Assassin’s Creed Valhalla‌ آساسینز کرید والهالا
یحیی رحیمی

آپدیت جدید Assassin’s Creed Valhalla حجم فایل بازی را کاهش می‌دهد

یحیی رحیمی 18 آذر 1400 بدون دیدگاه
4,042 بازدید

یکی از مشکلاتی که اخیرا دامن‌گیر صنعت بازی شده است؛ رشد روزافزودن حجم بازی‌های ویدیویی است. امروز حجم 150 گیگابایت برای یک بازی ویدیویی معمول حساب می‌شود و همین دانلود بازی برای بازیکنان را سخت کرده است. آپدیت جدید Assassin’s Creed Valhalla حجم فایل اصلی را کاهش می‌دهد و پس از نصب آپدیت، اندکی از فضای سیستم یا کنسول شما آزاد خواهد شد.

آپدیت 1.4.1 بازی Assassin’s Creed Valhalla هفته آینده منتشر خواهد شد و فعلا زمان انتشار دقیق و همچنین محتوای آن مشخص نشده است. این اطلاعات قرار است روزهای پیش از انتشار آپدیت در دسترس قرار گیرند. یوبی‌سافت پیش از نصب به‌روزرسانی، توصیه‌هایی را برای مخاطبین بیان کرده است که از جمله آنها باید به دانلود دوباره تمامی فایل‌های بازی اشاره کرد.

به منظور ادامه پشتیبانی از بازی آساسینز کرید والهالا و انتشار محتوای جدید، لازم است که تمامی فایل اصلی را همراه آپدیت 1.4.1 دانلود کنید تا ساختار فایل‌ها منظم شود. آپدیت جدید، فایل‌های بازی را فشرده می‌کند و باعث می‌شود تا حجم کلی در تمامی پلتفرم‌ها کاهش یابد. عملکرد بازی نیز به دلیل منظم کردن ساختار اطلاعات بهتر می‌شود و شاهد لودینگ سریع‌تر و همچنین بارگذاری بهتر جهان بازی خواهید بود.

بسته‌های الحاقی نیازی به دانلود دوباره نخواهند داشت و تنها کافی است که بازی اصلی را دانلود کنید. یوبی‌سافت همچنین حجم آپدیت جدید Assassin’s Creed Valhalla را برای پلتفرم‌های مختلف مشخص کرده است. برای نمونه کاربران کامپیوتر باید 78 گیگابایت دانلود کنند. کمترین حجم مربوط به پلی استیشن 5 است که با توجه به فناوری فشرده‌سازی اطلاعات، تنها 40 گیگابایت برای دانلود نیاز خواهد بود. حجم بازی آساسینز کرید والهالا پس از نصب آپدیت کاهش می‌یابد و برای نمونه روی کامپیوتر به 77 گیگابایت می‌رسد و روی ایکس باکس سری نیز 72 گیگابایت.

آپدیت جدید Assassin’s Creed Valhalla

Assassin’s Creed Valhalla را رایگان تجربه کن!

حجم کلی بازی Assassin’s Creed Valhalla قبل از انتشار آپدیت 1.4.1، بیش از 100 گیگابایت بود و این کاهش حجم قطعا مورد حمایت قرار خواهد گرفت. یوبی‌سافت اخیرا فایل‌های بازی Rainbow Six Siege را هم منظم کرده است و حجم کلی را کاهش داده است. اگر از جمله افرادی هستید که حجم زیاد بازی شما را از دانلود منصرف کرده بود، تفاوت 40 گیگابایتی ایجاد شده، قطعا شما را به نصب و تجربه این اثر نقش آفرینی جهان باز تشویق خواهد کرد. حجم آپدیت جدید به شرح زیر است:

  1. کامپیوتر ~78 GB
  2. پلی استیشن 4  ~67 GB
  3. پلی استیشن 5 ~40 GB
  4. ایکس باکس وان ~62 GB
  5. ایکس باکس سری ~71 GB

آپدیت 1.4.1 بازی آساسینز کرید والهالا احتمالا مشکلات بزرگی از جمله قطع صدا و عدم پخش مناسب دیالوگ‌ها و انیمیشن‌ها را برطرف خواهد کرد. یوبی‌سافت همچنین در حال کار روی یک پچ جدید برای حل مشکلات کامپیوترهای با پردازنده اینتل Core i9-12900K است. آپدیت جدید Assassin’s Creed Valhalla فرصت مناسبی است که بازی را به مدت سه روز رایگان تجربه کنید. از روزهای شانزدهم تا نوزدهم دسامبر، فرصت دانلود رایگان بازی را خواهید داشت. اخیرا شایعاتی از انتشار بسته الحاقی آساسینز کرید والهالا مشابه گاد آف وار هم منتشر شده است.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.