Forza-Horizon-5
یحیی رحیمی

آیا بازی Forza Horizon 5 کرک خواهد شد؟

یحیی رحیمی 14 آبان 1400 4 دیدگاه
1,523 بازدید

نسخه ویژه‌ی بازی Forza Horizon 5 امروز منتشر می‌شود و در صورتی که بازی را پیش‌خرید کرده‌اید، می‌توانید از ماجراجویی در کشور مکزیک لذت ببرید. اگر از جمله افرادی هستید که منتظر انتشار کرک Forza Horizon 5 هستید و می‌خواهید بازی را به صورت آفلاین و بدون قابلیت‌های آنلاین تجربه کنید، باید بگوییم که روند انتشار کرک بسیار پیچیده و نامشخص است و در ادامه دلایل مختلف برای انتشار یا عدم انتشار کرک را بررسی خواهیم کرد.

انتشار کرک Forza Horizon 5 به شرایط مختلفی بستگی دارد. ابتدا باید بگوییم که دو نسخه از بازی برای کامپیوتر منتشر شده که فایل‌ها و نحوه‌ی اجرا با یکدیگر متفاوت است. نسخه‌ی مخصوص ایکس باکس گیم پس و فروشگاه ویندوز، سیستم امنیتی ARXAN را به کار می‌گیرد که در اکثر بازی‌های مایکروسافت استفاده شده‌اند. دور زدن این سیستم، کار سختی نیست و گروه CODEX بارها توانسته قفل موردنظر را بشکند و بازی‌ها را پس از چند روز به صورت رایگان منتشر کند؛ اما مشکلی که وجود دارد، بخش آنلاین بازی است که امکان انتشار یک کرک سالم را پایین می‌آورد.

اگر به کرک نسخه‌ی مایکروسافت استور Forza Horizon 4 مراجعه کنیم، خواهیم دید که مشکلات بسیار زیادی از جمله کرش کردن‌های متوالی و همچنین عدم امکان اسپرت خودرو، به دلیل نیاز به اتصال سرورهای آنلاین وجود دارد. اگرچه انتشار کرک نسخه‌ی مایکروسافت استور ممکن است، اما پایداری بازی مشکل اساسی خواهد بود و همچنین باید فکری به حال اتصال مداوم به سرویس ایکس باکس لایو شد که کرک کردن بازی توسط CODEX را به مأموریتی غیرممکن است بدل می‌کند.

کرک Forza Horizon 5

کرک Forza Horizon 5 چه زمانی منتشر می‌شود؟

نسخه‌ی دوم بازی فورتزا هورایزن 5 که برای استیم منتشر می‌شود، مکانیسم جداگانه‌ای را دنبال می‌کند. برای انتشار کرک این نسخه، لازم است بازی به ایکس باکس لایو متصل شود و هرگونه گروهی که بخواهد بازی را کرک کند، باید شبیه‌ساز ایکس‌باکس لایو را هم فراهم کند و راهی برای دور زدن این قابلیت ایجاد کند. اگر به کرک‌ اولیه HOODLUM مراجعه کنیم، خواهیم دید که بازی امکان تجربه به صورت آنلاین را فراهم می‌کرد و می‌توانستید با ایجاد یک اکانت استیم و اتصال آن به ایکس باکس لایو، بخش آنلاین را همراه دوستانتان تجربه کنید.

کرک امن و پایدار بازی Forza Horizon 4 زمانی منتشر شد که امپرس دست‌به‌کار شد و بازی را به صورت آفلاین در دسترس همگان قرار داد. همان‌طور که می‌بینید، انتشار کرک Forza Horizon 5 به شرایط مختلفی بستگی دارد و باید دید کدام گروه موفق به انتشار کدام نسخه خواهند شد. احتمال آن وجود دارد که روندی مشابه کرک Age of Empires IV را ببینیم که با اتصال به ایکس باکس لایو، امکان تجربه‌ی بازی را داشتیم. انتشار کرک آفلاین و کاملاً سالم، به گروه‌هایی مانند امپرس بستگی دارد که اخیراً هیچ‌کدام از بازی‌های جدید را کرک نکرده‌اند.

در آخر باید بگوییم که احتمال انتشار کرک Forza Horizon 5 در هفته‌ها و ماه‌های آینده وجود دارد و تنها باید بدانید که کرک‌های ابتدایی، ممکن است تجربه‌ای پایدار و مناسب در اختیار شما قرار ندهد. اگر به دنبال تجربه‌ی فورتزا هورایزن 5‌ در روز اول هستید، می‌توانید اشتراک گیم پس را با قیمت ناچیز خریداری کنید و خود را از انتظار برای انتشار کرک برهانید.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    Barsam

    مهمان

    ما چقدر بدبختیم که منتظریم نسخه کرکی بیاد ??‍♂️

    پاسخ دهید
  • Avatar

    baset

    مهمان

    تو انستا گفتن کرک شد درسته؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    علی

    مهمان

    والا فورزا بازی کوچیکی نیست که بگیم کرکر ها دست از سر کرک برداشتند چون سخت بود مثل واچ داگز لیجن

    بازی فورزا خیلی محبوبه و به این راحتی ها کرکر ها دست از سر فورزا بر نمیدارند

    پاسخ دهید
    • Avatar

      مرتضی در پاسخ به علی

      مهمان

      هنوز نیومده کرک شد دمشون گرم