بهترین کاراکترهای بازی های ویدیویی 2021
کسری کاظمی

بهترین کاراکترهای بازی های ویدیویی در سال 2021

کسری کاظمی 11 دی 1400 4 دیدگاه
7,959 بازدید

بازی‌های فوق‌العاده زیادی در سال 2021 منتشر شدند و بسیاری از آن‌ها داستان‌هایی زیبا و عاطفی به مخاطب ارائه می‌دهند. با این حال خلق یک داستان خوب بدون داشتن شخصیت‌هایی که روایت را به جلو ببرند امکان‌پذیر نیست. در این مطلب قرار است به بهترین کاراکترهای ویدیوگیم در سال 2021 و اهمیت آن‌ها در شکل دادن بازی خود بپردازیم.

سال 2021 بالاخره به پایان رسیده و تمام بازی‌های مستقل و AAA که قرار بود منتشر شوند، توسط گیمرها مورد پردازش قرار گرفته‌اند. زمانی که بحث داستان سرایی و قدرت آن در مدیوم ویدیوگیم به میان می‌آید، شاید بتوان سال 2021 را در میان بهترین‌ سال‌های اخیر قرار داد. با اینکه در سال‌های قبلی، داستان‌های سینمایی و بسیار حماسی در قالب بازی‌ها گفته شدند، 2021 یک قدم رو به عقب برداشت و تصمیم به ارائه داستان‌های کوچک‌تر و در عین حال به‌یادماندنی‌تری گرفت. ارائه این چنین روایتی نیازمند حضور یک شخصیت خوش پرداخت است که بتواند به تنهایی توجه مخاطب را برای ساعت‌ها به سوی خود و بازی جلب کند.

کاراکترهای به‌یادماندنی بازی‌های ویدیویی در سال 2021

مهم نیست که یک شخصیت، اصلی باشد یا فرعی، مثبت یا منفی و حتی از آن دسته کاراکترهایی باشد که یک کلمه در طول بازی حرف نزند. یک کاراکتر خوب باید بتواند با سایر شخصیت‌ها و حتی بازیکن ارتباط مفیدی برقرار کند و نظر او را به تصویری بزرگ‌تر که همان بازی است جلب کند. برخی از رتبه‌های این لیست در بازی‌های دیگری حضور داشته‌اند و تعدادی از آن‌ها کاملاً اورجینال و تازه هستند. با در نظر گرفتن تمام این حرف‌ها، این شما و این هم لیستی از بهترین کاراکترهای ویدیوگیم در سال 2021 که به واسطه دیالوگ‌های هوشمندانه و حضوری مؤثر، ما را بیش از پیش به تجربه آن بازی علاقه‌مند کردند.

بهترین کاراکترهای بازی های ویدیویی 2021

شخصیت Crow از بازی Death’s Door

Crow قهرمان ساکت و البته دوست داشتنی بازی Death’s Door است. جدا از اینکه او یک پرنده مبارز است، به دلیل رفتار و اهداف متفاوتش، از او به عنوان خاص‌ترین شخصیت این لیست یاد می‌کنیم. می‌توان گفت که شخصیت Crow از بازی Death’s Door چیزی شبیه به شخصیت Link از بازی The Legend of Zelda است. این موضوع تنها شامل ساکت بودن این دو کاراکتر نبوده و استایل گیم پلی و مبارزه Crow تا حدودی از Link الهام گرفته شده است. با اینکه این پرنده جنگجو حتی کلمه‌ای به زبان نمی‌آورد، ولی می‌توانید در تمام لحظات این بازی، با او ارتباط برقرار کرده و به آسانی در سفر خطرناکش همراه شوید.

