دانلود بک آپ بازی Tom Clancys Rainbow Six Siege برای PC
دانلود بک آپ بازی Tom Clancys Rainbow Six Siege برای PC پارسی گیم

دانلود بک آپ بازی Tom Clancys Rainbow Six Siege برای PC

پارسی گیم 25 مرداد 1400 536 دیدگاه
321,068 بازدید

دانلود بازی Tom Clancys Rainbow Six Siege برای کامپیوتر

دانلود بک اپ استیم بازی Tom Clancys Rainbow Six Siege

عناوین تیر اندازی اول شخص بر خلاف سبک و سیاق ساده‌شان، از مکانیزم‌های گوناگونی تشکیل شده‌اند. از نحوه جلو روی کاراکتر گرفته تا المان‌های تیر اندازی، همه و همه در کیفیت نهایی اثر و موفقیتش در میان گیمر ها تأثیر گذارند. تاکید استدیو سازنده بر روی المان‌های مختلف یک بازی، موجب می‌شود عناوینی در یک سبک و ظاهر اما با باطنی متفاوت تولید شوند، همین موضوع سبب می‌شود تا شاهد طرفدارهای مختلف برای بازی‌های متفاوت باشیم.

در حالی که بسیاری از استدیو های مطرح بازی سازی چون EA سعی در ارائه عناوینی صرفاً سرگرم کننده دارند، اعضا استدیو Ubisoft سعی در ساخت یک بازی داشتند. Tom Clancy’s Rainbow Six Siege عنوانی است که بر اساس افکار این تیم ساخته شده است. بازی‌ای بدون بخش داستانی، اما با تاکید بسیار بر روی بخش چندنفره و کار تیمی که سعی در تمایز با دیگر عناوین هم سبک و هم رده خود داشته است. در هر صورت یوبی‌سافت تصمیم گرفت در این بازی دیگر خبری از بخش داستانی نباشد، و تمام تمرکزش را روی بخش چندنفره بازی جذب کرده است. با وجود المان‌های تاکتیکی و فنی نسخه‌های قبلی و ویژگی‌های نسل هشتم بازی‌های ویدئویی، به نظر می‌رسد شاهد یک بازی هیجان انگیز خواهیم بود.

پیش از آن که به انجام بازی بپردازید، این بازی طی ده مرحله کوتاه سعی می‌کند تمام عناصر گیم پلی بازی را یادتان بدهد. این مراحل که هر کدام با یک Operator برگزار می‌شوند، سعی در آموزش نحوه بازی با کاراکتر های موجود به شما دارند. این کاراکتر های بازی هسته اصلی گیم پلی را تشکیل می‌دهند و در قالب دو گروه به نام‌های مهاجم و مدافع با قابلیت‌های منحصر به فرد به مبارزه با یک دیگر می‌پردازند. همان‌طور که انتظار می‌رفت، اپراتورها و انتخاب درستشان کاملاً در خدمت کار تیمی هستند و پیروزی بدون یک انتخاب صحیح غیر ممکن خواهد بود. اما گیم پلی در سیج، بر پایه رویارویی دو تیم پنج‌نفره یکی مدافع و دیگری مهاجم است، که چندین راند به مبارزه می‌پردازند و هرکدام سریع‌تر به راند 3 برسد برنده است.

گرافیک بازی Tom Clancys Rainbow Six Siege فوق‌العاده است، تمامی عناصر گرافیکی بازی چون نورپردازی، سایه زنی و… به خوبی طراحی شده‌اند. نقشه‌ها نیز از گستردگی محیطی بالایی برخوردارند، تکستچر ها نیز خوشبختانه از کیفیت بالایی برخوردارند.

صدا گذاری و موسیقی نیز در این بازی در سطح فوق‌العاده‌ای قرار دارد، تمام قطعات موسیقی که در پس زمینه بازی پخش می‌شوند متناسب با اقتضای مراحل و با وسواس بسیار تیم توسعه دهنده انتخاب شده‌اند، از طرفی دیگر صدا گذاری‌های طبیعی نیز در بازی به خوبی هر چه تمام‌تر صورت گرفته است و دقیقاً حس یک جنگ تمام عیار را به گیمر القا می‌کند.

این بازی مانند دیگر عناوین هم سبک و رده‌اش صرفاً یک فستیوال تیر اندازی نیست، و از قواعد و تاکتیک‌های خاصی بهره می‌برد. پس اگر به دنبال یک بازی شوتر فوق‌العاده که همزمان هم جنون کشتنتان را به کار ببرید و هم از فکرتان در آن استفاده کنید می‌گردید، ما این عنوان را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

هم اکنون این بازی فوق‌العاده را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 64bit versions required
Processor: Intel Core i3 560 @ 3.3 GHz or AMD Phenom II X4 945 @ 3.0 GHz
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 460 or AMD Radeon HD 5870 DirectX-11 compliant with 1GB of VRAM
Network: Broadband Internet connection
Storage: 30 GB available space
Sound Card: DirectX® 9.0c compatible sound card with latest drivers

