Kena: Bridge of Spirits
یحیی رحیمی

رونمایی توسعه‌دهنده Kena: Bridge of Spirits از ویژگی‌های نسخه پلی‌استیشن 5 بازی

یحیی رحیمی 20 شهریور 1399 بدون دیدگاه
402 بازدید

تعدادی از توسعه‌دهندگان استودیو Ember Lab گفتگویی با وب‌سایت GameInformer داشته‌اند و در مورد ویژگی‌های انحصاری Kena: Bridge of Spirits روی کنسول پلی‌استیشن 5 صحبت کرده‌اند. این بازی از قابلیت‌های دسته بازی DualSense به بهترین شیوه استفاده خواهد کرد و زمان بارگذاری بسیار پایینی در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

اجرای بازی Kena: Bridge of Spirits از داشبورد پلی‌استیشن 5، تنها دو ثانیه طول می‌کشد. Josh Grier در این مورد گفته است: «آن‌ها یک سری ابزارهای خاص استفاده کرده‌اند که انتقال میان منو و بازی را به سریع‌ترین شیوه انجام می‌دهد. البته این قابلیت زمان پخش انیمیشن را حذف کرده و تنها بازی را بسیار سریع‌تر اجرا می‌کند.»

این استودیو از دو ویژگی برجسته دسته بازی DualSense به نام بازخورد حسی و تریگرهای تطبیق‌پذیر استفاده کرده است. برای افرادی که از این دو ویژگی سررشته‌ای ندارند، باید گفت که سیستم بازخورد حسی یا همان ویبره سابق است اما با توجه به محیط و حتی موسیقی، یک الگوی ویبره خاص به کار خواهد برد و حس دنیای بازی را منتقل می‌کند. تریگرهای تطبیق‌پذیر هم تنش بیشتری هنگام نشانه‌گیری ایجاد می‌کند.

تریگرهای دوئل سنس مقاومت خاصی ایجاد می کنند که اجازه حمله به‌صورت سنگین و همه‌جانبه و به‌صورت آرام را می‌دهد. مقاومتی که دکمه‌ها نشان می‌دهند، حس کشیدن یک کمان را ایجاد می‌کنند.

دیگر ویژگی که توسعه‌دهندگان بازی Kena: Bridge of Spirits را تحت تأثیر قرار داده است، امکان به نمایش گذاشتن تعداد بیشتری از شخصیت‌ها درصحنه است. این بازی می‌تواند 100 شخصیت را به‌طور هم‌زمان در بازی نشان دهد اما درصورتی‌که بازی را در پلی‌استیشن 4 تجربه کنید؛ تنها یک شخصیت درآن‌واحد به شما نشان داده خواهد شد.

بازی Kena: Bridge of Spirits در رویداد آینده گیمینگ سونی معرفی شد. این بازی داستان دختری به نام کنا را روایت می‌کند که هدفش بازگرداندن تعادل در روستایی تاریخی است. این بازی برای کنسول های PS4، PS5 و PC عرضه خواهد شد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.