Crow برای کمیسیون درو کردن ارواح گمشده که تحت کنترل پادشاه درها است کار می‌کند. وظیفه این سازمان، جمع آوری ارواح موجودات مرده و هدایت آن ها به دنیای بعدی بوده و Crow نیز از مأموران این کمپانی است. در طول مراحل بازی، با هیولاهایی روبرو می‌شوید که قصد تسلیم شدن به مرگ را نداشته و باید هر طور شده آن‌ها را به دنیای مردگان ببرید. برخوردی که این شخصیت با سایر افراد بازی کرده، بدون شک باعث خلق یک سری از لحظات به‌یادماندنی سال هستند. Crow همچنین نمایانگر این موضوع است که نیازی به گفتن دیالوگ‌های بامزه و هوشمندانه نیست تا یک شخصیت در لیست بهترین کاراکترهای ویدیوگیم در سال 2021 قرار بگیرد.

بهترین کاراکترهای بازی های ویدیویی 2021

شخصیت Colt از بازی Deathloop

بازی Deathloop عنوانی است که تعدادی از بیشترین تحسین‌های سال 2021 را از نشریه‌ها و مردم کسب کرد. خلاقیت در ساخت بازی‌ها لقبی است که همیشه با Arkane Studios گره خورده بود و این موضوع شامل این عنوان نیز می‌شود. درست مانند بازی‌های قبلی این استودیو یعنی Dishonored و Prey، شاهد جا به جا شدن مرزهای ژانر شوتر اول شخص هستیم. در Deathloop کنترل شخصیت Colt را به دست می‌گیرید. وی قاتلی است که در یک لوپ زمانی گیر افتاده است و باید مأموریتی که شامل کشتن هشت نفر می‌شود را به اتمام برساند درغیراینصورت این لوپ دوباره از اول شروع خواهد شد و تا پایان مأموریت اتمامی برایش نیست.

Colt Vahn به عنوان قاتلی کاریزماتیک و دارای حس شوخ طبعی، از مهم‌ترین دلایل موفقیت این بازی است. نکته جالبی که باعث ارتباط بین گیمر و Colt می‌شود، گیج بودن او از رخ دادن لوپ زمانی است که باعث همدردی بازیکن خواهد شد. اگر بخواهیم به دشواری‌های او اضافه کنیم، زنی مرموز در حین انجام مأموریت Colt، سعی در به قتل رساندنش دارد. از دلایل موفقیت این بازی، دیالوگ‌های خلاقانه و خنده دار Colt است که به هیچ وجه باعث خسته کننده شدن روال گیم پلی نمی‌شود. شاید در قسمت‌هایی از بازی به دلیل رخ دادن لوپ زمانی، خسته شوید و در این بخش است که Colt با مزه پرانی، لبخندی بر روی لبانتان می‌آورد.

بهترین کاراکترهای بازی های ویدیویی 2021

شخصیت Queen از بازی Deltarune Chapter 2

همه چیز از بازی Undertale شروع شد. عنوان مستقلی در ژانر نقش آفرینی که صحنه بازی‌های کم هزینه را در سال 2015 تکان داد. این دستاورد بی مانند به حدی مشهور شد که ادامه ندادن دنیای آن کاری احمقانه به نظر می‌رسید؛ اینجاست که پای بازی Deltarune به میدان باز می‌شود. قسمت اول این بازی در سال 2018 منتشر و توجه طرفداران Undertale را به سوی خود جلب کرد. حال پس از سال‌ها، بالاخره شاهد انتشار قسمت جدیدی از این سری هستیم که با نام فصل دوم در 2021 منتشر شد. همانند Undertale، در Deltarune Chapter 2 کلی شخصیت فرعی بامزه وجود دارد که قصد پرداختن به یکی از آن‌ها را داریم.

حس شوخ طبعی Deltarune در معرفی شخصیت‌هایش بسیار بالا است و این موضوع شامل کاراکتر Queen و یا شماره سریال Q5U4EX7YY2E9N نیز می‌شود. بازی‌هایی که Toby Fox تا به امروز ساخته، پر شده‌اند از شوخی‌های اینترنتی و دیوارهای چهارم همواره در این بازی‌ها شکسته می‌شوند. شخصیت Queen از کاراکترهای شرور بازی است که به جای علاقه به نابودی شخصیت‌های اصلی، تنها سعی در اثبات هوش و ذکاوت خود به آن‌ها را دارد. اینکه یک شخصیت شرور، بیش از سایر کاراکترها دوست داشتنی و محبوب باشد، اتفاقی است که فقط توسط ذهن خلاق شخصی مانند Toby Fox قابل پردازش و به نتیجه رساندن است.

