دانلود بازی Roller Champions برای PC
دانلود بازی Roller Champions برای PC پارسی گیم

دانلود بک آپ بازی Roller Champions برای PC

پارسی گیم 4 بهمن 1401 1 دیدگاه
1,583 بازدید

دانلود بازی Roller Champions برای کامپیوتر

دانلود بک اپ Epic Games بازی Roller Champions

یکی از جذاب‌ترین و هیجان‌انگیزترین ورزش‌های فیزیکی قطعاً اسکیت سواری است. ایده کفش‌هایی که روی چرخ سوار هستند و به انسان اجازه حرکت با سرعت بالا را می‌دهند باعث شد که با وجود خطرات احتمالی زیاد، بسیاری با اسکیت سواری سرگرم شوند و هیجان را به خود منتقل کنند. این محبوبیت پای این ورزش را به بازی‌های ویدیویی نیز باز کرده است. بازی Roller Champions از استودیو Ubisoft یک عنوان جذاب ورزشی با همین سوژه است که به همراه بخش چندنفره و گرافیک رنگارنگ سه‌بعدی‌اش می‌تواند ساعت‌ها هیجان و سرگرمی را به شما هدیه دهد.

بازی در آینده‌ای نه چندان دور در سال 2032 میلادی جریان دارد. پیست‌های جذاب و مدرن بسیاری برای اسکیت در سراسر دنیا ساخته شده شما در حکم قهرمانان اسکیت سواری باید مردم را در آن‌ها سرگرم کنید. سرعت این اسکیت‌های آینده‌گرایانه به بیش از 100 مایل در ساعت هم می‌رسد و در کنار حرکات نمایشی، می‌تواند صحنه‌های جذاب و خارق‌العاده‌ای خلق کند. شما به عنوان یکی از شرکت‌کنندگان باید در تیم‌های سه‌نفره قرار گرفته و با برداشتن توپی که در میدان قرار دارد هر چقدر که می‌توانید دور پیست حرکت کنید و امتیاز بگیرید.

بخش داستانی بازی به خوبی شما را از نقطه صفر به سمت تبدیل شدن به یک قهرمان معروف و پرطرفدار هدایت می‌کند، به طوری که اول در پیست‌های ساده و کوچک مسابقه می‌دهید و بعد به‌تدریج وارد پیست‌های بزرگ و قهرمانی با میلیون‌ها تماشاگر شوید. گیم پلی بازی بسیار ساده اما هیجان‌انگیز طراحی شده و گرافیک سه‌بعدی و رنگارنگش هم به خوبی تجربه شما را لذت‌بخش‌تر رقم خواهد زد تا بتوانید به یکی از بهترین اسکیت سوارهای آینده با سرعت سرسام‌آور تبدیل شوید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Skater XL و Skatebird را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Roller Champions برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 64-Bit / Windows 11
Processor: Intel i5-4460 // AMD Ryzen 3 1200
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 960 4Gb // AMD RX 560 4Gb
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 10 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 64-Bit / Windows 11
Processor: Intel i5-4460 // AMD Ryzen 5 1400
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1050Ti 4Gb // AMD RX 470 8Gb
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 10 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Skate, tackle, and roll your way up to glory in Roller Champions™. Discover a free-to-play, team PvP sports game like no other!
Welcome to 2032. Arenas are built all over the world and fans rush to the stands to admire their modern-day heroes, the Roller Champions. They roll up to 100 miles an hour, tackle opponents, wall-skate, and dunk while thousands of fans scream their names.
As a Roller Champion, compete in a team of three against three. The rules are simple: take the ball, make a lap while maintaining team possession, dodge opponents, and score. Go for more points by completing additional laps before attempting a goal. After each match, gain fans to compete in bigger arenas. Customize characters and create a unique destiny.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Shadow

    مهمان

    Forspoken هم قفل داره؟ کرک نمیشه؟

    پاسخ دهید