بازی Control
مهدی ملکی

بازی‌های ماه دسامبر ایکس باکس گیم ‌پس معرفی شدند

مهدی ملکی 12 آذر 1399 بدون دیدگاه
282 بازدید

سرویس ایکس باکس گیم‌ پس در کنار کنسول قدرتمند مایکروسافت، قوی‌ترین استراتژی این شرکت برای جبران وضع فعلی عناوین فرست‌پارتی به شمار می‌آید. در حالی که هیچ بازی انحصاری به خصوصی که در سال جاری منتشر شده باشد درون فروشگاه آن دیده نمی‌شود، هر ماه شاهد اضافه‌شدن بازی‌های مولتی‌پلتفرم نام‌آشنا و با کیفیت در سرویس گیم‌پس هستیم. موضوعی که این ماه هم به همین صورت پیش می‌رود.

چندی پیش شایعاتی منتشر شد که احتمال می‌دادند به زودی بازی Control به این سرویس محبوب قدم بگذارد. به نظر می‌رسد که این شایعات چنان هم بی‌اساس نبود‌ه‌اند و به زودی باید منتظر عرضه این عنوان و عناوین با کیفیت دیگر روی سرویس گیم‌پس باشیم.

استودیو Remedy بازی متفاوت خود را در تاریخ 3 دسامبر یا به عبارت دیگر 13 آذر در اختیار کاربران گیم‌پس کنسول و اندروید قرار خواهد داد. همچنین بازی Haven ساخته استودیو Game Bakers در روز مذکور برای مشترکین سرویس مایکروسافت روی کنسول و PC عرضه خواهد شد؛ در نهایت بازی Doom Eternal که پیش از این در اختیار کاربران کنسول این سرویس بود، در اختیار بازی‌بازان PC هم قرار خواهد گرفت.

بازی‌های دیگری که در این روز در اختیار متشرکین سرویس ایکس باکس گیم‌پس قرار می‌گیرد شامل عناوین Rage 2 برای اندروید، Slime Rancher برای کنسول‌ و اندروید، Va-11 Hall-A: Cyberpunk Bartender Action برای PC و بازی Yed Your Grace برای هر سه پلتفرم مذکور خواهند بود.

بازی Dragon Quest 11 S: Echoes of an Elusive Age در تاریخ 4 دسامبر یعنی 14 آذر و Call of the Sea در هفته بعدی در دسترس قرار خواهند گرفت.

دیگر بازی مورد توجه Monster Sanctuary نیز در حالت دسترسی زودهنگام، به تاریخ مذکور برای کاربران کنسول و PC عرضه خواهد شد. به تازگی هم مشخص شده است که بازی Unto The End هم در 9 دسامبر یا 19 آذر، بازی‌های Assetto Corsa،‌ Gang Beasts، Superhot: Mind Control Delete، Yooka-Laylee، Impossible Lair و در نهایت GreedFall در تاریخ 10 دسامبر برای این سرویس عرضه می‌شوند.

به نظر می‌رسد این یکی از بهترین ماه‌های سرویس گیم‌پس باشد؛ با وجود اینکه بعضی از عناوین نظیر Control و Rage 2 قبلاً هم در سرویس رقیب منتشر شده بودند، ولی عملکرد مایکروسافت در افزودن عناوین با کیفیت مثال‌زدنی است.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.