بازی Tomb Raider
یحیی رحیمی

پیشنهاد نویسنده Tomb Raider برای بازی جدید: به مسائل پدری لارا کرافت کمتر بپردازید

یحیی رحیمی 22 فروردین 1401 بدون دیدگاه
372 بازدید

ریانا پرتچت، نویسنده سابق ریبوت Tomb Raider در مصاحبه تازه‌ای گفته است که تغییراتی باید در شخصیت لارا کرافت برای بازی تامب ریدر جدید ایجاد شود و او مسائل پدری (Father Issue) کمتری نسبت به بازی‌های قبلی داشته باشد. استودیو کریستال داینامیکس هفته گذشته ساخت Tomb Raider جدید با آنریل انجین 5 را تائید کرد.

به گزارش پارسی گیم، نویسنده سابق بازی تامب ریدر در حاشیه مراسم اهدای جوایز BAFTA 2022، پیشنهاد خود را در مورد داستان بازی جدید مطرح کرده است. او با اشاره به تغییراتی که در مورد شخصیت لارا کرافت ایجاد کرد؛ معتقد است که بازی جدید باید کمتر به مسائل پدری این شخصیت بپردازد و روی جنبه‌های دیگر تمرکز کند. وی در این مورد گفت: «متحول کردن و تکامل شخصیت او فرایند بسیار مفرحی برای ما بود و در نتیجه امیدوارم که او مشکلات پدری کمتری داشته باشد و این صحبت را از من می‌شنوید!».

بازی Tomb Raider جدید

تغییرات لازم بازی Tomb Raider

چنین تغییری می‌تواند بالندگی بیشتری به شخصیت لارا کرافت ببخشد و یکی از شناخته‌شده‌ترین شخصیت‌های مونث بازی‌های ویدیویی را از پرداختن به مسائل و مشکلات پدری جدا کند و شخصیتی مستقل به او ببخشد. این نکته در بازی‌های اخیر به چشم آمده و داستان او همیشه با پدرش گره خورده است. نویسنده سابق بازی تامب ریدر در ادامه افزود:

دوست دارم او را ببینم که واقعاً روی پای خودش ایستاده است و از کاری که انجام می‌دهد لذت می‌برد. دلیلش آن است که وقتی ریبوت Tomb Raider را نوشتیم؛ او در مسیر خودش برای تبدیل‌شدن به مهاجم مقبره قرار داشت و تمامی صفات مرتبط با چنین فردی مانند سرسختی، شجاعت و تدبیر همراه او بود ( و نیازی به افزودن این صفات نداشتیم).

نویسنده سابق بازی در ادامه گفته است که دیالوگ‌های شخصیت لارا کرافت نیز باید اندکی تغییر پیدا کند و آن جنبه شخصیتی جنون‌آمیز و سرزنده او را نشان دهد. بازی Tomb Raider جدید در رویداد اخیر اپیک گیمز معرفی شد و توسعه بازی به‌تازگی شروع شده است. استودیو Crystal Dynamics تولید را به دست گرفته و به دنبال ساخت بازی با آنریل انجین 5 است. این استودیو امیدوار است که بتواند سطح داستان‌سرایی در بازی‌های ویدیویی را توسط این موتور ارتقاء دهد.

توسعه‌دهنده همچنین گفته است که فعلاً نمی‌تواند هیچ اطلاعاتی در مورد بازی به اشتراک بگذارد و در این مرحله باید موتور گرافیکی مطابق با نیازهای آن‌ها آماده شود. با بیان چنین صحبت‌هایی، طرفداران لارا کرافت نیز به بیان پیشنهاد‌های خود پرداخته‌اند. طرفداران معتقدند که تامب ریدر جدید باید به ریشه‌های خود برگردد و به جنبه‌های ماجراجویی و هجوم به مقبره پرداخته شود. نسخه‌های اخیر بازی اندکی از ریشه‌های این مجموعه فاصله گرفته‌اند. نظر شما چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.