تعداد بازیکنان Battlefield 2042
سید مسعود کاظمی

افت شدید تعداد بازیکنان Battlefield 2042 از زمان انتشار

سید مسعود کاظمی 11 آذر 1400 بدون دیدگاه
559 بازدید

بازی Battlefield 2042 آخرین بازی مجموعه بتلفیلد است که شروع فاجعه‌باری در زمان عرضه تجربه کرد. استودیوی سازنده بازی یعنی DICE نتوانست توقعات طرفداران را برآورده کند و با خشم طرفداران بتلفیلد روبه‌رو شد. درکنار مشکلات فنی بی‌شماری که بازی دارد، عرضه دو بازی شوتر دیگر، Call of Duty: Vanguard و Halo Infinite کار بتلفیلد 2042 را سخت‌تر از قبل کرد. در پی این مشکلات، تعداد بازیکنان Battlefield 2042 افت شدیدی داشته که EA را نگران ساخته است.

تعداد بازیکنان فعال بتلفیلد 2042 هنگام انتشار بیش 105 هزار بازیکن بود، اما در بیست‌و‌چهار ساعت گذشته این رقم به عدد 34 هزار بازیکن کاهش یافته است. بر طبق آماری که از استیم به‌دست آمده است، بازی‌های Farming Simulator 22 و Football Manager 2022 تعداد بازیکنان بیشتری نسبت به تازه‌ترین اثر تیراندازی شرکت الکترونیک آرتز دارند.

کمبود محتوای مناسب، بهینه نبودن بازی و وجود باگ‌های آزار دهنده فقط بخشی از مشکلات Battlefield 2042 است. اخیراً طراح ارشد Battlefield 2042 نیز به‌دنبال انتشار ضعیف آن استودیو دایس را ترک کرد. این مشکلات در نسخه‌ی Early Access بازی نیز دیده می‌شود که سروصدای بازیکنان را درآورده بود.

تعداد بازیکنان battlefield 2042

کاهش شدید تعداد بازیکنان Battlefield 2042

گرچه این آمار فقط مربوط به بازیکنان Battlefield 2042 روی پلتفرم استیم می‌شود و این بازی روی کنسول‌های پلی‌ استیشن و ایکس‌ باکس نیز منتشر شده است. اما زمانی‌که یک اثر قادر نیست به 30 بازی برتر استیم راه پیدا کند، به‌خصوص اگر مربوط به مجموعه‌ی پرطرفداری مثل Battlefield باشد، قطعاً بازی با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند.

طرفداران این مجموعه از راه‌های مختلفی برای رساندن صدای خود به طراحان بازی استفاده کرده‌اند. با وجود آنکه استودیوی دایس و EA قول داده‌‌اند هرچه سریع‌تر مشکلات بازی را حل کنند، اما آمار نشان می‌دهند تعداد زیادی از بازیکنان Battlefield 2042 دیگر علاقه‌ی به تجربه این عنوان ندارند. هم‌اکنون جدیدترین عنوان مجموعه بتلفیلد یکی از پایین‌ترین نمرات کاربران را در سایت متاکریتیک دارد که نشان‌دهنده نارضایتی طرفدارن از بازی Battlefield 2042 است.

EA تابحال چندین آپدیت برای رفع مشکلات بازی نیز منتشر کرده است و قرار است آپدیت دیگر آن فردا منتشر شود. اما همچنان بازی باگ‌های بی‌شماری دارد که بازیکنان را مجبور به ترک بازی می‌کند. همچنان ویژگی صحبت با هم‌تیمی هنوز به بازی اضافه نشده است که خود به‌تنهایی نقص بزرگی محسوب می‌شود.

آز آنجایی که بخش آنلاین Halo Infinite اخیراً به‌صورت رایگان در دسترس قرار گرفته است و کیفیت بسیار خوبی دارد، EA کار دشواری برای جذب کردن بازیکنان به طرف بازی پر باگِ Battlefield 2042 دارد. در هر صورت، این شرکت تلاش بسیاری برای بالا بردن تعداد بازیکنان Battlefield 2042 دارد، اما اینکه در این کار چه‌قدر می‌تواند موفق باشد را فقط زمان مشخص خواهد کرد.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.