بهترین کاراکترهای بازی های ویدیویی 2021

شخصیت Savathun از بازی Destiny 2

دشوارترین کار برای بازی‌هایی که مدت زیادی در بازار حضور دارند، نگه داشتن توجه و علاقه گیمرها است. بازی Destiny 2 پنج سال پیش منتشر شد و قابل ستایش است که همچنان هزاران نفر به صورت مکرر به تجربه آن می‌پردازند. Destiny 2 شروع موفقیت آمیزی در 2017 نداشت، ولی به واسطه بسته‌های الحاقی پر پروپیمانش، به سرعت روح تازه‌ای را در کالبدش مشاهده کرد. یکی از اصلی‌ترین دلایل موفقیت دنباله دار این بازی، خط داستانی گسترده‌اش است که می‌تواند ساعات زیادی مخاطب را سرگرم کند. همچنین هیچ شخصیتی در این داستان، به اندازه Savathun نمایانگر رشد بی نظیر Destiny 2 نیست.

Savathun با اختلاف، بهترین کاراکتر منفی سری بازی‌های Destiny محسوب می‌شود. این شخصیت در حال حاضر به عنوان مرکز اصلی بازی فعالیت نمی‌کند و به زودی در بسته الحاقی Destiny 2: The Witch Queen که در سال 2022 منتشر می‌شود، شاهد به قدرت رسیدنش خواهیم بود. Savathun استاد فریب است؛ او در سایه‌ها تمام اتفاقات کهکشان Destiny را کنترل می‌کرده و حالا قصد رونمایی از خودش به صورت رسمی دارد. همانند Thanos در دنیای Marvel، شخصیت‌های اصلی سال‌ها نامی از این شرور به گوششان می‌رسید، تا اینکه پس از مدت‌ها تعلیق، درست مانند Savathun در نهایت شاهد حضور قدرتمندش بودیم.

بهترین کاراکترهای بازی های ویدیویی 2021

شخصیت Yuffie از بازی Final Fantasy 7 Remake: InterMISSION

Final Fantasy 7 Remake با اینکه یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین عناوین بازسازی شده از یک بازی کلاسیک است، ولی جنجال‌های فراوانی در زمان انتشار، آن را دنبال کردند. یکی از این حواشی، ناقص بودن خط داستانی این بازی و منتقل شدن باقی آن به نسخه‌های آینده است. به احتمال زیاد، نسخه بعدی سال‌ها با ما فاصله خواهد داشت. با این حال جالب‌ترین اتفاق ممکن در بسته الحاقی InterMISSION رخ داد. در این بسته الحاقی شخصیتی به نام Yuffie معرفی می‌شود که از محبوب‌ترین کاراکترهای تاریخ فرنچایز Final Fantasy است. روایت او در این بسته الحاقی نیز خاص و مناسب برای نگه داشتن توجه طرف‌داران است.

کاراکتر Yuffie Kisaragi یکی از چندین یار انتخابی بسیار دوست داشتنی است که از دلایل اصلی محبوبیت Final Fantasy 7 چیزی حدود 25 سال پیش بود. یکی از کارهایی که بازی Final Fantasy 7 Remake: InterMISSION به درستی انجام می‌دهد، دادن خط داستانی عاطفی به این شخصیت جهت گسترده کردن جهان و روایت بازی است. این کار حتی توسط نسخه اورجینال بازی نیز انجام نشده بود. Yuffie درگیر جنگ سیاسی بین دولت Wutai و Shinra شده و ارتباطش با سربازی به نام Sonon قطعاً اشاراتی به اتفاقات آینده سری دارد. بعد از دنبال کردن داستان این شخصیت با صراحت باید گفت که Yuffie دوست داشتنی در میان بهترین کاراکترهای ویدیوگیم در سال 2021 قرار دارد.

