بازی Forza Horizon 5
یحیی رحیمی

بیش از 6 میلیون نفر بازی Forza Horizon 5 را تجربه کرده‌اند

یحیی رحیمی 22 آبان 1400 بدون دیدگاه
227 بازدید

فورتزا هورایزن 5 بهترین شروع ممکن را میان بازی‌های استودیوهای ایکس باکس رقم زده و هفته‌ی اول را بهتر از هر اثر دیگری شروع کرده است. تابه‌امروز بیش از 6 میلیون نفر به ماجراجویی در مکزیک پرداخته‌اند و باعث شده‌اند تا Forza Horizon 5 هفته‌ای باورنکردنی را سپری کند. جذب 6‌ میلیون نفر در هفته‌ی آغازین، رکورد تازه‌ای برای استودیوهای ایکس باکس حساب می‌شود که ممکن است به این زودی توسط بازی دیگری، شکسته نشود.

آرون گرینبرگ، مدیر بازاریابی ایکس باکس در پاسخ به توییت یکی از برترین بازیکنان فورتزا، تعداد کل بازیکنان Forza Horizon 5 را بیش از 6 میلیون نفر اعلام کرده و این رقم همچنان در حال گسترش است. گفتنی است تعدادی از بازی‌کنان با پیش‌خرید نسخه‌ی ویژه‌ی، امکان تجربه‌ی بازی در هفته‌ی گذشته را پیدا کردند و روز سه‌شنبه نیز شاهد انتشار جهانی بازی برای کاربران گیم پس بودیم. گذر از مرز 6 میلیون بازیکن، اتفاقی باورنکردنی برای یک بازی رانندگی است و کمتر اثری در این ژانر، موفق به کسب چنین شروع فوق‌العاده‌ای شده است.

بازی فورتزا هورایزن 5 در حال حاضر برای کنسول ایکس باکس و کامپیوتر در دسترس است و همچنین کاربران گیم پس نیز می‌توانند از بازی استفاده کنند. انتشار جهانی بازی و در اختیار گذاشتن آن برای اعضای گیم پس، باعث شد تا این اثر، چارت محبوب‌ترین بازی‌های ایکس باکس را به هم بریزد. بازی ماینکرافت ماه‌ها بود که در صدر فهرست محبوب‌ترین بازی‌های ایکس باکس و سرویس گیم پس قرار داشت و بالاخره رقیبی قدر توانست آن را پایین بیاورد.

بازیکنان Forza Horizon 5

Forza Horizon 5 موفق‌ترین بازی ایکس‌ باکس

موفقیت بازی Forza Horizon 5 تنها به تعداد بازی‌کنان آنلاین ختم نمی‌شود؛ بلکه متاکریتیک، فورتزا هورایزن 5 را موفق‌ترین بازی سال نامیده و دریافت میانگین امتیاز 91‌ نشان‌دهنده‌ی کیفیت بازی و استقبال منتقدان از تغییرات اعمال شده است. گفتنی است روند بازی تغییرات چندان زیادی به خود ندیده، اما همین جزئیات باعث شده تا یکی از بهترین و بی‌نقص‌ترین بازی‌های مسابقه‌ای در طی چند سال اخیر را شاهد باشیم که به‌سختی می‌توان رقیبی برای آن یافت.

افزایش تعداد بازیکنان و تجربه‌ی بازی توسط افراد جدید، مشکلاتی نیز به بار آورده و اخیراً جامعه‌ی تراجنسیتی از ویژگی‌های Forza Horizon 5 انتقاد کرده‌اند و آن را تجربه‌ای ناخوشایند خوانده‌اند. دیگر بازی بزرگ ایکس باکس، Halo Infinite خواهد بود که 17‌ آذر منتشر خواهد شد و باید ببینیم آیا تازه‌ترین نسخه‌ی هیلو می‌تواند رکورد فورتزا هورایزن را جابه‌جا کند. نظر شما چیست؟‌

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.