دانلود بازی Omensight برای PC
دانلود بازی Omensight برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Omensight برای PC

پارسی گیم 19 خرداد 1397 بدون دیدگاه
5,887 بازدید

دانلود بازی Omensight برای کامپیوتر

درخت زندگی در خطر افتاده است. خدای محافظ این سرزمین، در جنگ میان دو قوم ناپدید شد. حضور تو نشانهٔ است برای بازماندگان. وظیفهٔ تو پیدا کردن حقیقت است. پیش از آنکه پوچی تمامی هستی ما را ببلعد. امروز ممکن است آخرین روز دنیا باشد؛ ولی برای تو، امروز آغاز زندگی است.

در بازی Omensight، شما با آخرین روز دنیا مواجه هستید. ورا خدای محافظ سرزمین به قتل رسیده است؛ بدون وجود او سرزمین اورالیا به آخر زمان نزدیک می‌شود. پوچی و تباهی در راه نابود کردن این سرزمین است؛ و تنها شما هستید که می‌توانید جلوی آن را بگیرید. جنگ میان دو قومیت پگریا و ردنشیا بالا گرفته است، هر دو می‌خواهند تا قدرت را به دست بگیرند، ولی قدرتی عظیم‌تر از راه می‌رسد. شما نقش یک هاربینجر (Harbinger)، یک روح جنگجو را دارید؛ کسی که وقتی دنیا به او بیشتر از هر زمان احتیاج دارد، احضار شده است. شما باید حقیقت تاریک و مرموز قتل و آغاز جنگ را پیدا کنید و کسی نباید سر راه شما برای حل این راز قرار بگیرد.

در طول جستجو برای حقیقت، شما بارها و بارها روز آخر دنیا را تجربه خواهید کرد. هر روز با یک صبح آغاز می‌شود و در آخر به تباهی می‌رسد. ولی در میان این طلوع و غروب شما فرصت این را دارید تا سرنوشت را تغییر دهید. هر تصمیم و انتخاب شما زاویه جدید و مسیرهای تازه‌ای از بازی را به نمایش خواهد گذاشت؛ و با هر بار شروع روز جدید شما قدرت‌های که قبلاً کشف کرده‌اید را همراه خواهید داشت. با پیدا کردن درخت زندگی، درخت به شما قدرت کنترل زمان را خواهد داد. از اینجاست که می‌توانید به زمان‌های گذشته سفر کنید. در پایان هر روز به پیش درخت زندگی بازخواهید گشت و نتایج جستجوی خود را ذخیره خواهید کرد.

با ملاقات با کاراکترهای مختلف شما سرنخ‌های جدیدی از دلیل مرگ خدای محافظ پیدا خواهید کرد. در ابتدای هر روز کاراکتر مورد نظر خود را انتخاب کنید تا ببینید آیا در مسیر او سرنخی از ماجرای قتل وجود دارد یا نه.

کاراکترهای بازی: دراگا، ژنرالی منضبط و قدرتمند که توسط کیتنهرد تربیت شده است تا استراتژیست و جنگجوی فوق‌العاده باشد. لودامیا، یک جنگجوی آزادی خواه و بی‌باک باقدرتی باور نکردنی. راتیکا: فردی که با نواختن خود اسرار قلب‌ها را برملای می‌کند. اندریک: امپراتور پگریا، کسی که جنگ‌های زیادی را برنده شده است و قدرت اورالیا را در دست دارد.

بازی Omensight در سبک اکشن، ماجراجویی، نقش آفرینی و معمای ساخته‌شده است. استدیو Spearhead Games سازندهٔ این اثر است و در ماه می 2018 آن را برای سیستم‌عامل ویندوز منتشر کرده.

آیا شما می‌توانید سرنوشت سرزمین اورالیا را تغییر دهید؟ قاتل کیست؟ دشمنان با شمشیرهای کشیده و جادوهای تاریک منتظر شما هستند. از این بازی زیبا و هیجان انگیز با موزیکی دلنواز لذت ببرید.

هم اکنون این بازی را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows Vista, 7, 8, 10
Processor: Intel or AMD Dual Core 2.0 GHz+
Memory: 6 GB RAM
Graphics: GeForce GT 640 or Radeon HD 7790 (1GB VRAM)
DirectX: Version 10
Storage: 5 GB available space
Sound Card: Stereo

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel or AMD Dual Core 3.0 GHz+
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 750 or Radeon HD 7870 (2GB VRAM)
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space
Sound Card: Stereo

تصاویری از محیط بازی :


لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 4.7 گیگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.