Among Us
مبین نعمت‌اللهی

آپدیت بعدی بازی Among Us ایمپاستر را به خدمه تبدیل می‌کند

مبین نعمت‌اللهی 8 آبان 1400 بدون دیدگاه
1,476 بازدید

بدون تردید در زمان همه‌گیری ویروس کرونا، نام بازی Among Us را حداقل برای یکبار شنیده‌اید، یک بازی بردگیم مبتنی بر ماموریت‌های معمایی که ساعت‌ها بازی‌کنندگان را میخکوب می‌کند. این بازی چندنفره، در آپدیت بزرگ بعدی خود، امکان تغییر کاراکترها از یک فرد خائن به یکی از اعضای خدمه‌‌ی سفینه را فراهم کرده است.

در حساب‌کاربری رسمی بازی Among Us در توئیتر، اعلام شده است که زین پس، بازی‌کنندگان قادر خواهند بود تا به‌عنوان شخصیت Imposter به یکی از اعضای خدمه‌ی سفینه یا همان Crewmate تغییر هویت بدهند.

توسعه‌دهنده بازی، استودیو InnerSloth در وب‌سایت رسمی خود به نحوه‌ی عملکرد شیفتر‌ جدید بازی می‌پردازد. در پاره‌ای از این جزئیات آمده که متاسفانه قابلیت Shapeshift تنها برای مدت‌زمانی‌ کوتاه به طول خواهد کشید و اگر کاراکتر‌های Crewmate در تیررس شما جای خشک کرده باشند، روند تغییر شکل ظاهری شما را به‌وضوح رویت خواهند کرد و آنجاست که باید برای نجات جان خود و هم‌تیمی‌هایتان فرار را بر قرار ترجیح دهید.

Among Us

قابلیت‌های جدید بازی Among Us

خوشبختانه بسیاری از این قابلیت‌ها را می‌توان در بخش تنطیمات، تغییر داد یا غیرفعال کرد؛ از جمله مدت‌زمانی که یک کاراکتر می‌تواند هویت خود را تغییر یا شواهدی که از پیاده‌سازی قابلیت شیپ‌لیفت از خود باقی گذاشته است را نابود کند. در مجموع، اگر به این ویژگی علاقه‌ای ندارید، می‌توانید آن را غیرفعال کنید. قابلیت‌هایی که متناسب با سلایق هر قشر از بازی‌کنندگان تجربه‌ای متفاوت و شخصی‌سازی‌شده‌ای را از گیم‌پلی ارائه می‌دهد.

به نقل‌قول از InnerSloth، تست‌های نهایی انجام شده از قابلیت جدید تب‌و‌تاب مسابقات را به شکل بی‌سابقه‌ای افزایش می‌دهد. از آنجا که هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای آپدیت بزرگ بعدی بازی Among Us اعلام نشده، تیم توسعه‌دهنده برگزاری یک رویداد ویژه در چارچوب معرفی ویژگی‌های جدید را به بازی‌کنندگان وعده داده است.

بازی Among Us بر روی سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS در کنار پلتفرم‌های رایانه‌شخصی و نینتندو سوییچ در دسترس است. به تعبیر کارکنان استودیو InnerSloth، امانگ آس در تاریخ 14 دسامبر برابر با 23 آذر ماه بر روی کنسول‌های ایکس باکس سری و پلی استیشن منتشر و از همان ابتدا بر روی سرویس گیم پس عرضه می‌شود.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.