بسته الحاقی جدید بازی Assassin’s Creed Valhalla
محمد صادق شجاعی

بسته الحاقی جدید بازی Assassin’s Creed Valhalla لو رفته است

محمد صادق شجاعی 21 آذر 1400 2 دیدگاه
1,398 بازدید

از مدت‌ها پیش شایعات متعددی در رابطه بسته الحاقی جدید بازی Assassin’s Creed Valhalla در رسانه‌های مختلف مخابره شده است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، در فروشگاه‌های چینی فاش شده است که این بسته الحاقی با نام Dawn of Ragnarok در اوایل سال آینده میلادی عرضه خواهد شد.

بر اساس ترجمه اطلاعات درج شده در صفحه بسته الحاقی جدید بازی Assassin’s Creed Valhalla در فروشگاه‌های آنلاین کشور چین، Dawn of Ragnarok در تاریخ 10 مارس 2022 (19 اسفند) منتشر شده و در Nine Realms of Norse Cosmology (دنیاهای 9‌گانه کیهان‌شناسی نورس) جریان خواهد داشت. در توضیحات این Expansion آمده است که «Dawn of Ragnarok بلند‌پروازانه‌ترین بسته‌الحاقی تاریخ سری Assassin’s Creed» محسوب می‌شود. در قالب این بسته الحاقی «ایور باید سرنوشت اودین، جنگ نورس و سرگذشت خدای خرد یعنی میمیر را شخصا تجربه کند». همچنین «در این دنیای اساطیری، ایور وظیفه نجات کودکان را به دوش کشیده و قدرت‌های جدید و فوق‌العاده‌ای همچون رعد و برق را به دست خواهد آورد». پس از پشت سر گذاشتن افسانه‌ی وایکینگ‌ها، اکنون نوبت آن رسیده که پیش از سرنوشت فاجعه‌آمیز خدایان، جان ایور را حفظ کنید.

بر اساس اطلاعاتی که قبلا منتشر شده، بسته الحاقی Dawn of Ragnarok مجموعه‌ای از توانایی‌ها و سلاح‌های جدید را در اختیار پروتاگونیست بازی Assassin’s Creed Valhalla قرار خواهد داد. از بین این موارد می‌توان به نامرئی شدن کوتاه مدت، قدرت پرواز همانند کلاغ، تیرهایی با قدرت تلپورت، نیزه‌هایی با توانایی از بین بردن زره، قدرت‌های کنترل یخ و توانایی احیای دشمنان اشاره کرد. در کنار اطلاعات فاش شده از بسته الحاقی Dawn of Ragnarok، تصاویری نیز از طریق وب‌سایت ردیت منتشر شده است که در زیر می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید:

بزرگ‌ترین بسته‌ الحاقی Assassin’s Creed Valhalla

به احتمال زیاد شرکت یوبی سافت در قالب استریم زنده‌ای که فردا پخش خواهد شد، بسته الحاقی جدید بازی Assassin’s Creed Valhalla را معرفی خواهد کرد. برای اولین بار در تاریخ سری Assassin’s Creed، شرکت Ubisoft قصد دارد برای سال دوم انتشار نیز از این اثر پشتیبانی کرده و محتواهایی را در دسترس قرار دهد که بازیکنان را غافلگیر می‌کنند. اخیرا این شرکت اعلام کرده که قصد دارد هفته آینده به روز رسانی جدیدی را برای بازی اساسینز کرید والهالا منتشر کند.

آپدیت 1.4.1 بازی مذکور به بازیکنان اجازه خواهد داد که بتوانند تجربه خود را به شکلی عمیق‌تر شخصی‌سازی کنند. به این واسطه قادر خواهید بود سطح دشواری مبارزات، مخفی‌کاری و کاوش را تغییر دهید. علاوه بر این اصلاحات متعددی انجام خواهد بود که بخش‌های مخفی‌کاری و تشخیص را بهبود می‌بخشند. به روز رسانی 1.4.1 بازیکنان را مجبور خواهد کرد که کل بازی Assassin’s Creed Valhalla را دوباره دانلود کنند. این الزام بخشی از «تغییر در ساختار دیتا» بازی اساسینز کرید والهالا است که طبق اعلام شرکت یوبی سافت، حجم دیتای بازی مذکور روی تمامی پلتفرم‌ها به شکل قابل توجهی کاهش پیدا کرده و عملکرد آن بهبود می‌یابد.

نظر شما در مورد بسته الحاقی جدید بازی اساسینز کرید والهالا چیست؟ آیا تجربه اساطیر نورس در قالب این بازی هیجان‌انگیز خواهد بود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Video Games Chronicle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    علی

    مهمان

    سلام ببخشید بسته الحاقی رو میشه روی بازی کرک انجام داد یا فقط باید اوریجینال باشه ؟

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به علی

      دبیر محتوا

      دی‌ال‌سی‌های پیشین هنوز کرک نشده‌اند، در صورت کرک شدن حتما منتشر میشه