بهترین کاراکترهای بازی های ویدیویی 2021

شخصیت Drax از بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy

یکی از نگرانی‌هایی که پیش از انتشار، بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy را تحت شعاع قرار داد، پیاده سازی شخصیت‌های اصلی در مقابل نسخه سینمایی‌اش بود. این طور که به نظر می‌رسد، بازی ساخته شده توسط Eidos Montreal، نه تنها توانایی رقابت با نسخه سینمایی را دارد، بلکه در برخی موارد حتی بهتر ظاهر شده است. شاید بهترین نمونه برای نمایش این موضوع، شیوه به تصویر کشیدن کاراکتر Drax باشد. اکثر پیش زمینه و خط داستانی Drax مانند نسخه سینمایی نوشته شده است. زن و بچه او به دست Thanos کشته شده‌اند و همچنین واکنش او به طعنه‌ها و شوخی‌های تیم، جذابیت بالایی در موقعیت‌های مختلف دارد.

شاید قدرتمندترین قسمت پیاده سازی کاراکتر Drax، در لحظات غم و ناراحتی‌هایش نهفته شده است. او باید با از دست رفتن خانواده‌اش کنار آمده و همچنین یاد بگیرد که در میان دوستان جدیدش به حل مشکلات مختلف بپردازد. یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات بازی، دستگیر شدن Drax و پیشنهاد شانسی برای ارتباط با خانواده‌اش، در صورت خیانت به Guardians of the Galaxy است. بار احساسی ای که او پس از درک غیر ممکن بودن این اتفاق تجربه می‌کند، به معنای حقیقی، ناراحت کننده است. این حجم از احساسات انسانی، بدون شک از Marvel’s Guardians of the Galaxy اثری مهم در میان بازی‌های ابرقهرمانی ساخته است.

بهترین کاراکترهای بازی های ویدیویی 2021

شخصیت Echo-216 از بازی Halo Infinite

Halo Infinite از آخرین بازی‌های بزرگی بود که در اواخر 2021 منتشر شدند. فرنچایز Halo در کنار لقب یکی از بهترین سری‌های شوتر اول شخص، همیشه دارای خط داستانی عاطفی و گسترده‌ای بودند. از روابط میان Master Chief و Cortana گرفته تا داستان‌های جزئی و فرعی که در کنار هم باعث به وجود آمدن کهکشانی بزرگ می‌شوند. یکی از این داستان‌های کوچک مربوط به شخصیتی به نام Echo-216 (ملقب به خلبان با نام Fernando Esparza) است. Echo-216 یک سرباز بزدل است که می‌خواهد تا در اولین فرصت میدان نبرد را برای برگشت به نزد خانواده‌اش بر روی زمین ترک کند.

همین‌طور که در بازی جلو بروید، متوجه می‌شوید که قرار نیست با یک شخصیت دورانداختنی و بدرد نخور دست و پنجه نرم کنیم. Echo-216 در نهایت تبدیل به یکی از مهم‌ترین مهره‌های پیشروی داستان شده و Master Chief را برای رسیدن به اهدافش، همراهی می‌کند. شخصیت خلبان، می‌توانست همانند بسیاری از سربازان معمولی فرنچایز Halo، تنها برای جلو رفتن یک مأموریت استفاده شود و سپس از جریان بازی خارج شود؛ با این حال شاهد این هستیم که بخش زیادی از لحظات به‌یادماندنی این بازی، به واسطه حضور خلبان خلق می‌شوند. Echo-216 از بهترین کاراکترهای ویدیوگیم در سال 2021 و غیرمنتظره‌ترین آن‌ها است.

بهترین کاراکترهای بازی های ویدیویی 2021

شخصیت Dr. Hakim از بازی It Takes Two

It Takes Two از درخشان‌ترین لحظات صنعت گیم در سال 2021 بود. عنوانی که در کنار ظاهر ساده و شادش، موفق به سرگرم کردن هزاران نفر در سراسر دنیا شد. عنوانی که با برنده شدن جایزه بهترین بازی سال، نشان داد که همیشه نیاز به ارائه یک اثر سینمایی و جدی برای کسب تحسین‌ها نیست. برای تجربه این بازی، باید حتماً دو بازیکن به صورت آفلاین یا آنلاین به پای آن بنشینند. در این بازی کنترل زوجی را به دست می‌گیرید که باید با رد شدن از موانع فراوانی که در مسیرشان قرار گرفته، به رابطشان بهبود ببخشند. گرافیک خمیری و طراحی مراحل زیبا، به It Takes Two حس خاص بی نظیری بخشیده است.

