق شجاعی 14 دی 1400 1 دیدگاه
358 بازدید

مدتی پیش نسخه کامل بازی Death Stranding با پسوند Director’s Cut روی کنسول پلی استیشن 5 در دسترس قرار گرفت. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، شایعاتی مخابره شده که خبر از انتشار بازی Death Stranding Director’s Cut برای کامپیوتر می‌دهند.

بازی Death Stranding، اولین محصول استودیو Kojima Productions، پس از تبدیل شدن به یک استودیو مستقل است. این اثر با بهره‌گیری از تیم بازیگران قوی، داستان منحصر‌به‌فرد، برخورداری از جلوه‌های بصری چشم‌نواز و گیم‌پلی خلاقانه به یکی از بهترین بازی‌های تاریخ تبدیل شد. هیدئو کوجیما با این اثر ثابت کرد که همچنان می‌تواند شاهکاری به ‌یاد ماندنی خلق کند. پس از انتشار روی کنسول پلی استیشن 4، با فاصله حدودا یک ساله، بازی دث استرندینگ برای کامپیوتر نیز در دسترس قرار گرفت؛ اما این پایان کار بازی Death Stranding نبود. مدتی بعد نسخه کامل آن تحت عنوان بازی Death Stranding Director’s Cut روی کنسول پلی استیشن 5 منتشر شد. اخیرا شایعاتی در رسانه‌ها مخابره شده که طبق آن‌ها کاربران پلتفرم کامپیوتر نیز به زودی قادر به تجربه نسخه کارگردان بازی دث استرندینگ خواهند بود.

رسانه Videocardz اعلام کرده که از طریق یک منبع نا‌شناس، به بیانیه مطبوعاتی شرکت اینتل مربوط به رویداد معرفی کارت گرافیک Arc در نمایشگاه CES 2022 دسترسی پیدا کرده است. این بیانیه نشان می‌دهد که شرکت Intel قبلا اقدام به ارسال OEM‌ها به مشتریان خود کرده است.

ظاهرا در حدود 50 طرح مختلف برای پردازشگر گرافیکی Arc توسط شرکت‌های ASUS ،Acer ،Dell ،HP و Lenovo آماده شده و در آینده نیز تعداد آن‌ها افزایش خواهد یافت. شرکت اینتل قصد دارد با سازندگان بازی‌های ویدیویی فناوری آپ اسکیل خود را پیاده‌سازی کند. این فناوری با نام Xe Super Sampling یا به اختصار XeSS شناخته می‌شود. بازی Death Stranding Director’s Cut یکی از آثاری است که از این فناوری پشتیبانی خواهد کرد. نیل رالی، رئیس شرکت 505 Games، نسبت به این امر و بهبود تجربه بازیکنان به واسطه آن «هیجان‌زده» است.

بازی Death Stranding Director’s Cut

کوجیما پروداکشنز تنها بازی‌سازی نیست که از XeSS پشتیبانی می‌کند

در کنار کوجیما پروداکشنز، دیگر بازی‌سازانی که از فناوری XeSS بهره خواهند برد، عبارتند از: EXOR Studios (سازنده بازی The Riftbreaker)، Ubisoft، Techland ،Illfonic ،Codemasters. برای تایید انتشار نسخه کارگردان بازی دث استرندینگ روی کامپیوتر لازم است تا برگزاری CES 2022 صبر کنید.

نظر شما در مورد انتشار بازی Death Stranding Director’s Cut برای پلتفرم کامپیوتر چیست؟ آیا از این امر و پشتیبانی از فناوری XeSS استقبال می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Ali gamer

    مهمان

    سلام خسته نباشید خبر ندارین جی تی ای ریمستر اندروید کی میاد؟

    پاسخ دهید