محتواهای جدید بازی Assassin's Creed Valhalla
محمد صادق شجاعی

محتواهای جدید بازی Assassin’s Creed Valhalla معرفی شدند

محمد صادق شجاعی 17 آبان 1400 بدون دیدگاه
574 بازدید

بازی Assassin’s Creed Valhalla که لقب دوازدهمین اثر سری اساسینز کرید را یدک می‌کشد، محصولی مهم و تاثیر‌گذار برای شرکت Ubisoft است. معرفی به عنوان دومین بازی سود‌آور تاریخ شرکت مذکور، باعث شده که پشتیبانی از بازی اساسینز کرید والهالا همچنان ادامه پیدا کرده و محتواهای بیشتری از جمله دو بسته الحاقی بزرگ برای آن منتشر شود. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، شرکت یوبیسافت از محتواهای جدید بازی Assassin’s Creed Valhalla در سال 2021 رونمایی کرده است.

با استناد به تصویری که در صفحه رسمی سری Assassin’s Creed در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شده، از روز سه‌شنبه هفته جاری تا ماه دسامبر موارد مختلفی از جمله دو محتوای جدید و دو آپدیت در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. اولین به‌‌روزرسانی تازه بازی اساسینز کرید والهالا تحت عنوان آپدیت 1.40 در تاریخ 9 نوامبر (18 آبان) منتشر خواهد شد. در رابطه با محتویات این آپدیت اطلاعاتی منتشر نشده، اما در تصویر آن یک پرتال آبی چرخان دیده می‌شود. در قالب داده‌کاوی‌های اخیر مشخص شده که Dawn of Ragnarok نام بسته الحاقی بعدی بازی Assassin’s Creed Valhalla خواهد بود و در قالب آن ایور به سوارتالف‌هایم می‌رود. شرکت یوبیسافت تاکنون توضیحاتی در این باره اعلام نکرده است.

محتواهای جدید بازی Assassin's Creed Valhalla

علاوه بر آپدیت 1.40، در روز سه‌شنبه هفته جاری محتوای جدیدی به نام Tombs of the Fallen به بازی Assassin’s Creed Valhalla اضافه خواهد شد. به نظر می‌رسد در قالب این بخش، ایور همانند شخصیت لارا کرافت به سراغ مقبره وایکینگ‌های شکست خورده یا جنگجویان انگلیسی رفته و آن‌ها را کاوش خواهد کرد. براساس تصویر برنامه‌های آینده شرکت Ubisoft در قبال بازی اساسینز کرید والهالا، از تاریخ 11 نوامبر تا 2 دسامبر (20 آبان تا 11 آذر) بازی مذکور میزبان رویدادی به نام Oskoreia Festival خواهد بود. Oskoreia نسخه نروژی Wild Hunt است که به واسطه سری The Witcher با آن آشنا هستیم. مشخص نیست که وظیفه ایور در Oskoreia Festival چیست و چه محتوایی در اختیار مخاطبین قرار خواهد گرفت. با این حال بعید به نظر نمی‌رسد که در قالب آن الف‌های شیطانی از بعد دیگری به شما حمله کنند.

ادامه پشتیبانی یوبیسافت از بازی Assassin’s Creed Valhalla

آپدیت 1.4.1 آخرین محتوای در نظر گرفته شده برای بازی Assassin’s Creed Valhalla در سال جاری است. با این وجود که اطلاعاتی در رابطه با بخش‌های این به‌روزرسانی منتشر نشده، اما احتمال دارد که Yuletide Festival در قالب آن بازگردد. یوبیسافت اعلام کرده که بازی اساسینز کرید والهالا طولانی‌ترین پشتیبانی را در کل سری Assassin’s Creed داشته است. با این وجود که قبلا در قالب بازی مذکور سفر‌هایی به ایرلند و پاریس داشته‌ایم، اما داستان ماجراجویی‌های ایور به پایان نرسیده و همچنان ادامه دارند. علی‌رغم اطلاع ما از درگذشت ایور در آمریکای شمالی، هنوز نمی‌دانیم که او در روز‌های آخر عمر خود چه کارهایی انجام داده و چگونه در این قاره دفن شده است. به همین دلیل امیدوارم یوبیسافت باری دیگر در قالب محتواهای جدید بازی Assassin’s Creed Valhalla ما را به وینلند برده و داستان زندگی ایور را بیش از پیش شرح دهد.

نظر شما در محتواهای جدید بازی Assassin’s Creed Valhalla چیست؟ آیا توانسته‌اند توجه شما را به خود جلب کنند یا علاقه چندانی به تجربه آن‌ها ندارید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.