marvels-avengers
یحیی رحیمی

تشریح حرکات و ویژگی های کاپیتان آمریکا توسط توسعه دهنده Marvel’s Avengers

یحیی رحیمی 5 خرداد 1399 بدون دیدگاه
831 بازدید

اینکه بتوان جای تعدادی از شخصیت های مشهور مارول بازی کرد و استایل شخصی هر کدام از آن‌ها را تجربه کرد، حسی فوق العاده دارد. توسعه دهندگان بازی Marvel’s Avengers به شدت در حال کار روی این موضوع هستند و تابه حال نظراتی در مورد ویژگی ها و حرکات دیگر شخصیت ها شنیده ایم. یکی از این شخصیت که در گوشه قرار داشته است و کمتر از او صحبت شده است، کاپیتان آمریکا است. طراح سیتسم مبارزه بازی به نام وینس ناپولی اخیرا در مورد مکانیسم های مخصوص او صحبت کرده است.

او در صفحه ردیت بازی Marvel’s Avengers تایید کرده است که طبیعت آکروباتیک این شخصیت تماما در بازی به کار رفته است و اینکه ویژگی های او تنها به مبارزه خلاصه نمی شود و مانورهای جالبی مانند بالا رفتن از دیوار، پرش های قوی و همچنین تاب خوردن را دارد:

توانایی بالا رفتن از دیوار کاپیتان، یک فاصله ایجاد می کند و همین فاصله اجازه می دهد که بتوان بهتر حمله و دفاع کرد. پرش های دوگانه، تاب خوردن و … همگی باعث شده اند که شخصیت او دوستانه باشد. می توان با استفاده از پرش دوبل نیز روی دیوار پرید و دیوارنوردی را شروع کرد، حرکت او کاملا روان و فعال است. بسیاری از مانورهای او باعث او می شود که بهترین استفاده را از محیط اطراف کند و به نوعی بیشترین فضا را نسبت به شخصیت های دیگر در اختیار دارد.

 

نحوه مبارزه او بسیار آکروباتیک است. وقتی که او می دود یا حمله می کند، حرکات او کاملا دقیق، سرعتی و به صرفه هستند اما توانایی های مبارزه او بسیار متفاوت هستند. ما خواستیم که این قدرت آکروباتیک را طوری نشان دهیم که انگار قدرت مبارزه او از همین نشئت می گیرد: اینکه او بتواند به این سرعت بدود و در آن حال از سپر مخصوصش استفاده کند و بدنش را مانند یک سلاح استفاده کند. من فکر می کنم که ترکیب قدرت او با ویژگی های دیگرش است که یک استایل خاص مبارزه را برای او ساخته است.

بازی Marvel’s Avengers روز 4 سپتامبر عرضه خواهد شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.