assassins-creed-valhalla
یحیی رحیمی

کارگردان بازی Assassin’s Creed Valhalla یوبی‌سافت را ترک کرد

یحیی رحیمی 5 تیر 1399 بدون دیدگاه
546 بازدید

بازی Assassin’s Creed Valhalla اواخر سال میلادی 2020 عرضه خواهد شد و تا به حال خبرهای مختلفی در مورد این بازی دریافت کرده ایم. کارگردان اصلی بازی به تازگی از خبر از ترک استودیو یوبی‌سافت و تیم توسعه بازی به دلیل مسائل شخصی داده است.

اسم اشرف اسماعیل را در مصاحبه های پیرامون بازی Assassin’s Creed Valhalla شنیده ایم. او که کارگردان نسخه های Origins و Black Flag را هم برعهده داشته است، در توییت جدید خود از ترک استودیو به دلایل مسائل شخصی خبر داده است. او گفته است که فعلا با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند و به همین دلیل مایل به ادامه کار در این استودیو فرانسوی نیست.

او دلیل جدایی را زندگی شخصی خود عنوان کرده است و این موضوع ارتباطی به خود یوبی‌سافت ندارد. اسماعیل مدتی پیش به خیانت متهم شد و حالا که مسائل پیچیده شده اند، به منظور اینکه جلوی صدمه به توسعه بازی را بگیرد، از کار روی بازی Assassin’s Creed Valhalla استفعا کرده است.

صدها استعداد و انسان های فوق العاده در حال ساخت یک تجربه بی نظیر هستند و باور دارم که این تیم نباید با چنین مسائلی روبه رو شود و صدمه بخورد. بهترین ها برایشان آرزو دارم.

اشرف اسماعیل اتهامات جدی دارد و این پرونده به این سادگی حل نخواهد شد. اتهام هایی چون آزار جنسی نیز در پرونده او مطرح شده است. همین هفته پیش بود که خبر از اخراج یکی از طراحان داستان بازی Dying Light 2 به نام کریس آولونه به دلیل آزار و رفتار جنسی نامناسب در محل کار منتشر شد. خود Techland در ادامه بیانیه ای منتشر کرد و خبر از اخراج او داد.

در مورد اسماعیل اما هیچ چیز مشخص نیست. ممکن است او دوباره به یوبی‌سافت برگردد یا اینکه پرونده او به نوعی باشد که دیگر مجالی برای کار نداشته باشد. تابه حال افراد زیادی در صنعت سینما و بازی به آزار جنسی کارکنان متهم شده اند که همین سر و صدای زیادی به پا کرده است. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.