بازی Elden Ring
محمد صادق شجاعی

بازی Elden Ring به عنوان موردانتظارترین اثر فروشگاه استیم معرفی شد

محمد صادق شجاعی 19 دی 1400 بدون دیدگاه
226 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، تازه‌ترین اثر استودیو FromSoftware یعنی بازی Elden Ring با عبور از بازی Dying Light 2، به عنوان موردانتظارترین اثر فروشگاه استیم معرفی شد.

ماه فوریه سال 2022 برای علاقه‌مندان بازی‌های ویدیویی مقطع زمانی مهمی است. در این ماه بازی‌های مختلف و متعددی از جمله Sifu ،Dying Light 2 و Horizon: Forbidden West در دسترس مخاطبین قرار خواهند گرفت. با وجود ارزش بالای بازی‌های اشاره، اثر دیگری نیز در ماه آینده منتشر می‌شود که بیش از دیگران به چشم می‌آید. این بازی، محصول تازه استودیو فرام سافتور بوده که هیدتاکا میازاکی وظیفه کارگردانی آن را بر عهده داشته و جرج آر آر مارتین، دنیای آن را خلق کرده است.

لیست علاقه‌مندی یا به اصطلاح Wishlist فروشگاه استیم مرجع خیلی خوبی برای آگاهی از میزان محبوبیت یک محصول بین کاربران است. به این واسطه می‌توانیم متوجه شویم که جامعه مخاطبین بیش از همه برای انتشار چه اثری لحظه‌شماری می‌کنند. بر اساس گزارشی که AshenOne، از کاربران رسانه ResetEra منتشر کرده، بازی Elden Ring توانسته از سد بازی Dying Light 2 عبور کرده و بیش از هر اثر دیگری به Wishlist کاربران اضافه شود. از زمان اضافه شدن بازی الدن رینگ به استیم در ماه اوت، این اولین باری بوده که اثر مذکور چنین دستاوردی را به دست آورده است.

AshenOne اشاره می‌کند که بازی Dying Light 2 از دسامبر 2020 و زمانی که بازی Cyberpunk 2077 منتشر شد، صدر لیست علاقه‌مندی کاربران استیم را در اختیار خود گرفته است. او همچنین خاطر‌نشان می‌کند که حضور طولانی‌تر بازی دایینگ لایت 2 نسبت به بازی الدن رینگ در فروشگاه استیم، امری است که نباید نادیده گرفته شود.

بازی Elden Ring

بازی Elden Ring برنده جایزه موردانتظارترین اثر TGA 2021

بازی‌های Dying Light 2 و Elden Ring هر دو در ماه فوریه و با فاصله چند هفته‌ای نسبت به یکدیگر منتشر خواهند شد. به همین دلیل سلطه بازی الدن رینگ بر Wishlist فروشگاه Steam امری جالب‌توجه خواهد بود. با نزدیک شدن به تاریخ انتشار، بدون شک تعداد افرادی که دو بازی مذکور را به لیست علاقه‌مندی خود اضافه کرده‌اند، افزایش خواهد داشت. همچنین باید افرادی را در نظر داشت که نسبت به پیش‌خرید اقدام کرده‌اند یا قصد دارند در روز اول انتشار، آن‌ها را روی کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس تجربه کنند.

صدر‌نشینی در لیست علاقه‌مندی تنها دستاورد بازی جدید استودیو FromSoftware نیست. AshenOne گفته که بازی Elden Ring در بین پنج بازی پر‌فروش جهانی دیده می‌شود. اثر مذکور در بین بازی‌های آینده استیم که بیشترین دنبال‌کننده را دارند، در رتبه دوم قرار دارد. با توجه به موفقیت عظیم سری Souls روی کامپیوتر و هایپ بالایی که پیرامون بازی Elden Ring شکل گرفته، دستاورد‌های این اثر چندان غافلگیر‌کننده نیست.

نظر شما در مورد معرفی بازی Elden Ring به عنوان موردانتظارترین اثر فروشگاه استیم چیست؟ آیا شما هم این اثر را به لیست علاقه‌مندی و Wishlist خود اضافه کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.