minecraft
یحیی رحیمی

با پرتماشاگرترین بازی های ویدیویی سال 2019 یوتوب آشنا شوید: تاج روی سر Minecraft

یحیی رحیمی 16 آذر 1398 بدون دیدگاه
1,063 بازدید

تقریبا یک دهه از ساخت دنیاهای مکعبی در بازی Minecraft می گذرد و این بازی از آن زمان تا به حال جست و خیزهای زیادی را به خود دیده است. این بازی با وجود رقبای جدید نیز باز محبوبیت خودرا حفظ کرده است و امسال نیز به پرتماشاگرترین بازی یوتوب تبدیل شده است.

در آخرین ماه سال میلادی به سر می بریم و کمپانی های مختلف در حال جمع آوری داده های سال گذشته خود هستند. یوتوب نیز امسال پرطرفدارترین بازی های ویدیویی را در کلیپ 5 دقیقه ای جمع آوری کرده است. 5 بازی پرطرفدار سال هر کدام میلیاردها دلار از تماشای ویدیوهایشان درآمد کسب کرده اند.

مقام اول به بازی Minecraft می رسد. این بازی تا به حال حدود 100 میلیارد بار تماشا شده است و این آمار در نوع فوق العاده است و شاید برای عده ای شکه کننده باشد. به هر حال در این لیست به بازی Roblox با 30 میلیارد تماشا می رسیم. این بازی در واقع یک پلتفرم جهانی است که افراد مختلف را کنار هم سرگرم می کند. دنیاهای بی نهایت در این بازی وجود دارد و می توانید ساعتها به وسیله آن سرگرم شوید.

جایگاه بعدی نیز به بازی بتل رویال مخصوص موبایل به نام Garena Free Fire رسیده است که این بازی نیز 29.9 میلیارد بار تماشا شده است. بازی های GTA 5 و Fortnite نیز مقام های دوم و سوم جدول را در اختیار دارند. این دو بازی به ترتیب 36.9 و 60.9 میلیارد بار تماشا شده اند و می توان فاصله 40 میلیاردی میان Fortnite و Minecraft را به وضوح درک کرد.

یوتوب همیشه منزلگاه Minecraft بوده است و بازی هایی مانند Dota 2 و CS:GO همیشه در Twitch تماشاگر بیشتری دارند و صدر جدول آنجا را به دست گرفته اند. به هر حال یوتوب نیز پلتفرم فوق العاده ای برای کسب درآمد است. نظر شما چیست؟

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.