شخصیت She-Hulk در بازی Marvel's Avengers
محمد صادق شجاعی

شخصیت She-Hulk به بازی Marvel’s Avengers اضافه خواهد شد

محمد صادق شجاعی 12 دی 1400 بدون دیدگاه
408 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، به زودی بازیکنان بازی Marvel’s Avengers می‌توانند به شخصیت She-Hulk دسترسی داشته و در قالب این کاراکتر اثر مذکور را تجربه کنند. کاراکتر She-Hulk چندان در آثار اقتباسی از دنیای مارول مورد استفاده قرار نگرفته است. اما این روند قرار با سریال این شخصیت در شبکه دیزنی پلاس تغییر کند. حال برای این که بازیکنان بیش از پیش با این شخصیت آشنا شوند، کاراکتر She-Hulk قرار است به بازی Marvel’s Avengers اضافه شود.

این خبر توسط محتوا‌سازی به نام Miller رسانه‌ای شده است. او در توییت خود گفته است که کریزیا باهوس، صدا‌پیشگی شخصیت She-Hulk را بر عهده خواهد داشت. در حال حاضر بازه زمانی اضافه شدن کاراکتر مذکور به بازی Marvel’s Avengers اعلام نشده است. اما احتمالا  در سال جاری و همزمان با پخش سریال She-Hulk از شبکه +Disney انجام خواهد شد.

برای آن دسته از بازیکنانی که کمیک‌ها را نخوانده‌اند، باید بگوییم که She-Hulk در واقع دختر عمه بروس بنر ملقب به هالک است. جنیفر والترز که یک وکیل است، پس از تصادف رانندگی، مقداری از خون بروس بنر را دریافت می‌کند. به همین دلیل او نیز به سندرم پوست سبز هالک مبتلا می‌شود. تفاوت جنیفر والترز با پسر دایی‌اش این است که به اندازه Hulk خراب‌کار نیست.

بسته به اینکه کدام‌یک از کمیک‌ها را بخوانید، شخصیت She-Hulk به مانند هالک تغییر شکل نداده و همواره بدن فوق‌العاده بزرگ و سبز خود را حفظ می‌کند. با توجه به اهمیت و حضور موثر هالک در دنیای سینمایی مارول، انتظار می‌رود که کاراکتر She-Hulk نیز وضعیت مشابهی داشته باشد.

شخصیت She-Hulk در بازی Marvel's Avengers

سریال شخصیت She-Hulk در سال جاری از دیزنی پلاس پخش می‌شود

سریال She-Hulk از مدت‌ها پیش برای شبکه دیزنی پلاس در حال ساخت است. بالاخره در جریان رویداد Disney+ Day اعلام شد که این سریال در سال جاری پخش خواهد شد. سریال She-Hulk جزو فاز چهارم MCU بوده و تاتیانا ماسلانی به عنوان She-Hulk و مارک روفالو در قالب هالک به ایفای نقش خواهند پرداخت. سریال She-Hulk به عنوان یک کمدی حقوقی 30 دقیقه‌ای توصیف شده که حول محور عادت کردن شی هالک به هویت جدیدش می‌چرخد. در عین حال او تلاش می‌کند که به مشکلات حقوقی دیگر ابر‌قهرمانان نیز رسیدگی کند.

در فاصله زمانی باقی‌مانده تا اضافه شدن شخصیت She-Hulk، بازیکنان می‌توانند از لباس شخصیت هاکای که از سریال این کاراکتر الهام گرفته شده، در بازی Marvel’s Avengers استفاده کنند. این امر دقیقا در زمان پخش آخرین قسمت از سریال Hawkeye اعلام شده و یک آیتم عالی برای طرفداران کلیف بارتون است.

نظر شما در مورد اضافه شدن شخصیت شی هالک به بازی Marvel’s Avengers چیست؟ آیا این کاراکتر با استقبال بازیکنان و علاقه‌مندان همراه خواهد شد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: The Gamer

 

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.