Halo-Infinite-Mutliplayer
یحیی رحیمی

محتوای رایگان فصل اول بازی Halo Infinite مشخص شد

یحیی رحیمی 6 تیر 1400 بدون دیدگاه
175 بازدید

مایکروسافت در کنفرانس مشترک با بتسدا که زیر پرچم E3 2021‌ برگزار شد، خبر مهمی برای طرفداران مجموعه‌ی Halo داشت و آن‌هم انتشار بخش چند نفره و آنلاین بازی Halo Infinite به‌صورت رایگان است. طرفداران بازی نیازی به پرداخت یک ریال هم نخواهند داشت و تنها بخش داستانی پولی خواهد بود که آن‌هم از طریق سرویس ایکس باکس گیم پس در دسترس قرار خواهد گرفت. به‌تازگی اسم و محتوای رایگان فصل اول بازی Halo Infinite مشخص‌شده است.

بر اساس گفته‌ی مدیر بخش طراحی بازی Halo Infinite، فصل اول بانام Heroes of Reach شروع به کار خواهد کرد. توسعه‌دهندگان برای هر فصل یک خط روایی جالب در نظر گرفته‌اند تا بازی‌کننده با یک هدف ویژه وارد بخش آنلاین شود و دلیلی برای برگشت دوباره هم داشته باشد. جوزف استفان، طراح ارشد بازی، در مورد فصل اول می‌گوید:

Joseph Statenمهم‌ترین هدف ما این است که شخصیت شما در بخش آنلاین به جهان وسیع هیلو متصل شود و یک نقش و وظیفه‌ی حیاتی به او داده شود تا داستان Halo ادامه پیدا کند. چطور می‌خواهیم این کار را در فصل‌های جدید و سال‌های آینده انجام دهیم؟ خب باید بگویم که هنوز آماده‌ی در میان گذشتن چنین اطلاعاتی نیستیم. اما می‌توانم بگویم که چرا Heroes of Reach را به‌عنوان یک تم فصلی انتخاب کردیم و این بدین دلیل است که Reach یک تاریخچه غنی دارد و این مکانی کلیدی و خاطره‌انگیز برای اسپارتان‌ هاست و همچنین نقطه‌ای مهم برای نسل تازه‌ای از اسپارتان هاست تا با راز و رموز کهکشان بیشتر آشنا شوند.

زمان و داستان فصل اول بازی Halo Infinite

فصل اول بازی Halo Infinite قرار است لحظه‌ای بسیار مهم در تاریخ Halo را رقم بزند و آن‌هم انتقال نسل و شروع به کار قهرمانان تازه‌ای است. می‌دانید که پس از اتمام اتفاقات بازی Halo 5، کل کهکشان و ماهیت آن تغییر پیدا کرد و وقت آن است که قهرمانان تازه‌ای در کهکشان سفر کنند و با خطرات جدید دست‌وپنجه نرم کنند. این باعث شده است تا قهرمان بازی در بخش مولتی پلیر، آماده‌ی خطرناک‌ترین نبردها باشد و استودیو قول روایت یک داستان بی‌نظیر را داده است.

رایان پارادیس، طراح بخش آنلاین بازی، در مورد طول و زمان‌بندی بخش مولتی پلیر Halo Infinite توضیحات جالبی داده و اذعان کرده که هر فصل از بازی، سه ماه طول خواهد کشید و محتوای بی‌نظیری برای بازی‌کننده منتشر خواهد شد. وی می‌گوید:

ما تصمیم گرفتیم که فصل‌ها حدود سه ماه طول بکشند و باور داریم که این زمان خوبی است تا بازی‌کننده تجربه‌ی مناسبی پیدا کند و محتوای فصلی را کاملاً تجربه کند. ما می‌خواهیم اطمینان پیدا کنیم که همیشه دلیلی تازه برای برگشت به Halo Infinite وجود دارد و اینکه محتوایی که عاشقش هستند، برای همیشه در دسترس همگان خواهد بود.

بازی Halo Infinite

کریس بلوم، مدیر طراحی سیستم پیشرفت بازی، افزود:

به دنبال آن هستیم که محتوای جذاب و فعالیت و رویدادهای بی‌نظیر در طول فصل منتشر کنیم اما از بازی‌کننده انتظار نداریم که هر هفته، ساعت‌ها پشت کنسول بنشیند و مجبور شود کل هفته را بازی کند. ما می‌خواهیم که هیلو تجربه‌ای سرگرم‌کننده باشد نه یک شغل هفتگی!

بتل پس باطل نخواهد شد

یکی از نکات مهم فصل اول بازی Halo Infinite ، عدم باطل شدن و حذف بتل پس فصل پیشین است. معمولاً بازی‌های آنلاین مانند وارزون، با اتمام فصل، پرونده‌ی بتل پس را می‌بندند و یک بتل پس جدید را شروع می‌کنند. نسخه‌ی جدید هیلو قرار نیست به این شکل باشد و بازی‌کننده می‌تواند حتی پس از اتمام فصل هم از بتل پس فصل پیشین لذت ببرید. کریس بلوم در این مورد می‌گوید:

به رویدادهای فصل اول مانند یک تجربه‌ی سرگرم‌کننده نگاه کنید که بازی‌کننده سرگرم می‌شود و جایزه می‌گیرد. تقریباً هر هفته ما فعالیت‌هایی که بازی‌کننده نشان داده می‌شود را میکس می‌کنیم و تعدادی از هفته‌ها، یک سری رویدادها داریم که افراد را به سمت جوایز جالبی می‌کشانند. ما اطلاعات بیشتری قبل از شروع فصل منتشر خواهیم کرد.

تاریخ انتشار دقیق بازی Halo Infinite در حال حاضر مشخص نیست و دلیل آن‌هم جدا بودن بخش مولتی پلیر و داستانی است. فیل اسپنسر، مدیر ایکس باکس، در گفتگوی تازه‌ای از انتشار بازی در اواخر سال 2021 خبر داده و این تاریخ قطعی است.

منبع:‌VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

فصل اول بازی Halo Infnite چه زمانی شروع خواهد شد؟

فصل اول بازی Halo Infnite‌ با انتشار بازی و در اواخر سال میلادی 2021‌ شروع خواهد شد؟

۱
بخش آنلاین بازی Halo Infinite دارای چه محتوایی است؟

هر فصل از بازی Halo Infinite سه ماه طول می‌کشد و در این مدت، رویدادها و رقابت‌ها و جوایز جذابی در دسترس شما قرار می‌گیرند.

۲
آیا بخش آنلاین بازی Halo Infinite‌ رایگان است؟

بله بخش آنلاین بازی Halo Infinite برای کاربران کامپیوتر و کنسول کاملا رایگان است و نیازی به پرداخت یک ریال هم نخواهید داشت.

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.