assassins-creed-crossover-stories
یحیی رحیمی

سفر کاساندرا به عصر وایکینگ‌ها در بسته الحاقی رایگان Assassin’s Creed Valhalla

یحیی رحیمی 23 آذر 1400 بدون دیدگاه
1,923 بازدید

یوبی‌سافت از محتوای الحاقی داستانی با تلفیق دو بازی Assassin’s Creed Valhalla و آساسینز کرید اودیسه رونمایی کرده است که به صورت رایگان منتشر خواهد شد. کراس اور میان این دو بازی به عنوان آپدیت 1.4.1 در دسترس قرار می‌گیرد که امروز قابل دانلود خواهد بود. کاساندار از دنیای اودیسه به عصر وایکینگ‌ها در آساسینز کرید والهالا سفر خواهد کرد.

به گزارش بخش اخبار بازی، محتوای جدید آساسینز کرید که با عنوان Assassin’s Creed Crossover Stories شناخته می‌شود، اولین کراس‌اور و تلفیق میان بازی‌های این مجموعه پرطرفدار است. تابه‌حال هیچ کدام از قاتلین این مجموعه در بازی‌های بعدی حضور پیدا نکرده‌اند. شایعات زیادی از حضور کاساندرا در آساسینز کرید والهالا منتشر شده بود که بالاخره به واقعیت پیوست.

هر کدام از بازی‌های آساسینز کرید توسط شخصیت‌های ویژه شناخته می‌شوند؛ قهرمانانی که مرز میان زمان و مکان را می‌شکنند و دارای استایل و شخصیت منحصر به فردی هستند. کاساندرا از شخصیت‌های Assassin Creed Odyssey در طی چند سال اخیر، موردتوجه بازی‌کنان قرار داشته است و یوبی‌سافت به دنبال ادامه‌ی ماجراجویی او، این بار در دوران تازه‌ای است.

برای اولین بار در تاریخ این مجموعه، دوران یونان باستان به وایکینگ‌ها گره می‌خورد و داستان‌های تازه‌ای به صورت کاملاً رایگان روایت خواهند شد. دو داستان جدید به نام‌های Those Who Are Treasured برای آساسینز کرید اودیسه و A Fated Encounter نیز برای آساسنیز کرید والهالا منتشر می‌شوند. دو جزیره جدید همراه با جوایز انحصاری در قالب کراس اور داستانی در دسترس قرار می‌گیرد و خبر خوب آن است که نیازی به پرداخت هزینه‌ی اضافه برای تجربه آن نیست.

کاساندرا Assassin’s Creed Valhalla

کراس اور Odyssey و Assassin’s Creed Valhalla

یوبی‌سافت به منظور جذب بازی‌کنان بیشتر، بازی Assassin’s Creed Odyssey را به مدت سه روز رایگان کرده است. از پنج‌شنبه تا یک‌شنبه هفته‌ی آینده فرصت، تجربه بازی به صورت رایگان را خواهید داشت. دقت کنید که بازی به اکانت شما اضافه نمی‌شود و پس از روز یکشنبه، باید بازی را خریداری کنید.

داستان کراس اور داستانی آساسینز کرید، سالها پس از وقایع بازی اودیسه اتفاق می‌افتد. کاساندرا تصمیم به استراحت گرفته است و دیگر دست از مبارزه کشیده است؛ اما نبردی افسانه‌ای شروع می‌شود و هیولاهایی پدیدار می‌شوند که او را مجبور به مبارزه‌ای نو می‌کنند. کاساندرا به جزایر Skye از بازی Assassin’s Creed Valhalla سفر می‌کند و با Eivor برخورد می‌کند. نبرد آن‌ها در تاریخ آساسینز کرید نمونه دارد و آن‌ها پس از مدتی دست از مبارزه می‌کشند و به یافتن یک شیء جادویی می‌پردازند.

کراس اور Odyssey و Assassin’s Creed Valhalla

کاساندرا موجود در آساسینز کرید والهالا بیش از 1300‌ سال از آنچه در اودیسه دیده‌ایم فاصله گرفته است و وقایع تاریخی متفاوتی را به لطف قابلیت سفر در زمان دیده است. افزودن کاساندرا به بازی جدید، تغییرات تازه‌ای در سبک مبارزه و مخفی‌کاری ایجاد کرده است و همچنین درجه‌های سختی بیشتری نیز به بازی اضافه شده است. آپدیت 1.4.1 بازی Assassin’s Creed Valhalla همچنین حجم فایل اصلی را کاهش داده است و لازم است که دوباره بازی را دانلود کنید.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.