eFootball 2022
یحیی رحیمی

کونامی به دلیل انتشار ضعیف بازی eFootball 2022 عذرخواهی کرد

یحیی رحیمی 10 مهر 1400 بدون دیدگاه
1,324 بازدید

انتشار بازی eFootball 2022 فاجعه‌ای برای کونامی به بار آورد و مشخص شد که گفته‌های اولیه در مورد اینکه شاهد یک نسخه دمو خواهیم بود، واقعی بود و توسعه‌دهندگان کاملاً از مشکلات بازی آگاه بوده‌اند. مشکلات بازی چه از لحاظ فنی و از لحاظ بصری به اندازه‌ای بود که طرفداران در شبکه‌های اجتماعی به انتقاد از سیاست‌های اخیر کونامی پرداختند و تصاویر عجیبی از بازی منتشر کردند که بیشتر به بازی‌های موبایل می‌خورد. انتقادات به حدی افزایش پیدا کرد که eFootball پایین‌ترین رتبه فروشگاه استیم را دریافت کرد و حال کونامی مجبور به عذرخواهی شده است.

کونامی از مشکلات موجود آگاه است و می‌داند که انتشار بازی رضایت‌بخش نبوده است. این شرکت با انتشار یک بیانیه در صفحه‌ی توییتر بازی، مشکلات موجود را برشمرده که شامل عدم تعادل در بازی، کات‌سین‌ها، حرکت نامناسب بازیکنان، حالت‌های چهره‌ی عجیب و… می‌شود. توسعه‌دهندگان در ادامه از طرفداران عذرخواهی کرده‌اند و قول انتشار آپدیت‌های جدید در طی این هفته را داده‌اند. متن بیانیه به شرح زیر است:‌

پس از انتشار بازی eFootball 2022، بازخوردها و درخواست‌های متعددی در مورد تعادل بازی از جمله سرعت پاس و مشکلات دفاعی دریافت کردیم. باید بگوییم که گزارش‌های مختلفی در مورد حالت‌های چهره، صحنه‌های سینماتیک، حرکت بازیکنان و رفتار توپ دریافت کرده‌ایم. ما بسیار متأسفیم و می‌خواهیم به همه اطمینان دهیم که تمامی مشکلات را برطرف خواهیم کرد. این بازی به صورت مداوم آپدیت خواهد شد تا کیفیت و محتوای بهتری به آن اضافه شود. از هفته‌ی آینده برای اولین آپدیت در ماه اکتبر آماده می‌شویم.

بازی eFootball 2022

انتشار اولین آپدیت eFootball 2022 در هفته‌ی جدید

کونامی از طرفداران درخواست کرده تا مشکلات پیدا شده را به گوش توسعه‌دهندگان برسانند تا فرایند رفع باگ و مشکلات بصری زودتر انجام شود. کمتر بازی را می‌توان یافت که هنگام انتشار این اندازه ناقص باشد و مشخص نیست که استودیو در طی این مدت، چه‌کاری انجام داده است. این در حالی است که نسخه‌های پیشین بازی PES، هیچ‌کدام از مشکلات فعلی را نداشتند و معمولاً نیز کدهای قدیمی برای حرکت شخصیت‌ها استفاده می‌شود و به نظر می‌رسد که استودیو فرایند تولید بازی را از صفر شروع کرده است.

بازی eFootball 2022 به صورت رایگان برای کنسول‌های بازی، کامپیوتر و موبایل منتشر شده است. انتشار بازی به صورت رایگان، مدل تازه‌ای برای بازی‌های ورزشی است و باید دید چه اندازه جواب خواهد داد. منتظر آپدیت‌های جدید برای برطرف شدن مشکلات موجود باشید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.