Halo Infinite Co-Op
یحیی رحیمی

حالت کوآپ آفلاین بازی Halo Infinite رسما کنسل شد

یحیی رحیمی 11 شهریور 1401 بدون دیدگاه
281 بازدید

استودیو 343 با انتشار اعلامیه‌ای در مورد آینده بازی Halo Infinite صحبت کرد و رسما ساخت بخش کوآپ داستانی را متوقف کرد. کوآپ که از جمله مهم‌ترین بخش‌های بازی هیلو به حساب می‌آید به دلیل مشکلات فنی در نسخه جدید حضور ندارد و توسعه‌دهنده ترجیح داده تا روی آپدیت جدید و فصل سوم کار کند و در نتیجه کوآپ آفلاین (Split-Screen) را به‌طور کامل کنار گذاشته است.

طبق آخرین اخبار بازی، محتوای فصل سوم و حالت Forge بازی Halo Infinite تا تاریخ نامشخصی تأخیر خوردند. استودیو به این نتیجه رسیده که حالت کوآپ داستانی، وقت و انرژی زیادی لازم دارد و بهتر است که این وقت را صرف تولید محتوای جدید کنند. آن‌ها زمان‌‌بندی آپدیت‌های جدید را منتشر کرده‌اند و شاهد تأخیر دوباره حالت ساخت و ساز Forge هستیم. این حالت به بازی‌کنان اجازه ساخت مسابقات و بازی‌های موردعلاقه‌شان را می‌دهد.

قابلیت کوآپ داستانی قرار بود در ماه مرداد امسال منتشر شود. استودیو دلیل لغو این بخش را تمرکز روی محتوای آنلاین دانست: «به‌منظور افزایش سرعت تولید محتوای آنلاین و پرداختن به بازخوردهای بازی‌کنان و افزایش کیفیت آپدیت‌ها، تصمیم گرفتیم تا دیگر کار روی کمپین کوآپ و حالت تقسیم صفحه را کنار بگذاریم». استودیو می‌داند که بازی‌کنان چه اندازه برای این بخش منتظر مانده‌اند و برای جبران آن قرار است آپدیت زمستانی را در ماه آبان امسال منتشر کند.

کوآپ Halo Infinite

فصل سوم Halo Infinite

آپدیت زمستانی Halo Infinite‌ شامل دو نقشه کاملاً جدید به نام‌های Detachment و Argyle خواهد بود. حالت کاملاً جدیدی نیز در آپدیت بعدی فعال می‌شود و باگ‌های مختلفی برطرف خواهند شد. بزرگ‌ترین تغییر در مورد قابلیت Forge و همچنین کمپین کوآپ آنلاین است. در واقع حالت کوآپ آنلاین لغو نشده و تنها حالت تقسیم صفحه یا کوآپ آفلاین لغو شده و قرار نیست این قابلیت در دسترس قرار گیرد. بخش آنلاین همچنان در دست توسعه است و با شروع فصل سوم در دسترس قرار می‌گیرد.

آپدیت Halo Infinite

فصل سوم هیلو اینفینیت با افزودن نقشه‌های تازه به بخش وسیع Big Team Battle همراه است و همچنین سلاح‌های جدید و قابلیت‌های نو و البته بتل پس تازه اضافه خواهد شد. فصل جدید هیلو دیر از راه می‌رسد و قبل از آن شاهد عرضه بازی Modern Warfare II و همچنین عرضه رایگان اورواچ 2 هستیم که هرکدام طرفداران بسیار زیادی دارند و روی میزان بازی‌کنان هیلو تأثیر خواهند گذاشت. استودیو 343 مدتی پیش ویژگی‌های کوآپ آنلاین Halo Infinite را اعلام کرد. گفتنی است این بخش حالت جستجو بازیکن ندارد و اگر فردی برای تجربه کوآپ داستانی ندارید، نمی‌توانید این حالت را تجربه کنید.

منبع:‌ Eurogamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.