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 64bit versions required
Processor: Intel Core i5-2500K @ 3.3 GHz or better or AMD FX-8120 @ 3.1 Ghz or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 670 (or GTX 760 / GTX 960 or AMD Radeon HD 7970 (or R9 280x [2GB VRAM] / R9 380 / Fury X
Network: Broadband Internet connection
Storage: 47 GB available space
Sound Card: DirectX® 9.0c compatible sound card 5.1 with latest drivers

تصاویری از محیط بازی :

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 51.3 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.7 از میانگین رای 81 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

Steam-3.png (662×276)

ازآنجایی‌که سرعت دانلود در ایران کم و هزینه‌ی اینترنت به نسبت زیاد است، مطمئناً دانلود این حجم ‌از بازی‌ها برای کاربران معقول به نظر نمی‌رسد. از این رو راه دیگری جهت نصب بازی‌ها به نام Backup/Recovery وجود دارد که کاربر به‌واسطه‌ی آن می‌تواند فایل استیم بک‌آپ بازی را دانلود یا خریداری کرده و سپس از طریق ابزارهایی که نرم افزار در اختیار او می‌گذارد فایل‌های مورد نظر را بازگردانی کند. جهت انجام این کار در ابتدا باید بر روی گزینه‌ی Steam کلیک و سپس Backup And Restore Games را انتخاب کنید. پس از کلیک بر روی این گزینه پنجره ای به شکل زیر نمایان خواهد شد. در این قسمت می‌بایست Restore A Previous Backup را انتخاب کنید. توجه داشته باشید جهت تکمیل روند این کار باید دی‌وی‌دی یا فایل بک‌آپ مورد نظر را بر روی سیستم خود داشته باشید.

پس از کلیک بر روی گزینه‌ی گفته شده، پنجره جدیدی باز می‌شود که شما می‌خواهد که فایل پشتیبانی استیم را انتخاب و بر روی Next کلیک کنید. اگر فایل پشتیبانی مورد تائید واقع شود فرایند Restore به طور خودکار آغاز خواهد شد. میزان زمان مورد نیاز جهت تکمیل فرایند نیز نسبت به حجم بازی متغیر است. پس از کامل شدن این روند می‌توانید از بازی خود لذت ببرید.

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

چطور بازی Tom Clancys Rainbow Six Siege را دانلود کنم ؟

برای اجرای بازی Tom Clancys Rainbow Six Siege در کامپیوتر و کنسول ها نیازمند خرید سی دی کی هستید و باید به طور قانونی به خرید بازی بپردازید. وب سایت پارسی گیم دیتای بازی را با آخرین آپدیت در اختیار شما قرار داده و می توانید با ترافیک نیم بها آن را دانلود کنید.

۱
دانلود بازی Tom Clancys Rainbow Six Siege در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی رینبو سیکس سیج نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۲
آیا می توان بازی رینبو سیکس سیج را آفلاین بازی کنم ؟

بله تنها بخش آموزشی بازی Rainbow Six Siege را میتوان به صورت آفلاین تجربه کرد اما بخش اصلی مبارزات بازی به صورت آنلاین قابل اجرا خواهد بود.

۳
حجم بازی Rainbow Six Siege برای کامپیوتر چقدر است ؟

حجم بازی Rainbow Six Siege حدود 46 گیگابایت است که شما را بی نیاز از دانلود هر گونه آپدیت جدیدی می کند.

۴
آیا بازی Rainbow Six Siege مجانی است ؟

متاسفانه بازی Rainbow Six Siege رایگان نیست و برای تجربه بازی در کامپیوتر و کنسول پلی استیشن، نیازمند خرید قانونی آن هستید.

۵
قیمت بازی Rainbow Six Siege چقدر است ؟

بازی Rainbow Six Siege شامل نسخه های متفاوتی است. نسخه استاندارد این بازی 20 دلار است، نسخه های Deluxe Edition، Gold Edition و Ultimate Edition به ترتیب با قیمت های 30، 60 و 80 دلار قابل خریداری هستند.

۶
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 536 دیدگاه
  • Avatar

    سجاد

    مهمان

    سلام من الان فایلارو دانلود کردم ولی انگار فایل نصبی نداره توضیح میدین چیکار میتونم بکنم؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Ali

    مهمان

    سلام برای بازی باید کد خرید یعنی نمیشه بدون خرید کد بازی کرد

    پاسخ دهید
  • Avatar

    P5P

    مهمان

    ببخشید یه سوال بک اپ شما از اول دانلودش کردید گذاشتید رو سایت یا نسخه قبلی رو اپدیت کردید ؟
    اخه گاهی اوقات وقتی چندین بار بازی اپدیت میشه مثل الان رینبو من همینطور شده خیلی بازی سنگین میشه و کند میشه بعد از اول بگیری دوباره درست میشه
    میخوام بدونم الان این اپدیت شده ورژن قبلییه یا خودتون از اول گرفتید بازیو ؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Truth

    مهمان

    سلام روی سیستم من اجرا میشه؟
    AMD Ryzen 3 3200G with Radeon Vega Graphics 3.60 GHz
    Ram 8g
    گرافیکم انبورده و 2g از فضای رم رو اشغال میکنه

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 536 دیدگاه