دانلود بازی Marvel's Avengers برای PS5
دانلود بازی Marvel's Avengers برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Marvel’s Avengers برای PS5

پارسی گیم 1 آبان 1400 2 دیدگاه
2,608 بازدید

دانلود بازی Marvel’s Avengers برای پلی استیشن 5

ابرقهرمان‌ها همیشه نقش اساطیر نداشته آمریکای مدرن را داشته‌اند. همان آدم‌های پرزوری که باقدرت های فرا انسانی به جنگ نیروهای شر می‌روند و صلح و صفا را به دنیا برمی‌گردانند. شرکت مارول با کمیک‌ها و فیلم‌های سینمایی در محبوبیت این شخصیت‌ها نقش به سزایی داشته است و حالا فرصت آن است که یک بازی جذاب از دنیای مارول را بچشیم. بازی Marvel’s Avengers از آخرین ساخته‌های استودیو Crystal Dynamics است. این تیم قبلاً روی فرانچایز Tomb Raider کارکرده است و کاملاً به این کار آشناست. حالا وقت آن است همراه قهرمان‌هایی مانند کاپیتان آمریکا و آیرون من شویم و دنیا را از دست نیروهای شر و شیطانی نجات دهیم.

داستان بازی Marvel’s Avengers از جایی شروع می‌شود که ابرقهرمان‌ها در جشن D-Day به خوشحالی می‌پردازند و پایان ساخت مقر ثانویه در سان‌فرانسیسکو را جشن گرفته‌اند. این خوشحالی به طرز ناگهانی به فاجعه‌ای بزرگ تبدیل می‌شود. سروکله گروهی خطرناک با نام Aim پیدا می‌شود و سان‌فرانسیسکو را به یک قتل گاه تبدیل می‌کنند. با گذشته پنج از سال آن واقعه، گروه AIM قدرت زیادی پیداکرده‌اند و انتقام جویان در همکاری باهم تصمیم به نابودی آن‌ها می‌گیرند. اینجاست که هالک، آیرون من، بیوه سیاه، ثور و کاپیتان آمریکا گرد هم می‌آیند و نبرد عظیمی را در سطح شهر راه می‌اندازند. بخش داستانی بازی را می‌توان به‌صورت Co-Op و همراه دوستان تجربه کرد اما بخش تک نفره هم وجود دارد و لازم به آنلاین بودن نیست. بازی مارول اونجرز یک عنوان داستانی ساده نیست و استودیو آن را یک سرویس آنلاین می‌بیند که قرار است چندین سال تحت حمایت قرار گیرد.

سیستم بتل پس بازی Marvel’s Avengers به شیوه جالبی ساخته‌شده است. هرکدام از شخصیت‌ها دارای یک کارت مخصوص هستند که با قیمت 10 دلار در دسترس قرار خواهند گرفت. هر کارت 40 سطح جایزه و چالش در اختیار بازیکن قرار می‌دهد. تمامی آیتم‌های بازی حالت تزئینی دارند و هیچ‌کس با پرداخت پول قادر به پیشرفت بیشتر و سریع‌تر نخواهد بود. هیروهای بازی Marvel’s Avengers ظاهر بسیار زیبایی دارند و در حین عمل به‌خوبی حرکت می‌کنند و سیستم‌های مختلفی به‌منظور ارائه حس هیجان به‌کاررفته است. هر چه از بخش بصری بازی بگویم کم گفته‌ایم؛ جزئیات بازی آن‌قدر خوب کارشده است که گرفتن دسته بازی، حس خوبی به شما منتقل خواهد کرد. قهرمان‌ها کاملاً روان عمل می‌کنند و جنگیدن با دشمنان حس بسیار خوبی دارد. همراه ضربات پتک ثور شوید و باقدرت عجیب هالک دنیا را تکان دهید؛ این شما و این Marvel’s Avengers.

در ادامه برای دانلود بازی Marvel’s Avengers با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Assemble your team of Earth’s Mightiest Heroes, embrace your powers, and live your Super Hero dreams.
Marvel’s Avengers is an epic, third-person, action-adventure game that combines an original, cinematic story with single-player and co-operative gameplay*. Assemble into a team of up to four players online, master extraordinary abilities, customize a growing roster of Heroes, and defend the Earth from escalating threats.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 139.2 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    mahan

    مهمان

    سلام من مقعه وارد بازی به ps5 مشکل نداشتم کامل دانلود کردم اما زمان پلی بازی بازی ارور میداد و میگفت you not purchase this game 28570 چرا تو وارزانم همین مشکلو داشتم

    پاسخ دهید
    • Avatar

      roham zardosht در پاسخ به mahan

      مهمان

      دوست عزیز شما اول باید بازی را از playstation store خریداری کنید و بعد بازی را اجرا کنید