یکی از شخصیت‌های محبوب سال 2021 از دل بازی It Takes Two خارج شده است. Dr. Hakim برای برخی، بسته به زاویه‌ای که به او نگاه کنید، نمایانگر شخصیتی مثبت و حتی منفی خواهد بود. Dr. Hakim نقش مشاور ازدواجی را دارد که در مسیر گیم پلی به زوج داستان، مأموریت‌های مختلفی برای حل کردن می‌دهد. این شخصیت به شکلی نوشته شده که گویا از مشکلات زندگی واقعی زوج بی خبر است و با چسبیدن به ساده‌ترین راه کارها، موفق به ترمیم کردن رابطشان می‌شود. با اینکه اصول کاری او برای یک مشاور کمی عجیب به نظر می‌رسد، ولی در نهایت Dr. Hakim به عنوان یک شخصیت کمدی، از بهترین‌های سال است.

بهترین کاراکترهای بازی های ویدیویی 2021

شخصیت Kena از بازی Kena: Bridge of Spirits

در زمانی که بازی‌های ویدئویی پر از لحظات اکشن و تاریک هستند، دریافت عناوینی آرامش بخش و سبک مانند Kena: Bridge of Spirits بسیار ضروری است. کاراکتری هم که این لحظات روحانی و آرام را به هم چسبانده، شخصیت اصلی بازی یعنی Kena است. با اینکه Kena: Bridge of Spirits از آن دسته بازی‌هایی نیست که روایت را به عنوان هدف اصلی‌اش به بازیکنان بفروشد، ولی میان پرده‌های سینمایی بازی، به راحتی می‌توانند حس و حال یک بازی داستان محور مینیمال را به بازیکنان القا کنند. شخصیت Kena به تنهایی بار این روایت را به دوش می‌کشد و می‌توان از او به عنوان یکی از خوش قلب ترین کاراکترهای سال یاد کرد.

Kena یک روح راهنما است که با موجودات کوچکی به نام Rot کار می‌کند تا سرزمین را از شر فساد خلاص کنند. این فساد، جنگل‌های زیادی را از بین برده و بسیاری از حیات وحش را تحت کنترل خود درآورده است. علاوه بر این، Kena باید به روح‌های گمشده بر روی زمین کمک کرده تا مسیر خود به دنیای پس از مرگ را پیدا کنند. این کاراکتر خیلی پرحرف نبوده که البته از رفتار و حالات چهره‌اش، به راحتی متوجه حس ترحمش نسبت به ارواح هستیم. به دلیل خوش قلب بودن و حس همدردی، Kena همواره درگیر مشکلاتی که از او بزرگ‌تر هستند می‌شود. او به راحتی از بهترین کاراکترهای ویدیوگیم در سال 2021 است.

بهترین کاراکترهای بازی های ویدیویی 2021

شخصیت Alex Chen از بازی Life is Strange: True Colors

پیش از انتشار، بازی Life is Strange: True Colors باعث به وجود آمدن بحث‌های زیادی در بین طرف‌داران سرسخت سری شده بود. دلیل این حواشی، پذیرفتن مسئولیت ساخت این بازی توسط استودیوی Deck Nine بود که پیش از این بر روی نسخه فرعی Before the Storm کار کرده است. طرفداران قطعاً حساسیت و البته نگرانی‌های خود را نسبت به اینکه Life is Strange: True Colors قرار است روایتگر داستان کاملاً جدیدی در دنیای فرنچایز Life is Strange باشد نشان دادند. با این ‌حال پس از انتشار، به دلیل کیفیت بالای سبک قصه گویی و البته شخصیت‌های واقع گرای داستان، خیال همه طرفداران از نتیجه نهایی راحت شد.

