minecraft dungeons
یحیی رحیمی

تاریخ انتشار بازی Minecraft Dungeons به ماه مه میلادی انتقال یافت

یحیی رحیمی 13 فروردین 1399 بدون دیدگاه
1,039 بازدید

استودیو Mojang چندین هفته پیش از احتمال به تاخیر افتادن بازی Minecraft Dungeons خبر داده بود و گفته بود که احتمالا تاریخ انتشار بازی به ماه آینده یعنی آوریل بیفتد. حالا به دلیل ویروس کرونا روند توسعه بازی کند شده است و همین باعث شده است که استودیو در نهایت تصمیم به لغو انتشار بازی در تاریخ قبلی بگیرد. با این حساب این بازی دیگر در ماه آوریل منتشر نخواهد شد.

بازی Minecraft Dungeons حالا در روز 26 مه میلادی منتشر خواهد شد. این بازی قرار است برای پیش خرید نیز در دسترس باشد. نسخه استاندارد این بازی 20 دلار قیمت دارد و همچنین نسخه Home نیز 30 دلار. علاوه بر اینها، خود بازی نیز روی سرویس Xbox Game Pass منتشر خواهد شد و مانند دیگر بازی های اکس باکس در دسترس کاربران خواهد بود. مایکروسافت در کنفرانس خبری خود گفته است:

همان طور که می دانید، ابتدا قرار بر آن بود که بازی Minecraft Dungeons اواخر آوریل عرضه شود. حالا به دلیل وضعیت جهانی، چنین چیزی امکان پذیر نیست. ما می خواهیم سلامت و امنیت تیم هایمان تضمین شود و جدا از آن نیز می خواهیم بهترین تجربه ممکن را به جامعه کاربران ارایه دهیم.

بازی Minecraft Dungeons اولین عنوان اختصاصی Xbox Game Studios نیست که دچار تاخیر شده است و بازی Wastelnad 3 نیز دیگر عنوان است که تاریخ انتشار آن از مه به اوت میلادی تغییر یافته است. ویروس کرونا روی بخش های مختلفی از صنعت بازی های ویدیویی تاثیر گذاشته است و بسیاری از کنفرانس ها و بازی های تاخیر یا به طور کل لغو شده اند. باید دید که این روند تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

بازی Minecraft Dungeons در ماه مه میلادی برای پلتفرم های Xbox One، PS، Swich و PC عرضه خواهد. برای دریافت خبرهای بیشتر در این مورد منتظر بمانید. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.