دانلود بازی Castlevania Advance Collection برای PC
دانلود بازی Castlevania Advance Collection برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Castlevania Advance Collection برای PC

پارسی گیم 6 مهر 1400 بدون دیدگاه
3,924 بازدید

دانلود بازی Castlevania Advance Collection برای کامپیوتر

سری بازی‌های Castlevania یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین عناوین در صنعت بازی‌های ویدیویی بودند که سبک اکشن ماجرایی را به شکل جدیدی تعریف کردند. موفقیت این بازی‌ها در حدی بود که زیر سایه آن و همچنین سری Metroid سبک جدیدی با نام Metroidvania پا به عرصه وجود گذاشت که بازی‌هایی با الهام گرفتن از گیم پلی این دو سری را پوشش می‌دهد. استودیو Konami با انتشار پکیج کاملی از این سری با نام Castlevania Advance Collection بهترین تجربه را از این سری محبوب در اختیار شما قرار خواهد داد.

این بسته علاوه بر اینکه هر سه بازی اصلی را که در سال 2000 منتشر شد در خود جای داده، نسخه Dracula X را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد که به گفته بسیاری، یکی از چالش‌برانگیزترین و جذاب‌ترین نسخه‌های سری Castlevania محسوب می‌شود. سبک و سیاق دنیای بازی حالتی فانتزی و تاریک داشته و ماجراهای خون‌آشام‌ها و دراکولای معروف را دنبال می‌کند. هر شماره از بازی، شما را در نقش یک شخصیت جدید قرار می‌دهد

. در Circle of the Moon شما نقش Nathan Graves را خواهید داشت که یک شکارچی خون‌آشام ماهر بوده و به قلعه دراکولا قدم گذاشته تا طبق دستوراتش، از بازگشت این موجود قدرتمند جلوگیری کند. در بازی Harmony of Dissonance کاراکتر Juste Belmont را کنترل می‌کنید که از نوادگان شکارچی معروف خون‌آشام‌ها بوده و مبارزه با شر را ادامه خواهد داد و همچنین در سومین شماره، نقش یک دانش‌آموز جوان ژاپنی را خواهید داشت که به‌گونه‌ای درگیر همین ماجراهای تاریک خون‌آشامی شده است.

هر کدام از بازی‌ها مکانیک‌های جدیدی را به گیم پلی جذابش اضافه می‌کنند. اصول گیم پلی بر مبنای مبارزات اکشن با زاویه دوربین دید از بغل است و مملو از لحظات مهیج و جذابی می‌شود که به شما فرصت سر خاراندن را هم نمی‌دهد. همچنین شما به کارت‌هایی دسترسی دارید که با ترکیب کردن آن‌ها می‌توانید 80 مدل جادو جدید بسازید و در نبرد از آن‌ها استفاده کنید. استودیو Konami در این پکیج کامل، گیم پلی و بخش گرافیکی را نیز تا حدودی بهبود داده تا بهترین و روان‌ترین تجربه را از این عنوان قدیمی در اختیار بازیکن قرار دهد. ویژگی‌های جدیدی نیز اضافه شده که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به امکان ذخیره‌سازی بازی در هر نقطه از مرحله‌ها اشاره کرد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Hollow Knight را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Castlevania Advance Collection با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 – 64bit
Processor: Intel Core i3-4160
Memory: 4 GB RAM
DirectX: Version 9.0
Storage: 500 MB available space
Sound Card: DirectX 9 compatible

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 – 64bit
Processor: Intel Core i3-6300
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 750Ti (VRAM 2GB)
DirectX: Version 9.0
Storage: 500 MB available space
Sound Card: DirectX 9 compatible

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Count Dracula is once more back from the dead…
Join the fight against Evil in the Castlevania Advance Collection, a compilation of timeless action-exploration masterpieces! In addition to the three legendary Castlevania games that were first released in the early 2000s, this collection also includes Castlevania: Dracula X and some never-before-seen sketches and artwork from the games!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.