تنها با چند دقیقه تجربه Life is Strange: True Colors و ملاقات با شخصیت اصلی داستان یعنی Alex Chen، نه تنها می‌توان شاهد مسیر درست Deck Nine در جهت روایت یک داستان اورجینال بود، بلکه او حتی می‌تواند بهترین شخصیت سری تا بدین لحظه باشد. Alex از قدرت یکدلی برخوردار است و می‌تواند احساسات افراد نزدیک به خود را دریافت کند و از این جهت با آن‌ها ارتباط معنوی برقرار کند. این قدرت از او نه تنها شخصیتی قابل درک، بلکه یکی از آسیب‌پذیرترین کاراکترهای سری را ساخته است. Alex Chen به دلیل وسعت و عمق احساسات عاطفی‌اش، یکی از پیچیده‌ترین شخصیت‌های سال 2021 لقب می‌گیرد.

بهترین کاراکترهای بازی های ویدیویی 2021

شخصیت Helmut Fullbear از بازی Psychonauts 2

بازی Psychonauts 2 همانند نسخه قبلی‌اش، پر شده از شخصیت‌پردازی‌های بانمک و دیوانه‌وار که باعث شکل گیری فرنچایزی خاطره‌انگیز شده‌اند. این موضوع همچنین باعث به وجود آمدن مشکلی بزرگ شده است. در میان گروهی از خاص‌ترین شخصیت‌های سال، امکان خلاصه کردن بازی به یکی از آن‌ها کاری بسیار دشوار است. با این حال انتخاب ما برای نماینده این بازی، شخصیت Helmut Fullbear است. صداپیشگی این کاراکتر را بازیگر مشهور هالیوودی یعنی Jack Black انجام داده است. Helmut Fullbear از آن دسته شخصیت‌هایی است که تنها در فرنچایز Psychonauts امکان وجود داشتن دارند.

پس از اینکه برای بیست سال از مرگش گذشته بود، بقایای ضمیر ناخودآگاه Helmut Fullbear توسط شخصیت اصلی بازی یعنی Raz کشف می‌شود. این آگاهی یک روح بی شکل و فاقد احساسات است. در ادامه بازیکنان باید به وسیله Raz، به درون خاطرات Helmut Fullbear رفته و با مرور آن‌ها، ذره‌ذره حافظه او را برگردانند. این مأموریت یکی از خاطره‌انگیزترین لحظات بازی است و می‌تواند تا مدت‌ها با شما باقی بماند. چیزی که این شخصیت را پراهمیت کرده، علاقه زیادش به اطرافیان و دنیا است. او در هر صحنه‌ای که حضور دارد، توجه را از سایر کاراکترها دور کرده و تبدیل به بهترین کاراکتر بازی می‌شود.

بهترین کاراکترهای بازی های ویدیویی 2021

شخصیت Rivet از بازی Ratchet & Clank: Rift Apart

برای مدت‌ها، توجه کامل استودیوی Insomniac به دیگر پروژه‌های بزرگشان (مخصوصاً سری Marvel’s Spider-Man) جلب شده بود و به نظر نمی‌رسید که آینده مشخصی برای سری Ratchet & Clank وجود داشته باشد؛ تا اینکه نسخه جدید سری، تحت عنوان Ratchet & Clank: Rift Apart در مراسم معرفی کنسول پلی استیشن 5 به دنیا معرفی شد. یکی از جالب‌ترین نکات این بازی، حضور شخصیت جدیدی شبیه به Ratchet بود که در نهایت مشخص شد Rivet نام دارد. او در اصل نسخه جهان موازی Ratchet است و برای بسیاری از طرف‌داران، تمام چیزی است که درباره کاراکتر Ratchet دوست دارند.

