بازی Forza Horizon 5
یحیی رحیمی

بازی Forza Horizon 5 کرک شد

یحیی رحیمی 15 آبان 1400 1 دیدگاه
3,942 بازدید

پس از مدت‌ها انتظار نسخه‌ی پریمیوم بازی Forza Horizon 5‌ به صورت رسمی منتشر شد و بازی‌کنان سراسر جهان به تازه‌ترین اثر رانندگی مایکروسافت دست پیدا کردند. فورتزا هورایزن 5 موفق به دریافت بهترین امتیاز از سوی منتقدان و سایت‌های معتبر شده و در حال حاضر، موفق‌ترین بازی متاکریتیک در سال 2021 به حساب می‌آید. کرک Forza Horizon 5 به شیوه‌ی P2P منتشر شده و می‌توان تازه‌ترین ماجراجویی پلی‌گراند گیمز در کشور مکزیک را با نهایت هیجان و لذت دنبال کرد.

بنابر پست منتشر شده در بخش کرک‌واچ ردیت و همچنین آپلود اطلاعات اولیه بازی توسط InsaneRamZes، با دانلود کرک Forza Horizon 5، قابلیت اجرای بازی به صورت آفلاین با دور زدن مکانیسم‌های امنیتی در نظر گرفته‌شده را خواهید داشت. باید خاطرنشان کرد که فایل منتشر شده، به معنی شکستن قفل بازی و ارائه یک جایگزین به جای اصلی نیست و صرفاً شبیه‌سازی برای دور زدن نیاز به ایکس‌باکس لایو و همچنین استیم است. این روش به شما اجازه می‌دهد تا بازی را به صورت آفلاین تجربه کنید و در صورتی که فایل فیکس منتشر شود، امکان اتصال به سرورهای آنلاین را هم داشته باشید.

کرک Forza Horizon 5

کرک Forza Horizon 5 چطور عمل می‌کند؟

بر اساس اطلاعات منتشر شده در فروم ویژه‌ی بازی، کرک با نام نسخه‌ی MrGoldberg شناخته می‌شود و همچنین مربوط به نسخه‌ی پریمیوم بازی است که آیتم‌های بیشتری را نسبت به نسخه استاندارد در دسترس بازی‌کنان قرار می‌دهد. فایل‌های بازی شامل بکاپ نسخه 1.405.2.0 به همراه شبیه‌ساز ایکس‌باکس MrGoldberg و همچنین شبیه‌ساز استیم است. این روش اخیراً هنگام انتشار بازی Age of Empires IV نیز به کار گرفته شد و بازی‌کنان توانستند به تازه‌ترین اثر استراتژی مایکروسافت دست پیدا کنند. در مطلب بررسی احتمال کرک فورتزا هورایزن 5 نیز به چنین شیوه‌ای اشاره کردیم.

کرک Forza Horizon 5

جالب است بدانید که نسخه‌ی P2P اولین بار برای فورتزا هورایزن 4 نیز منتشر شد که البته بازی با مشکلات فراوانی همراه بود و ارورهای مختلفی مشاهده شد. برای نمونه امکان تغییر رنگ خودرو وجود نداشت و بازی کرش می‌کرد. ممکن است این مشکلات همراه کرک Forza Horizon 5 باشد و باید بگوییم که چنین ارورهایی، ناشی از شبیه‌ساز به کار گرفته است که باگ‌های مختلفی دارد. در حال حاضر فایل‌های بازی در دسترس نیست و به زودی این فایل‌ها آپلود خواهند شد و شما نیز می‌توانید بازی را دانلود کنید. گفتنی است برای دانلود کرک بازی Forza Horizon 5 باید حدود 101 گیگابایت حجم کنار بگذارید که البته توسط گروه‌های ریپک از جمله فیت‌گرل کاهش پیدا خواهد کرد.

بازی Forza Horizon 5 امتیازات فوق‌العاده‌ای دریافت کرده و بهتر از انتظارات عمل کرده است. ازآنجایی‌که تجربه بازی به صورت آفلاین چندان جالب نخواهد بود، پیشنهاد می‌کنیم اشتراک گیم پس را تهیه کنید و بازی را همراه دوستانتان و با حریف‌های واقعی به جای بات‌ تجربه کنید. باید ببینیم آیا گروهی مانند امپرس قادر به انتشار کرک اصلی خواهد بود، یا اینکه باید به بایپس P2P‌ بسنده کنیم.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

کرک بازی Forza Horizon 5 چطور عمل خواهد کرد؟

بنابر پست منتشر شده در بخش کرک‌واچ ردیت و همچنین آپلود اطلاعات اولیه بازی توسط InsaneRamZes، کرک Forza Horizon 5 قابلیت اجرای بازی به صورت آفلاین با دور زدن مکانیسم‌های امنیتی در نظر گرفته‌شده را فراهم می‌کند. باید خاطرنشان کرد که این کرک اصلی، به معنی شکستن قفل بازی و ارائه یک جایگزین به جای اصلی نیست و صرفاً شبیه‌سازی برای دور زدن نیاز به ایکس‌باکس لایو و همچنین استیم است.

۱
بازی Forza Horizon 5 را از کجا دانلود کنم؟

فورتزا هورایزن 5 را به صورت نیم بها و با حجم 101 گیگابایت از پارسی گیم دانلود کنید.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    علی

    مهمان

    همان طور در قسمت نظرات مطلب قبلی گفتم بازی زود کرک میشه بسیار جالب یعنی ۱۳ ساعت قبل گفتم کرک میشه بعد ۱۳ ساعت کرک شد ??

    پاسخ دهید