دانلود بازی A Monsters Expedition The Museum Expansion برای PC
دانلود بازی A Monsters Expedition The Museum Expansion برای PC پارسی گیم

دانلود بازی A Monsters Expedition The Museum Expansion برای PC

پارسی گیم 20 مرداد 1400 بدون دیدگاه
4,369 بازدید

دانلود بازی A Monsters Expedition The Museum Expansion برای کامپیوتر

بازی‌های معمایی شاید جایگاه پایین‌تری نسبت به سایر سبک‌ها در دنیای بازی‌های ویدیویی داشته باشند و هر بازیکنی را به خود جذب نکنند. اما اغلب، این بازی‌ها هستند که دست سازندگان در ایده پردازی و نوآوری را باز می‌گذارند و از کلیشه‌ها فرار می‌کنند. بازی A Monsters Expedition از استودیو Draknek & Friends عنوانی معمایی در سبک جهان‌باز بوده که ماجراهای یک هیولای بامزه با کوله‌پشتی‌اش را برای شما روایت می‌کند. به‌تازگی بسته الحاقی The Museum Expansion نیز برای بازی منتشر شده است.

شما در این بازی موجودی سیاه‌رنگ و بامزه هستید که برای ماجراجویی کوله‌پشتی‌اش را بسته و آماده است. او برای یافتن و درک بهتر انسان‌ها به این دنیا قدم گذاشته و ماجراها و معماهای زیادی را در این دنیای وسیع باید پشت سر بگذارد. دنیای بازی از جزیره‌های متعددی تشکیل ‌شده و در سبک جهان‌باز است و از همان ابتدا آزادی عمل زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد. مکانیک‌های گیم پلی بسیار ساده بوده و در همان دقایق ابتدایی ورودتان به بازی، تمامی آن‌ها را فرا خواهید گرفت.

همین ساده بودن در کنار دنیایی جذاب که اتمسفری آرامش‌بخش دارد از ویژگی‌هایی است که A Monsters Expedition را سرگرم‌کننده نگه می‌دارد. شما برای عبور گاهی باید درختی را قطع کرده و از تنه آن به‌عنوان پل استفاده کنید و یا گاهی فقط کنار آب نشسته و چنددقیقه‌ای را در آرامش سپری کنید. این‌چنین لحظه‌ها هستند که به این بازی متفاوت عمق می‌دهند. در طول بازی آیتم‌ها و اشیاء مختلفی پیدا می‌کنید که همگی متعلق به انسان‌ها بوده و اطلاعات بیشتری از آن‌ها را در اختیار کاراکترتان قرار می‌دهد.

در به‌روزرسانی The Museum Expansion محتوای جدیدی در قالب 100 معمای جدید به بازی اضافه شده تا ماجراجویی‌های شما در این دنیای وسیع ادامه پیدا کند. گاهی سادگی تنها چیزی است که از یک بازی ویدیویی می‌خواهید و A Monsters Expedition همین عنصر را به‌خوبی در بطن خود جای‌داده تا ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی Kerbal Space Program و Dorfromantik را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی A Monsters Expedition The Museum Expansion با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7+
Processor: SSE2 instruction set support
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 256 MB NVidia or ATI graphics card, Intel HD Graphics 3000 or better
DirectX: Version 9.0c
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

From some of the best puzzle designers in the world comes A Monster’s Expedition, an adorable and relaxing open world puzzle adventure for monsters who love to learn about humans. By pushing trees over to create pathways, you’ll explore hundreds of islands near and far to learn about the history of “humanity”.
Immerse yourself in human culture with all-new exhibits from the “Human Englandland” dig site, each accompanied with expert insights*!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.