Rivet قهرمانی فداکار و شوخ طبع است. او بر خلاف Ratchet، همکار و دوستی مانند Clank ندارد و نسخه تنهای این شخصیت است. در دنیای خطرناکی که Nefarious موفق شده کنترل کهکشان را به دست بگیرد، Rivet باید گلیم خود را از آب بیرون بکشد. Rivet همچنین بر خلاف Ratchet، علاقه‌مند به پیدا کردن گونه خود است. پیش از اینکه او با دیگر شخصیت‌های بازی یعنی Ratchet Clank و Kit ملاقات کند، هیچ شخص دیگری را در زندگی‌اش ندارد. روایت Rivet، روایت یافتن دوست و همراه و آموختن اعتماد به دیگران است؛ به همین دلایل می‌توان از او به عنوان یکی از بهترین کاراکترهای ویدیوگیم در سال 2021 یاد کرد.

بهترین کاراکترهای بازی های ویدیویی 2021

شخصیت Lady Dimitrescu از بازی Resident Evil: Village

کنتس Alcina Dimitrescu یا بانو Dimitrescu نه تنها در میان سایر شخصیت‌های بازی Resident Evil: Village می‌درخشد، بلکه میزان محبوبیت او را می‌توان در کنار بهترین شرورهای این فرنچایز قرار داد. اگر به تاریخچه شخصیت‌های منفی سری Resident Evil نگاه کنیم، جدا از ظاهر بیادماندنی، از نظر داستانی یا شخصیت پردازی، خیلی نمی‌شود رویشان حساب باز کرد. با این‌ حال بانو Dimitrescu با داشتن داستان و تاریچخه ای قدرتمند، از روی همه آن‌ها رد می‌شود. با الحقای حس ترسناک بودن به واسطه صداپیشگی فوق‌العاده Maggie Robertson، این شخصیت تبدیل به یکی از مخوف ترین کاراکترهای امسال شده است.

بانو Dimitrescu بزرگ‌ترین دختر Miranda و صاحب خانه Dimitrescu بوده که به همراه سه دخترش، آنجا ساکن است. همه چیز در این خانه به خوبی سپری می‌شود، تا اینکه شخصیت اصلی بازی یعنی Ethan Winters به دنبال یافتن فرزند ربوده شده اش، وارد داستان می‌شود. در سفرمان به این خانه، باید دست به کشتن تمامی دخترهای Dimitrescu بزنید. این موضوع طبیعتا باعث خشمگین شدن شخصیت منفی و تبدیل شدنش به هیولایی ترسناک می‌شود. البته تاریخچه غم انگیزی در نوشته های بازی درباره این بانوی خونآشام وجود دارد که مربوط به نفرین پیر نشدنش و تنها بودنش در این قصر بزرگ به مدت شصت سال است. بانو Dimitrescu یکی از بهترین کاراکترهای ویدیوگیم در سال 2021 است.

بهترین کاراکترهای بازی های ویدیویی 2021

شخصیت Selene از بازی Returnal

شخصیت Selene، ستاره عنوانی است که هیچ‌کس انتظار نداشت شامل یکی از قدرتمندترین داستان‌های سال باشد. Returnal یکی از خوش ساخت ترین و درگیرکننده‌ترین بازی‌هایی است که می‌توانید در 2021 تجربه کنید. بازی روایتگر داستان Selene است که توسط مادری فضانورد بزرگ شده است. به دلیل شغل زمانگیرش، او هیچ وقتی برای گذراندن با Selene نداشته است. پس از رخ دادن یک تراژدی، Selene مسیر خود با مادرش را جدا کرده و تصمیم به ادامه دادن حرفه فضانوردی گرفته و متأسفانه در این مسیر، باعث تکرار شدن دوباره این چرخه و نادیده گرفتن فرزند خودش می‌شود.

روایت داستانی فوق‌العاده بازی Returnal به بهترین شکل ممکن با استایل گیم پلی roguelike ترکیب شده تا یکی از بی نقص ترین نمایندگان چرخه بی پایان جهنمی را شاهد باشیم. داستان‌هایی که در این بازی روایت می‌شود، درباره آسیب‌های روانی دوران کودکی و سپس تکرار کردن این جریانات برای نسل‌های بعدی است. هیچ گاه مشخص نمی‌شود که اتفاقات بازی Returnal واقعی بوده و یا تنها در ضمیر ناخودآگاه Selene جریان دارند. در هر صورت، استودیوی بازی‌سازی Housemarque موفق به خلق یکی از پیچیده‌ترین داستان‌های سال و البته یکی از بهترین کاراکترهای ویدیوگیم در سال 2021 شده است.

