دانلود بازی Death Stranding برای PS4 پارسی گیم

دانلود بازی Death Stranding برای PS4

پارسی گیم 17 آبان 1398 19 دیدگاه
33,713 بازدید
این بازی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و بنیاد ملی بازی های رایانه ای، از حالت انتشار خارج شده است.

دانلود بازی Death Stranding برای پلی استیشن 4

جوامع انسانی هرروز بیشتر به سمت انزوا و دوری از هم کشیده می‌شوند. در فراسوی کوه‌های مرتفع و کوهستان‌های سرسبز، این کینه و جدایی انسان‌هاست که کم‌کم در حال ریشه زدن به تمام پایه‌های بشریت است و رنگ مرگ وزندگی را همسان کرده است. اسم هیدئو کوجیما برای بسیاری نام‌آشناست. این فرد تابه‌حال دنیای بازی‌های ویدیویی را بارها تغییر داده است و همه را با نبوغ خود تعجب‌زده کرده است. بعد از جدایی از کونامی و کار به‌عنوان یک بازی‌ساز مستقل، اولین پروژه او از میان ایده‌ای عجیب سر درآورد. Death Stranding دنیایی عجیب‌وغریب بامزه مرگ وزندگی را پیش روی ما قرار داده است و قرار است سفری از این‌سوی ایالات‌متحده تا آن‌سوی ساحل آرامش داشته باشیم و در این میان باید تمام کلونی‌های منزوی انسان‌ها را به یکدیگر متصل کرد. این شاهکار گرافیک و داستان‌سرایی از سوی استودیو Kojima Productions است.

Death StrandingDeath Stranding داستان پیچیده و عجیبی را روایت می‌کند که در بطن خودش برای همه ما آشناست. بازی ما را به سرزمین بزرگ ایالات‌متحده آمریکا می‌برد که اتفاقی مهیب باعث ایجاد موجوداتی نامرئی و موزی به نام BT شده است. این موجودات در ساحلی دور زندگی می‌کنند که به نظر آن‌ها را به زندگی پس از مرگ متصل می‌کند. همین‌که آن‌ها شروع به جستجوی دنیا می‌کنند، انفجارهای مهیبی رخ می‌دهد و این‌طور است که اکوسیستم دنیا به‌طور کامل تغییر می‌کند. باران‌های عجیبی شروع به باریدن می‌کنند که هسته‌های بدن انسان را نابود می‌کنند و همین باعث شده است که جامعه بشری در کلونی‌های کوچکی و به‌دوراز همه‌چیز زندگی کند. این کلونی‌ها علاوه بر خود دولت فدرال آمریکا، دارای قانون و حکومت خود است. افرادی که به صندلی قدرت تکیه داده‌اند، به دنبال متصل کردن این کلونی‌ها به هم دیگر به کمک یک کودک کوچک هستند، او انرژی این پیوند را دارد. در این میان این گیرودار، سروکله Sam Porter Bridges با بازی Norman Reedus دوست‌داشتنی پیدا می‌شود و این مسئولیت عظیم روی دوش او گذاشته می‌شود.

راهنمای قدم به قدم بازی Death Stranding

راهنمای قدم به قدم بازی Death Stranding

بازی Death Stranding توسط استودیو Kojima Productions ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Death Stranding با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Death Stranding

بازی Death Stranding با تکیه‌بر جهان باز بودنش، ساعت‌ها گشت‌وگذار در کوهستان‌ها و دنیای گسترده‌اش را فراهم آورده است. بازی به‌نوعی یک مخفی‌کاری متصل می‌شود که هدف اصلی‌اش متصل کردن و رساندن خود به ساحل موردبحث است. صبر و حوصله زیادی برای گذر از میان دره‌ها و کوه‌های بلند نیاز است و مسیر نیز زیباتر از هر چیزی است که تابه‌حال دیده‌اید. این دنیای تنها و منزوی Death Stranding است که شمارا به فکر وا‌می‌دارد که زندگی چیست و در پس آنچه نهفته است. در آن‌سو نیروهای مضر BT نیز همه‌جا حضور دارند و جنگیدن با آن‌ها نیز چندان آسان نیست. Death Stranding نجات جامعه بشری از خطری بزرگ بیخ گوشمان است. بازیگران مشهور به همراه ذکاوت و هوش کوجیما دنیای فوق‌العاده‌ای پدید آورده است که هرکسی را میخکوب خود خواهد کرد. بشریت در یک‌قدمی سقوط است، تنها شما هستید که می‌توانید آن را نجات دهید؛ خبری از بمب باران هسته‌ای و جنگ‌های عظیم نیست. این بار تنهایی است به‌آرامی در حال نابودی انسان است جلوی آن را بگیرید.

در ادامه برای دانلود بازی Death Stranding با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

About This Game :

Death Stranding is a professional wrestling video game developed by Visual Concepts and published by 2K Sports. It was released worldwide on October 22, 2019 for Microsoft Windows, PlayStation 4, and Xbox One. It is the twenty-first game in the WWE game series, and the successor to WWE 2K19. Death Stranding’s 2K Showcase mode revolves around the Four Horsewomen of WWE. The 2K Towers mode, first introduced in WWE 2K19, made its return to the series. Death Stranding features a female MyCareer story alongside its male story, a first for the franchise.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

|به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند|

در صورت بروز مشکل می توانید با ایمیل info.par30game@gmail.com در ارتباط باشید.

  • حجم : 47.1 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.3 از میانگین رای 6 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 19 دیدگاه
  • Avatar

    Hamid

    مهمان

    سلام اپدیت بازی رو نصب میکنم ارور ce-36244-9 میده چکار کنم؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ALI

    مهمان

    سلام.امروز ۲۵ مه.بازی منتشر نشد؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    امیر حسین

    مهمان

    سلام خسته نباشید رو سیستم
    ram 6
    cpu i5 4400
    gt740 2g باز میشه

    پاسخ دهید
    • Avatar

      alisoh در پاسخ به امیر حسین

      مهمان

      :))))
      دمت گرم چقدر خندیدم .خدا شادت کنه
      عزیزم این بازی برای کنسول هست و برا کام‍‍‍‍‍‍‍‍‍پیوتر نیست که سیستم میپرسی

    • Avatar

      kusham در پاسخ به امیر حسین

      مهمان

      سلام انتشار نسخه کویندوز تایید شده منتظر باید باشید ولی
      وقتی هم بیاد چند ماه طول میکشه که کرک بشه
      پیشنهاد میکنم بازی رو بخرید که حق تولید کننده بازی رعایت بشه

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 19 دیدگاه