death stranding
یحیی رحیمی

زمان تریلر Death Strading در TGS 2019 تغییر کرد: تنها 49 دقیقه !

یحیی رحیمی 20 شهریور 1398 بدون دیدگاه
463 بازدید

هیدئو کوجیما رسما همه را دست گرفته است و تریلرهای گیم پلی را نیز بیشتر فرصتی برای زجر بازیکنان می بیند. چند روز پیش از پخش دو تریلر از بازی Death Stranding در TGS 2019 گفتیم و قرار بر آن بود که روی هم 80 دقیقه گیم پلی داشته باشیم. مدت زیادی است که منتظر این گیم پلی هستیم و به نظر می رسد که حالا زمان این تریلرها تغییر کرده است.

کوجیما بازهم در حساب توییتری خود اطلاعات جدیدی را رونمایی کرده است. او گفته است که آنچه خواهیم دید حدود 49 دقیقه تریلر است و در کنار آن نیز یک تصویر از فرایند ادیت گیم پلی را منتشر کرده است و به نظر او در حال ویرایش و آماده سازی ویدیو است. البته کوجیما راحت می تواند این 49 دقیقه را به چرخیدن Norman Reedus در طبیعت خوش آب و هوای بازی اختصاص دهد و در تریلر قبلی نیز حدود 15 دقیقه این طرف و آن طرف پریدن و البته گریه های یک کودک را تحمل کردیم.

death stranding demo

به هر حال باز هم خوشحالیم که کوجیما از خر شیطان پایین آمده است و می خواهد یک تریلر از بازی در دسترس همگان قرار دهد. او چند روز پیش گفته بود که خودش نیز به طور کامل بازی Death Stranding را درک نمی کند و عجیب نیست که ما نیز آن را درک نمی کنیم! به هر حال Death Stranding از اختصاصی های مورد انتظار کنسول PlayStation است که در تاریخ 8 نوامبر عرضه خواهد شد.

کوجیما در توییت خودش گفته است که توسعه دهندگان یک سری گیم پلی ها آماده کرده بودند و حالا خودش شخصا ادیت آن را به دست گرفته است. این تنها اختصاصی باقی مانده از کنسول PS4 نیست و در ماه سپتامبر نیز قرار است یک رویداد پیرامون The Last of Us 2 داشته باشیم و احتمالا تاریخ عرضه بازی را آن زمان خواهیم فهمید یا حداقل یک گیم پلی جدید دریافت خواهیم کرد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.