بهترین کاراکترهای بازی های ویدیویی 2021

شخصیت Alphen از بازی Tales of Arise

نام فرنچایز Tales برای طرفداران بازی‌های نقش آفرینی آشنا و مورد تحسین است. این سری بازی ژاپنی از اواسط دهه 90 میلادی وارد باز شده و تا همین لحظه نیز موفق به جذب میلیون‌ها گیمر در سراسر دنیا بوده است. فرنچایز Tales همچنین مشهور به ارائه تعداد زیادی قهرمان و شخصیت فرعی به‌یادماندنی در هر نسخه است. برای مثال می‌توان به کاراکتر Lloyd از بازی Tales of Symphonia و یا Yuri از Tales of Vesperia اشاره کرد. با این حال در میان همه این شخصیت‌های رنگارنگ، هیچ کدام به اندازه کاراکتر Alphen از بازی Tales of Arise موفق به نمایش درست سفر یک قهرمان در فرنچایز نبوده‌اند.

Alphen مسیر خود را به عنوان یک پارتیزانی که حافظه‌اش را از دست داده آغاز می‌کند. او به برده‌ها کمک کرده و در میان مردم زجر کشیده تحت عنوان Iron Mask شناخته می‌شود. پس از اینکه او با شخصیت Shionne آشنا می‌شوند، تصمیم به آغاز سفری در جهت از بین بردن برده داری در سرزمین Calaglia و فرای آن می‌گیرد. پس زمینه داستانی Alphen پر از درد و رنج‌های فراوان است. بر خلاف انتظاری که از این مدل شخصیت‌ها می‌رود، به جای تبدیل شدن به یک کاراکتر تک بعدی و عصبانی، Alphen به قهرمانی دوست داشتنی و فروتن تغییر جهت می‌دهند. او به راحتی، بهترین و قابل درک ترین شخصیت سری Tales است.

نظر شما چیست؟ آیا این لیست در جمع آوری بهترین کاراکترهای ویدیوگیم در سال 2021 موفق بود؟ آیا شخصیت‌های بهتری به خاطر دارید که از حضور در لیست جا ماندند؟ انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamerant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

کدام شخصیت بدون گفتن حتی یک کلمه، از محبوب‌ترین کاراکترهای صنعت گیم است؟

کاراکتر Link از فرنچایز دوست داشتنی The Legend of Zelda در چند دهه اخیر با ربودن دل گیمرها، موفق شده تا بدون گفتن یک خط دیالوگ، از محبوب‌ترین و آشناترین کاراکترهای صنعت گیم باشد.

۱
کدام فرنچایز به شما اجازه می‌دهد مسیر خوب یا بد بودن شخصیت خود را انتخاب کنید؟

سری بازی‌های Infamous بر روی کنسول پلی استیشن، به بازیکنان اجازه می‌دهند همان اول مسیر قهرمانی خوب و مثبت و یا شروری قاتل را در پیش بگیرد.

۲
چرا بسیاری از بازی‌های نقش آفرینی به شما اجازه ساختن شخصیت خود را می‌دهند؟

به دلیل ایجاد حس واقعی ساخت و پرداخت به یک کاراکتر و ایفای نقش در قالب آن شخصیت، بازی‌های نقش آفرینی زیادی از همان ابتدا به شما اجازه طراحی و پردازش کاراکتر خاص خودتان را می‌دهند تا تجربه متفاوتی با سایر گیمرها داشته باشید.

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    EhsanMNa

    مهمان

    اینا بازی هاشون تو 2021 منتشر نشده که

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Arthur

    مهمان

    پس آرتور کو؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    رهام

    مهمان

    اغا ارتور کو سیجی کو گوست کو

    پاسخ دهید
    • Avatar

      BGH در پاسخ به رهام

      مهمان

      داش گفته 2021 مگه gta san andreas و red dead redemption تو ۲۰۲۱ منتشر شدن ?؟