Fortnite-Among-Us
یحیی رحیمی

امانگ آس را در مود جدید بازی Fortnite تجربه کنید

یحیی رحیمی 27 مرداد 1400 بدون دیدگاه
1,147 بازدید

اپیک گیمز از امروز یک رویداد محدود برای بازی Fortnite در نظر گرفته که برای عاشقان بازی‌های ویدیویی کاملاً آشنا خواهد بود. مود ایمپاستر فورتنایت به شما اجازه‌ی تکرار تجربه‌ی مهیج بازی امانگ آس را این بار به شکلی کاملاً جدید می‌دهد و با قرار گرفتن در دو تیم مشخص، وظیفه‌ی یافتن چند خائن در تیم مقابل و همچنین انجام تسک‌ها و وظایف مختلف را در نقشه‌ای کوچک‌تر خواهید داشت.

حالت ایمپاستر بازی Fortnite دارای روندی بسیار هیجان‌انگیز است. با انتخاب این مود، بازی‌کنان به دو تیم مختلف تقسیم می‌شوند که یکی از تیم‌ها با حضور 8 مامور مختلف، وظیفه‌ی نگه‌داری از مرکز کنترل فورتنایت را خواهید داشت و لازم است یک سری وظایف مشخص را انجام دهد. تیم دیگر اما دارای دو ایمپاستر و خائن است و جالب است که اپیک گیمز حتی اسم آنها را هم تغییر نداده و از همان عناوین بازی امانگ آس استفاده کرده است. به‌‌هرحال هدف این افراد، از پا درآوردن تمام مامورها و بر هم زدن کنترل ساختمان مرکزی است.

بازی‌کنان هر زمان که یک رفتار مشکوک را مشاهده کنند، قادر به برگزاری جلسه‌ی فوری خواهند بود تا در مورد رفتار هم‌دیگر بحث کنند و سپس فردی را که به نظرشان مشکوک است را انتخاب کنند. جالب است که بازی Fortnite از همان شکلک‌های مخصوص امانگ آس استفاده می‌کند و می‌توانید توسط آنها با دیگر بازی‌کنان ارتباط برقرار کنید. همان‌طور که می‌بینید، روند بازی مشابه امانگ آس است؛ اما تفاوت‌هایی وجود دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

تمام فضای بازی مشابه دیگر مودهای فورتنایت است و قرار نیست داخل یک سفینه‌ی فضایی قرار بگیرید و امیپاستر را پیدا کنید. همچنین وظایف گروه هم کارهای مانند تعمیر اتوبوس ویژه و آماده‌سازی منابع است. تفاوت دیگر هم در رفتار ایمپاسترهاست و این افراد، دیگر بازی‌کنان را به قتل نمی‌رسانند و تنها آنها را به یک منطقه‌ی دیگر، تله‌پورت می‌کنند. به هر حال قوانین بازی مشابه امانگ آس است و چنین تغییرات کوچکی، لطمه‌ای به روند بازی وارد نمی‌کند.

این اولین بار نیست که اپیک گیمز یک مود مشابه امانگ آس را در Fortnite استفاده می‌کند و دسامبر سال گذشته هم یک حالت جالب به نام «The Spy Whithin» توسط یکی از طرفداران بازی ساخته شد و توانست محبوبیت زیادی پیدا کند؛ مود ایمپاستر اما توسط اپیک گیمز ساخته شده و بخش رسمی فورتنایت خواهد بود و همچنین قوانین بهتر و فضای زیباتری دارد. برای تجربه‌ی حالت جدید، کافی است سری به مودهای مختلف بازی بزنید و می‌توانید از همین لحظه، رقابت را شروع کنید. نظر شما چیست؟

منبع: TheVerge

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.