بازی Minecraft
یحیی رحیمی

ویدیوهای ماینکرافت بیش از 1 تریلیون بار در یوتیوب تماشا شده‌اند

یحیی رحیمی 24 آذر 1400 بدون دیدگاه
1,183 بازدید

یوتیوب با انتشار گزارش تازه‌ای، آمار و ارقام باورنکردنی در مورد بازی ماینکرافت منتشر کرده است. ویدیوهای مربوط به Minecraft که روی شبکه‌ی اشتراک ویدیو یوتیوب آپلود شده‌اند، بیش از یک تریلیون بار تماشا شده‌اند. این رقم در تاریخ بازی‌های ویدیویی سابقه ندارد و تابه‌حال ویدیو هیچ بازی به این اندازه تماشا نشده است.

به گزارش اخبار بازی پارسی گیم، یوتیوب در پایان هرسال آمار و ارقام مربوط به بخش‌های مختلف سایت را منتشر می‌کند و همچنین محبوب‌ترین سازندگان ویدیو را مشخص می‌کند. بر اساس آماری که در طی دوازده سال اخیر گرد هم آمده است، ویدیوهای ماینکرافت بیشترین بیننده را میان دیگر بازی‌های ویدیویی داشته‌اند. این بدین معنی است که Minecraft اولین بازی است که توانسته به رکورد یک تریلیون تماشا در یوتیوب دست پیدا کند.

گوگل به منظور تبریک این موفقیت، یک موزیک ویدیو با اشاره به مهم‌ترین لحظات تاریخ بازی و همچنین محبوب‌ترین تولید‌کنندگان ویدیو منتشر کرده است و این موفقیت را به طرفداران بازی تبریک گفته است. گوگل همچنین تحلیل آماری جالبی از این رکورد خیره‌کننده منتشر کرده است. برای نمونه اگر هر بیننده، تنها یک ثانیه از ویدیوهای ماینکرافت را نگاه کرده باشد؛ این رقم برابر 30 هزار سال خواهد بود.

ویدیوهای ماینکرافت یوتیوب

ماینکرافت محبوب‌تر از همیشه

گوگل در ادامه به افزایش نرخ تماشای ویدیوهای ماینکرافت اشاره کرده است و باور دارد که رسیدن به رقم 2 تریلیون، کار چندان سختی نخواهد بود. در واقع 8 سال طول کشیده تا میزان تماشای ویدیوها به 500 میلیارد برسد، اما تنها دو سال لازم بوده تا این رقم دو برابر شود و رکورد یک تریلیون را ثبت کند. در صورتی که سرعت تماشا ثابت بماند و حتی افزایش پیدا کند، رکوردهای تازه‌ای توسط Minecraft ثبت خواهد شد.

بیش از 200 میلیون نسخه از بازی ماینکرافت تابه‌حال فروش رفته است و پرفروش‌ترین بازی تاریخ شناخته می‌شود. نسخه‌های فرعی این فرنچایز مانند Minecraft Dungeons نیز میلیون‌ها نفر را به خود جذب کرده‌اند و تا فوریه امسال، 10 میلیون نسخه از آن فروخته شده بود. موفقیت بازی محبوب شرکت موجانگ همچنان ادامه دارد و هر روز نیز به تعداد بازی‌کنان آن افزوده می‌شود. ماینکرافت سال گذشته نیز محبو‌ب‌ترین بازی یوتیوب شناخته شده بود.

شرکت موجانگ سال گذشته با هدف خلق بازی‌های جدید و استودیوهای نو به Mojang Studios تغییر یافت. این شرکت روی دو پروژه کاملاً جدید کار می‌کند که هنوز زمانی رونمایی از آن‌ها فرا نرسیده است. بر اساس منابعی که با ویندوز سنترال صحبت کرده‌اند، پروژه‌های در دست‌ساخت، کاملاً جدید هستند و یک نسخه پورت شده از ماینکرافت را نخواهیم دید. نظر شما در مورد رکورد ثبت‌شده چیست؟ آیا شما نیز از طرفداران این اثر محبوب هستید؟‌

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.