آپدیت بازی Battlefield 2042
محمد صادق شجاعی

آپدیت جدید بازی Battlefield 2042 تغییرات متعددی را ایجاد خواهد کرد

محمد صادق شجاعی 5 آذر 1400 بدون دیدگاه
597 بازدید

بازی Battlefield 2042 از زمان انتشار در هفته گذشته میلیون‌ها بازیکن را جذب کرده است. با این حال اثر تماما آنلاین سری بتلفیلد در فروشگاه استیم با نقد‌های منفی بسیاری رو‌به‌رو شده و امتیاز پایینی را دریافت کرده است. عمده مشکل بازیکنان با بازی بتلفیلد 2042 باگ‌های متعدد، کمبود محتوا و فقدان ویژگی‌های قدیمی هستند. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، سازنده بازی Battlefield 2042 یعنی استودیو DICE خبر از ادامه پشتیبانی از این اثر داده و متعهد شده است که با آپدیت‌های مختلف مشکلات را رفع و انتظارات بازیکنان را برآورده کند.

استودیو دایس در قالب پستی در وب‌سایت شرکت EA، برنامه‌های خود برای به‌روزرسانی‌ها و تغییرات برنامه‌ریزی‌شده برای بازی بتلفیلد 2042 را ارائه کرده است. بر این اساس، روند انتشار به‌روزرسانی‌های بازی Battlefield 2042 با آپدیت شماره 2 که امروز در دسترس قرار می‌گیرد، آغاز می‌شود. پس از آن، در اوایل ماه دسامبر، استودیو DICE آپدیت شماره 3 بازی مذکور منتشر خواهد شد. علاوه بر این، سازنده بازی بتلفیلد 2042 متعهد شده که ویژگی‌های قدیمی که در نسخه فعلی وجود ندارند، مجددا در تاریخی نامعلوم به اثر خود اضافه کند. براساس پست منتشر شده در وب‌سایت الکترونیک آرتز، ویژگی‌های Scoreboard در پایان رقابت، Server Browser و چت صوتی در آینده به بازی Battlefield 2042 اضافه خواهند شد. دایس اعلام کرده که در زمان آماده شدن چشم‌انداز بلند مدت این استودیو در قبال بازی بتلفیلد 2042 و ویژگی‌های ذکر شده، جزئیات آن‌ها را با بازیکنان به اشتراک خواهد گذاشت.

آپدیت بازی Battlefield 2042

رفع مشکلات اسلحه‌ها در قالب آپدیت بازی Battlefield 2042

براساس اعلام استودیو DICE برخی از عیب‌های بازی Battlefield 2042 از جمله ایرادات مربوط به عملکرد و سرور، نامتعادل بودن نبردها و مشکلات تعدادی از اسلحه‌ها، در قالب آپدیت‌های این اثر رفع خواهند شد. آپدیت شماره 2 بازی بتلفیلد 2042 شامل تغییراتی در عملکرد هاورکرافت خواهد بود. تعدادی از بازیکنان متوجه شدند که با این وسیله می‌توانند به صورت عمودی روی ساختمان‌ها حرکت کنند. استودیو دایس اعلام کرده که نسبت به علاقه بازیکنان به این وسیله به دلیل مقاومت و اثربخشی بالا آگاه است. این استودیو از هاور کرافت به عنوان جایگزین LATV4 نام برده و به این نکته اشاره کرده که در آپدیت شماره 2 مقاومت این وسیله نقلیه را متعادل کرده تا هم تطابق بیشتری با طراحی آن داشته و هم به شکل موثر‌تری از سلاح‌های آن استفاده شود. توپ‌های 20 میلی‌متری Nightbird نیز در قالب آپدیت شماره 2 تضعیف خواهند شد.

برای آگاهی از تمامی تغییرات و اصلاحات انجام شده در قالب آپدیت بازی Battlefield 2042، می‌توانید به پست مربوطه در وب‌سایت EA مراجعه کنید. نظر شما در مورد بازی بتلفیلد 2042 چیست؟ آیا این اثر را تجربه کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.