دانلود بازی Deaths Door برای PC
دانلود بازی Deaths Door برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Deaths Door برای PC

پارسی گیم 30 تیر 1400 3 دیدگاه
11,972 بازدید

دانلود بازی Deaths Door برای کامپیوتر

امروزه شاهد ظهور بازی‌های زیادی که توسط استودیوهای کوچک ساخته‌شده‌اند هستیم. باوجوداینکه این عناوین، بودجه و نیروی انسانی بسیار کمی پشت آن‌ها بوده، اما گاهی بسیاری از عناوین طراز دنیای بازی‌های ویدیویی را پشت سر گذاشته و به عناوین بسیار موفقی تبدیل می‌شوند. بازی Death’s Door از استودیو Acid Nerve عنوانی اکشن و ماجرایی بوده که توسط یک تیم خوش‌ذوق ساخته‌شده و این تیم تنها متشکل از 2 نفر است!

شما در این بازی نقش یک موجود شبیه به کلاغ را بازی می‌کنید که در دفتری مشغول به کار است. شغل او مانند فرشته مرگ، ورود به جهان‌های مختلف و جمع‌آوری ارواح و عبور آن‌ها به دنیای آخرت است. اولین صحنه‌های بازی، نمایی از دفتر محل کار او را با تم سیاه‌وسفید نشان می‌دهد. اما ماجرا زمانی که یکی از ارواحی که به شما سپرده‌شده دزدیده می‌شود، عوض‌شده و درگیر داستانی پرمخاطره شده و مجبورید پا به سرزمین‌هایی بگذارید که مرگ تابه‌حال قدم نگذاشته و روح‌های عجیب و سرکشی در آن سکونت دارند.

گیم پلی بازی با زاویه دوربین ایزومتریک پیاده‌سازی شده و تلفیقی از مبارزات و حل کردن معماهای سبک پلتفرمر است. مراحل بازی متشکل از دنیاهای مختلفی است که هرکدام سبک و سیاق خاص خود را داشته و دشمنان متفاوتی را در خود جای‌داده‌اند. برای مثال وارد محیط‌های جنگلی می‌شوید که رئیس آن بخش یک موجود قورباغه شکل بوده و یا وارد کوهستان‌های برفی شده که مملو از جانورانی شبیه به Yetti ها است. کاراکترتان با استفاده از شمشیر قرمزرنگ خود در برابر دشمنان رفته و آن‌ها را به درک واصل خواهد کرد.

به‌جز مبارزات، استفاده از هوش و ذکاوت برای حل کردن معماهای مختلفی که مانند بازی‌های پلتفرمر طراحی‌شده‌اند برای پیشروی در بازی ضروری است. بازی از اینکه شما را به چالش بکشاند ترسی ندارد و در بسیاری از مناطق، باید عکس‌العمل و هوش را هم‌زمان خرج کنید تا بتوانید جان سالم به در ببرید. گرافیک جالب و آبرنگی بازی نیز محیط‌های رنگارنگ و زیبایی را برای گشت‌وگذار پیاده‌سازی کرده است. اینکه چنین بازی کاملی توسط یک تیم 2 نفره طراحی و ساخته‌شده واقعاً حیرت‌انگیز است!

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Torchlight 3 و Dungeons and Dragons: Dark Alliance را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Deaths Door با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 x64
Processor: Intel Core i5-8250U (4 * 1800) or equivalent; AMD Phenom II X4 965 (4 * 3400) or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce MX 150 ( 2048 MB); Radeon R7 260X (2048 MB)
Storage: 5 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 x64
Processor: Intel Core i5-4670K (4 * 3400) or equivalent; AMD FX-8350 (8 * 4700) or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 1050 ( 2048 MB); Radeon RX 580 (8192 MB)
Storage: 20 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Reaping souls of the dead and punching a clock might get monotonous but it’s honest work for a Crow. The job gets lively when your assigned soul is stolen and you must track down a desperate thief to a realm untouched by death – where creatures grow far past their expiry and overflow with greed and power.
Talon Sharp Combat: Utilize melee weapons, arrows and magic to overcome a fantastic array of beasts and demigods. Mistakes are punished and victory is rewarded. Gain an edge by customizing your character stats and mastering the abilities and upgrades you obtain.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    ممد

    مهمان

    بهترین بازی این بازی واقعا با چیزی که من دنبالش بودم یکی بود

    پاسخ دهید
  • Avatar

    اژدر

    مهمان

    ایا رو ویندوز 7 نصب میشه؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به اژدر

      پشتیبانی

      ویندوز ۱۰ نصب کنید