بازی Battlefield 2042
یحیی رحیمی

مشکلات بازی Battlefield 2042 داد کاربران استیم را در آورد

یحیی رحیمی 28 آبان 1400 3 دیدگاه
1,583 بازدید

بازی Battlefield 2042 پس از آنکه به مدت یک هفته در اختیار اعضای EA Play قرار گرفت، به صورت رسمی منتشر شد و تمام بازی‌کنان قادر به تجربه‌ی تازه‌ترین ماجراجویی در مجموعه‌ی بتلفیلد شدند. کاربران استیم پس از فعال شدن بازی، نظرات تند و منفی در مورد بتلفیلد 2042 منتشر کرده‌اند که باعث شده است تا امتیاز بازی پایین‌ترین حد انتظار باشد و بررسی‌هایی اکثراً منفی دریافت کند.

شکایات زیادی از مشکلات فنی بازی Battlefield 2042 توسط افرادی که نسخه‌ی طلایی و آلتیمت را خریداری کرده بودند شنیده شد؛ اما انتشار نسخه‌ی استاندارد با موج تازه‌ای از انتقادات روبه‌رو شد و به نظر می‌رسد که تعدادی کمی از بازی‌کنان، رضایت کافی از بازی دارند. کاربران Reddit با انتشار بررسی‌های منفی بازی، رفتار کاربران استیم را سلاخی بازی نامیده‌اند. همچنین پست‌های دیگری منتشر شده که هدف آن‌ها، گوشزد کردن مشکلات به توسعه‌دهندگان است.

اکثر ایرادات وارده به بازی بتلفیلد 2042 قابل‌پذیرش است، زیرا که بازی با مشکلات فنی از جمله باگ‌ها و گلیچ‌های عجیب روبه‌رو است. روند بازی به هیچ عنوان روان نیست و برای اثری که مدت‌ها تحت توسعه بوده، غیرقابل‌قبول است. توسعه‌دهندگان حتی انتشار بتلفیلد 2042 را به تأخیر انداختند و همچنین نسخه‌ی آزمایشی را با هدف برطرف کردن مشکلات منتشر کردند. مشکلات دیگری از جمله فیزیک تعجب‌آور گلوله‌ها و عدم تعادل میان سلاح‌ها و اپراتورها گزارش شده است.

مشکلات Battlefield 2042

Battlefield 2042 کلکسیونی از باگ‌ها

گزارش‌های مختلفی از مشکلات Battlefield 2042 منتشر شده که هر کدام به ایراد و باگ غیرقابل قبولی اشاره دارند. برای نمونه یک سری از اسکین‌ها و پوسته‌های سلاح‌ها دارای اسامی عجیبی بودند که با کمک بازی‌کنان، تغییر اسم یافتند. این مشکلات تنها نوک کوه یخ ایرادات را نشان می‌دهد و ازآنجایی‌که هیچ محتوای خاصی برای فصل اول تعریف نشده است، بازی حس یک اثر ناقص را دارد که توجه خاصی به آن نشده است. به نظر می‌رسد که تأخیر انتشار بازی، چندان تأثیری روی کیفیت نهایی نگذاشته است.

الکترونیک آرتز به شدت در حال برطرف کردن مشکلات بازی در هفته‌ی گذشته بوده و تعداد از ایرادات را رفع کرده است؛ توسعه‌دهندگان امیدوار بتوانند در طی ماه آینده، 2 آپدیت بزرگ منتشر کنند که اکثر مشکلات را برطرف کند و همچنین تعادل میان سلاح‌ها و اپراتورها را بهبود بخشد. مشخص نیست آیا ویژگی‌های حذف شده از بازی که طرفداران درخواست بازگشت آن‌ها را دارند نیز جزو برنامه‌های استودیو است یا خیر؟ در حال حاضر بتلفیلد 2042 کلکسیونی از باگ‌ها و مشکلات است و حتی خبری از گفتگوی صوتی نیز برای صحبت با هم‌تیمی‌ها نیست.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    Bf6

    مهمان

    بتلفیلد۲۰۴۲ رو دارم بازی میکنم هیچ بازی با این گرافیک و جزییات و زیبایی ندیدم ایجوراهم که شما میگید نیست و بدیهیست که هر بازی اوایلش یه مشکلاتی هست که با آپدیت و زمان حل میشه

    پاسخ دهید
    • Avatar

      mosimow در پاسخ به Bf6

      مهمان

      درخال حاضر برای ps4 به سرورها وصل نمیشه

  • Avatar

    امیر

    مهمان

    بازیش خیلی خوب بود از نظر من

    پاسخ دهید