بازی Minecraft Dungeons
علی رحمانیان

بازی Minecraft Dungeons رکورد تعداد بازیکنان خود را شکست

علی رحمانیان 23 بهمن 1399 بدون دیدگاه
913 بازدید

Minecraft Dungeons نام یک اثر اسپین‌آف از بازی Minecraft و در سبک Dungeon Crawler که در خرداد سال گذشته برای کنسول‌های Nintendo Switch، PlayStation 4، Xbox One، Xbox Series X/S و PC عرضه شد. Minecraft Dungeons را می‌توان تلفیقی از بازی ماینکرافت و دیابلو دانست که در آن باید از تجهیزات مختلف استفاده کنید و به مبارزه با موجودات خیالی بپردازید.

براساس اطلاعات منتشرشده از مایکروسافت، بازی Minecraft Dungeons به تعداد 10 میلیون بازیکن بر روی تمامی پلتفرم‌ها دست پیداکرده و رکوردهای جدیدی را به ثبت رسانده است. شخصیت منفی بازی یعنی Arch-Illager، حدود 5,934,629 توسط بازیکنان شکست‌خورده است و آن‌ها تقریباً 1141 سال را در کمپ بازی سپری کرده‌اند. باس‌فایت Redstone Monstrosity هم 7,044,521 بار شکست داده‌شده و حدود 20 میلیون تلاش برای رکورد بهتر ثبت‌شده است.

بازی Minecraft Dungeons

به مناسبت ثبت این رکوردها و در آپدیت بعدی که در تاریخ 16 اسفند دردسترس قرار می‌گیرد؛ یک شنل و یک حیوان خانگی رایگان به همه‌ی بازیکنان داده خواهد شد. آپدیت جدید شامل Ancient Hunt های جدید، تغییراتی در حالت بازی Apocalypse Plus و توانایی به‌دست آوردن طلا برای خرید آیتم‌های مختلف هستند.

بسته الحاقی جدیدی هم بانام The Flames of the Nether در کنار این آپدیت رایگان منتشر می‌شود که مواردی ازجمله 6 مرحله‌ی جدید، سلاح‌ها و تجهیزات، دو اسکین جدید و یک حیوان خانگی به نام Baby Ghast را دربر می‌گیرد.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.