دانلود بازی Brothers A Tale of Two Sons Remake برای PC
دانلود بازی Brothers A Tale of Two Sons Remake برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Brothers A Tale of Two Sons Remake برای PC

پارسی گیم 22 اسفند 1402 2 دیدگاه
9,834 بازدید

دانلود بازی Brothers A Tale of Two Sons Remake برای کامپیوتر

بازی Brothers A Tale of Two Sons Remake یک تجربه دلچسب و گیرا است که سفر دو برادر را دنبال می‌کند که در تلاش برای یافتن درمانی برای پدر بیمارشان هستند. این بازسازی توسط Josef Fares که به خاطر داستان سرایی استادانه‌اش معروف بوده، ساخته شده است. این نسخه بازسازی شده، زندگی جدیدی در عنوان اورجینال می‌دمد. Brothers با جلوه‌های بصری خیره کننده، موسیقی متن ارکسترال خاطره انگیز و مکانیک‌های گیم پلی پیشرفته، یک ماجراجویی احساسی را ارائه می‌دهد که به شکل خاصی با بازیکنان ارتباط برقرار می‌کند. از نظر بصری با یک ورژن بسیار زیبا و خیره کننده‌تر از بازی اصلی طرف هستیم.

در سرزمینی عرفانی مملو از موجودات خارق‌العاده و چالش‌های خطرناک، بازی زمانی آغاز می‌شود که دو برادر در محیط‌های مختلف در جستجوی راه‌حلی حرکت می‌کنند. روایت بازی تلخ است و مضامین عشق، از دست دادن و پیوندهای خانوادگی را بررسی می‌کند. بازیکنان سفری جادویی پر از شگفتی و خطر را آغاز می‌کنند و در طول مسیر با ترول‌ها، عنکبوت‌ها، هیولاهای برفی نامرئی و دیگر موجودات افسانه‌ای روبرو می‌شوند. مکانیک‌های گیم پلی به طور مبتکرانه‌ای طراحی شده‌اند تا بر رابطه منحصر به فرد بین دو برادر تأکید کنند. موسیقی متن زیبای این بازی شما را از ابتدا تا انتهای داستان فوق العاده حیرت زده خواهد کرد.

بازیکنان هر دو برادر را به طور هم‌زمان کنترل کرده و از هر آنالوگ روی کنترلر برای هدایت حرکات خود استفاده می‌کنند. در حالی که این مکانیک در ابتدا برای هماهنگی چالش برانگیز است، تسلط بر کنترل دوگانه با تمرین ساده می‌شود. چه به تنهایی یا با یک دوست بازی کنید، هم افزایی بین برادران برای پیشرفت در پازل‌ها و چالش‌های بازی ضروری است. پازل‌ها از تعاملات محیطی ساده تا معماهای پیچیده‌تر را شامل می‌شود که تعادل کاملی از کاوش و حل معما را ارائه می‌دهد. این بازی با رازهای پنهان و برخوردهای غیرمنتظره در سراسر جهان به کنجکاوی پاداش می‌دهد. تجربه این اثر زیبا را به هیچ وجه از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Lost Brothers و Brothers A Tale of Two Sons را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Brothers A Tale of Two Sons Remake برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i7-6700 (4 * 3400), AMD Ryzen 5 1500X (4 * 3500)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX1650 GPU with 8 GB Dedicated RAM
DirectX: Version 11
Storage: 35 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i7-10700 (8 * 2900), AMD Ryzen 7 3700X (8 * 3600) or equivalent
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Geforce RTX 2060 Super (6144 MB), Radeon RX 5700 (8192 MB)
DirectX: Version 12
Storage: 35 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Guide two brothers on an epic fairy tale filled with discovery, loss, adventure, and mystery. With their father suffering from a deadly illness, two brothers must bravely set out to find the “Water of Life,” the one cure that can save him. With no option for failure the brothers must rely on each other using their individual skills to protect one another and overcome the obstacles ahead in this unforgettable journey.
Hailed by critics when it was originally released, Brothers: A Tale of Two Sons is back! Faithful to the gameplay and touching story from 2013, Brothers: A Tale of Two Sons Remake features rebuilt characters and landscapes based on the original and has been updated to the latest generation of graphics, performance, and gameplay. Paired with a re-recorded soundtrack with a live orchestra, prepare for an emotional experience that will take your adventure to all new heights.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 29 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    حسن

    مهمان

    سلام جدیدا بازی هایی که حتی از قبل داشتم یا جدید میگیرم نسخه DODI YA FITGIRL
    وسط نصب ارور ISDONE.DLL میدن ارور 11 یا 12
    هرچند ویندوزم عوض کردم
    سیستمم به روز هست
    4070
    13600

    پاسخ دهید