Assassins-Creed-Valhalla-GOW
یحیی رحیمی

بسته الحاقی 40‌ ساعته مشابه گاد آف وار برای Assassin’s Creed Valhalla منتشر می‌شود

یحیی رحیمی 17 آذر 1400 2 دیدگاه
2,230 بازدید

بسته الحاقی جدید Assassin’s Creed Valhalla این ماه منتشر می‌شود و دیگری نیز بر اساس افشاگری انجام شده، اوایل سال 2022 از راه خواهد رسید. طرفداران بازی نقش‌آفرینی وایکینگی یوبی‌سافت انتظار دریافت یک بسته الحاقی «مشابه گاد آف وار» را داشته باشند که اتمام داستان و مأموریت‌های آن حدود 40 ساعت طول خواهد کشید.

تام اندرسون از افشاگران مطمئن و شناخته شده که تابه‌حال جزئیات زیادی از بازی‌های بتلفیلد و کالاف دیوتی لو داده است؛ اطلاعات تازه‌ای در مورد آینده بازی آساسینز کرید والهالا منتشر کرده است. یوبی‌سافت برنامه‌ریزی دوساله برای پشتیبانی از آساسینز کرید والهالا تدارک دیده است و این اولین بار است که چنین حمایتی از این مجموعه می‌شود. طبق جدیدترین اخبار بازی، بسته الحاقی کوچکی در اواخر دسامبر منتشر می‌شود که شامل رویدادهای مرتبط با کریسمس و تعطیلات آخر سال است.

تام اندرسون ادعا کرده است که بسته الحاقی بزرگ Assassin’s Creed Valhalla در مارس 2022 منتشر می‌شود. بنابر صحبت‌های وی، این بزرگ‌ترین ماجراجویی شخصیت ایوور خواهد بود و اتمام آن 40 ساعت طول می‌کشد؛ همچنین به نظر می‌رسد که یک نقشه کاملاً جدید به بازی اضافه می‌شود. وسعت این نقشه دو برابر تمام مپ‌هایی است که به واسطه‌ی سیزن پس در اختیار بازی‌کنان قرار گرفته‌اند. هر دو بسته الحاقی‌های Wrath of the Druids و Siege of Paris حدود 20 ساعت محتوا داشتند.

بسته الحاقی Assassin's Creed Valhalla گاد آف وار

ورود Valhalla به دنیای گاد آف وار

صحبت‌های تام اندرسون به همین‌جا ختم نمی‌شود و او اطلاعاتی از فضای بازی نیز عرضه کرده است. بنابر گفته‌های وی، بسته الحاقی عظیم آساسینز کرید والهالا مشابه گاد آف وار خواهد بود. مشخص نیست منظور او چیست و اینکه آیا سیستم مبارزه تغییر می‌کند یا اینکه داستانی مشابه تازه‌ترین ماجراجویی استودیو سانتا مونیکا را دریافت می‌کنم. اگر چه خبرهای موثقی در دست نیست، اما می‌توانیم حدس‌هایی در مورد ماهیت آن بزنیم.

یوبی‌سافت مدتی پیش به گنجاندن محتوایی نو، بر اساس اساطیر اسکاندیناوی خبر داده بود. از آنجایی که Assassin’s Creed Valhalla به زمان وایکینگ‌ها می‌پردازد، واضح است که می‌توان سفری اساطیری به دوران نورث باستان داشت. هیچ‌کدام از شایعات مطرح‌شده توسط یوبی‌سافت تائید نشده‌اند و باید منتظر خبرهای بیشتر باشیم. اگر طرفدار آساسینز کرید هستید، ماه‌های آینده را از دست ندهید.

منبع:‌ TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    sina

    مهمان

    سری قبلی این بازی چندین بسته الحاقی گرفت که بازیش نزدیک 100 ساعت شد خیلی طولانی بود تقریبا اندازه الدن رینگ بود

    پاسخ دهید
  • Avatar

    hirbod

    مهمان

    خبر خوبیه ولی برای من که کرکی دانلود کردم باید صبر کنم تا ایت دی ال سی کرک شه …. هنوز اون دو تا دی ال wrath of druids , siege of paris کرک نشده ؟

    پاسخ دهید