بهترین بازی‌های 2020 یوتیوب
مهدی ملکی

بازی Minecraft پربازدیدترین موضوع ویدیوگیم یوتیوب در سال 2020 بوده است

مهدی ملکی 7 دی 1399 2 دیدگاه
1,334 بازدید

یوتیوب به عنوان یکی از پایگاه‌های اصلی قرارگیری تریلرها و اعلامیه‌های رسمی شرکت‌های سازنده، نقش بزرگی در پیشبرد صنعت بازی‌های ویدیویی دارد. این پلتفرم تماشای آنلاین ویدیو هر سال جدیدترین آمار خود از محبوب‌ترین بازی‌ها را منتشر می‌کند. طبق اعلام رسمی این وب‌سایت، بازی Minecraft امسال با یک رقم باوردنکردنی به صدر جدول محبوب‌ترین عناوین یوتیوب راه یافته است.

طبق اعلام این زیر مجموعه گوگل، بازی Minecraft امسال حدود 210 میلیارد بازدید را به خود اختصاص داده و با این رقم حیرت‌انگیز تبدیل به محبوب‌ترین اثر این صنعت در وب‌سایت یوتیوب شده است.

موضوعی که این تعداد بازدید را خیلی بزرگ جلوه می‌دهد، اختلاف آن با اثری محسوب می‌شود که در رده دوم پربازدترین‌های یوتیوب قرار گرفته است. این بازی عنوان Free-to-Play آنلاین موسوم به Roblox است که بیشتر میزبان مینی‌گیم‌های ساخت طرفداران می‌شود. میزان بازدید این بازی رقم 76 میلیارد است؛ این تعداد با وجود اختلاف فاحش با رتبه اول لیست هنوز هم تاثیرگذار است و با دانستن این واقعیت که نیمی از کودکان ایالات متحده به تجربه آن پرداخته‌اند باز هم عجیب‌تر می‌شود.

سومین جایگاه به بازی Garena Free Fire با 76 میلیارد بازدید می‌رسد که عنوانی مخصوص گوشی‌های هوشمند به شمار می‌آید و بیشتر در آمریکای لاتین و قاره آسیا تجربه می‌شود.

عنوان بعدی لیست اثری است که احتمالاً برای هیچ کاربری غریبه نباشد؛ بازی Grand Theft Auto 5 که شامل Grand Theft Auto Onlie نیز می‌شود، موفق به تصاحب رده چهارم پربازدیدترین ویدیوهای صنعت ویدیوگیم یوتیوب شده است. این بازی با دریافت 70 میلیارد بازدید از محصول اپیک گیمز Frotnite با 68 میلیارد بازدید بالاتر ایستاده است و از سال 2013 حکمرانی می‌کند.

شنیدن این موضوع که مجموعه بازدیدهای سه عدد از بازی‌های این لیست ارقام باوردنکردنی Minecraft را شبیه‌سازی می‌کند، این محصول مایکروسافت را بزرگ‌تر از همیشه نشان می‌دهد. بازی Minecraft روی اندروید، iOS، PC، پلی استیشن 4، سوییچ و ایکس باکس وان در دسترس قرار دارد و البته شما قادر هستید تا از طریق یوتیوب هم به تماشای آن بپردازید!

منبع: Game Rant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    محمد هادی

    مهمان

    سلام ایا برای ویندوز 7 32 بیتی هم داره یا نه؟

    پاسخ دهید
    • مهدی ملکی

      مهدی ملکی در پاسخ به محمد هادی

      نویسنده

      سلام. بله هستش