اسکین جدید بازی Marvel's Avengers
محمد صادق شجاعی

اسکین جدید شخصیت بلک ویدو به بازی Marvel’s Avengers اضافه شد

محمد صادق شجاعی 10 دی 1400 بدون دیدگاه
491 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو Crystal Dynamics اسکین جدیدی با محوریت شخصیت بلک ویدو به بازی Marvel’s Avengers اضافه کرده که بر اساس جهان سینمایی مارول طراحی شده است.

استودیو کریستال داینامیکس همواره تلاش زیادی کرده تا اسکین‌های محصول خود یعنی بازی Marvel’s Avengers را با MCU انطباق دهد. در این دسته از اسکین‌ها، بازیکنان توجه بسیار زیادی به جزئیات دارند. آن‌ها تلاش می‌کنند تا کوچک‌ترین تفاوت‌ها نسبت به پوشش انتقام‌جویان در MCU را متوجه شوند. با این حال، جدا از لباس شخصیت‌ها، بازیکنان متوجه شده‌اند که استودیو کریستال داینامیکس جزئیات منحصر‌به‌فردی را اعمال کرده که چندان به آن‌ها توجه نمی‌شود. برای مثال لباس اصلی کلیف بارتون ملقب به هاکای، این کاراکتر را با سر تراشیده به تصویر می‌کشد. این امر توجه بازیکنانی را که به ظاهر او در فیلم‌های MCU عادت کرده‌اند، به خود جلب کرد؛ زیرا سر تراشیده و لباس دنیای سینمایی مارول ترکیب چندان جالبی به نظر نمی‌رسید. استودیو Crystal Dynamics با تغییر مدل موی هاکای از چنین مشکلی جلوگیری کرد.

حال به نظر می‌رسد استودیو مذکور برای شخصیت دیگری چنین رویکردی را دنبال کرده است. کریستال داینامیکس اعلام کرده که بازی Marvel’s Avengers اسکین جدیدی برای شخصیت Black Widow دریافت می‌کند. این اسکین با اقتباس از دنیای سینمایی مارول طراحی شده است. طرفداران بسیاری از زمان اکران فیلم Black Widow خواهان دستیابی به آن هستند. در تصویر منتشر شده از اسکین بلک ویدو، مدل موی این کاراکتر مانند همتای لایو اکشن خود طراحی شده است.

پوشش‌های شخصیت بلک ویدو در MCU عمدتا لباس‌های مشکی بوده که در فیلم‌های بعدی به پوشش‌های نمادین تغییر پیدا کردند. علاوه بر این در هر یک از فیلم‌های دنیای سینمایی مارول مدل موی Black Widow تغییر کرده که به این واسطه می‌توانید منبع اقتباس هر یک از اسکین‌های بازی Marvel’s Avengers را متوجه شوید. برای مثال مدل موی بلک ویدو در فیلم Captain America: The Winter Soldier تفاوت واضحی با فیلم Iron Man 2 دارد.

اسکین جدید بازی Marvel's Avengers

اسکین جدید بلک ویدیو بیشترین تطابق را با MCU دارد

تا پیش از این استودیو Crystal Dynamics اقدام به انعکاس مدل موی منحصر‌به‌فرد کاراکتر‌ها در فیلم‌ها نکرده بود. با این حال شرایط برای شخصیت Black Widow متفاوت بوده و این استودیو حتی قبل از اضافه کردن اسکین، اقدام به استفاده از مدل موی این کاراکتر بر اساس فیلم‌ها کرده است. تازه‌ترین اسکین بلک ویدو در واقع به عنوان کامل‌ترین اقتباس دنیای مارول در بازی اونجرز محسوب می‌شود.

با این وجود که اسکین جدید هیچ تاثیری در گیم‌پلی بازی انتقام‌جویان ندارد، اما پوشش‌های طراحی شده بر اساس MCU به یکی از محبوب‌ترین جنبه‌های بازی Marvel’s Avengers تبدیل شده و بازیکنان توجه ویژه‌ای به آن‌ها دارند. در حال حاضر مشخص نیست که آیا اسکین‌های قبلی بلک ویدو اصلاح شده یا انطباق مدل مو تنها به اسکین جدید محدود می‌شود. با این حال بازیکنان نسبت به پوشش بعدی شخصیت هاکای و انطباق آن با MCU خوش‌بین هستند.

بازی Marvel’s Avengers در حال حاضر روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، کامپیوتر، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس در دسترس قرار دارد. نظر شما در مورد اسکین جدید این اثر چیست؟ آیا از طرفداران شخصیت بلک ویدو هستید و از این پوشش تازه استقبال می‌کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamerant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.