برترین مراحل فرعی بازی GTA V
سید مسعود کاظمی

برترین مراحل فرعی بازی GTA V

سید مسعود کاظمی 21 شهریور 1400 بدون دیدگاه
11,910 بازدید

عنوان GTA V در سال 2013 منتشر شد و همه را شگفت‌زده کرد. باوجود اینکه چندین سال از عرضه این بازی می‌گذرد؛ همچنان تازگی خاصی دارد و بازیبازهای زیادی به دنبال آن هستند. جدا از بخش جذاب و پرمحتوای آنلاین بازی GTA V، بخش آفلاین یا داستانی بازی، بسیار غنی و پر از ماموریت های مختلف است که می‌توانید انجام دهید. از بازی گلف گرفته تا بیرون رفتن با دوستان و مسابقات خیابانی. بازی به‌جز مراحل اصلی که خود بسیار جذاب هستند، مراحل فرعی و فعالیت‌های جانبی سرگرم‌کننده و جالبی نیز دارد. در این مطلب به برترین مراحل فرعی بازی GTA V می‌پردازیم.

بهترین ماموریت‌های فرعی GTA V

یکی از سرگرمی های جذاب‌ بازی GTA V مراحل و ماموریت های فرعی است. در بازی مراحلی تحت عنوان Strangers & Freaks وجود دارد که هرکدام پس‌زمینه‌ی داستانی خاص و جذاب خود را دارند. کارهایی که باید در این مراحل انجام بدهید نیز عجیب‌تر از مراحل اصلی بازی است. همچنین بزرگ‌ترین نقطه قوت این مراحل فرعی، این است که هیچ‌کدام مشابه با یکدیگر نیستند. همین امر باعث شد که در این مقاله شما را با 22 ماموریت فرعی و جذاب GTA V آشنا کنیم.

برترین مراحل فرعی بازی GTA V

22- Peyote Plants

یکی از عجیب‌ترین ماموریتهایی که می‌توانید در بازی GTA V انجام دهید؛ خوردن نوعی گیاه به نام Peyote Plants است. این ماموریت هیچ دخالتی به روند اصلی بازی ندارد و خیلی از بازیبازها شاید از وجود آن هم اطلاع نداشته باشند. با خوردن این گیاه عجیب‌وغریب شما دچار توهم شدیدی می‌شوید و برای مدتی تبدیل به یک حیوان خواهید شد. درواقع می‌توانید به هر حیوانی که در بازی وجود داشته باشد تبدیل شوید اگر بدانید کدام گیاه مختص کدام حیوان (از گربه و سگ تا حتی پرندگان مختلف) است. همچنین در بازی 7 گیاه مخصوص نیز وجود دارد که اگر همه‌ی آن‌ها را بخورید تبدیل به پا گنده می‌شوید.

مراحل فرعی GTA V

21- Sasquatch Hunter

حالا که بحث پا گنده شد، در بازی GTA V یک مرحله‌ی فرعی نیز وجود دارد که مربوط به شکار پا گنده می‌شود. پا گنده در بازی‌های راکستار داستانی طولانی دارد. اولین بار در بازی GTA San Andreas این موجود دیده  شد و بعداً هم در دی‌ال‌سی Undead Nightmare بازی Red Dead Redemption.

بالاخره راکستار یک مرحله فرعی برای شکار این موجود عجیب‌وغریب در بازی GTA V طراحی کرد. این مرحله‌ی فرعی تا اواخر بازی در دسترس نیست. هنگامی‌که مرحله‌ی آخر بازی باشد این مرحله‌ی فرعی در دسترس قرار خواهد گرفت. این مرحله یکی از عجیب‌ترین مراحلی است که با آن رو‌به‌رو خواهید شد.

مراحل فرعی GTA V

20- ترور و مادرش

همان‌طور که گفتم بعضی از این مراحل در عین جذاب بودن بسیار عمیق هستند و این مرحله یکی از آن‌ها است. در اواخر یا بعد از اتمام بخش داستانی بازی اگر با ترور به خانه او بروید، قطعاً با دیدن مادر ترور غافلگیر خواهید شد. صحبت‌های که بین ترور و مادرش ردوبدل می‌شوند بخشی از دیوانه‌بازی‌های ترور را توضیح می‌دهد. بالاخره هرچه نباشد انسان از بدو تولد قاتل و جانی نیست.

همان‌طور که پدر علم روانکاوی، زیگموند فروید اشاره می‌کند، تمامی مشکلات روانی یک انسان بالغ مربوط به دوره‌ی کودکی و تجربیات جنسی او است. با دیدن ترور هم متوجه این موضوع می شویم. جدا از رابطه‌ی بدی که ترور با مادرش دارد، در این بخش او از ترور می‌خواهد؛ موادی که مصرف می‌کند را برای او تهیه کند. درواقع شما باید یک ماشین ون از موادی که مادر ترور می‌خواهد را بدزدید. ایشان قطعاً جایزه مادر نمونه‌ی سال را خواهد برد.

Back to Future GTA V

19- ماشین Back to the Future

سه‌گانه Back to the Future یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های عملی تخیلی محسوب می‌شود. یک پیرمرد دانشمند که با اختراع یک ماشین می‌توانید در زمان سفر کند. جدا از اینکه این سه‌گانه را حتماً باید ببینید، ایده‌ی اصلی سریال ریک و مورتی نیز از روی این سه‌گانه گرفته شده است.

در بازی GTA V بعد از سرقت از فروشگاه جواهرات، برای فرانکلین یک مرحله‌ی فرعی در وسط بیابان سان اندریاس باز می‌شود. وقتی به آنجا بروید یک فرد ناشناس به شما می‌گوید که در شهر لوس سانتوس 50 قطعه‌ی فضاپیمای موجودات فضایی وجود دارد. اگر شما این 50 قطعه را پیداکرده و به این شخص بدهید، یک اتوموبیل عجیب‌ در گاراژ برایتان ارسال می‌شود. این ماشینی است که با همین قطعات فضاپیما ساخته شده است و بسیار شبیه ماشینی است که دکتراِمِت در فیلم بازگشت به آینده ساخته بود.

برترین مراحل فرعی بازی GTA V

18- متوقف کردن جرم و جنایت

می‌دانم که متوقف کردن جرم و جنایت در بازیِ مثل GTA V بسیار عجیب‌وغریب به‌ نظر می‌رسد اما چنین کاری را می‌توانید انجام دهید. این‌یکی از ماموریت های فرعی بازی است که به‌صورت تصادفی رخ می‌دهد. در این حادثه یک گروه جنایتکار قصد دزدیدن یک خانم را دارند و شما می‌توانید با دخالت؛ جان وی را نجات بدهید. اگر شخصیت ترور را انتخاب کرده باشید، گروهی که این خانم را میدزدند؛ گروه موتورسوار The Lost MC خواهد بود که ترور با آن‌ها خصومت شخصی دارد.

Taxi GTA V

17- درآمد بی‌دردسر با رانندگی تاکسی

اگر از آن دسته آدم‌هایی هستید که علاقه‌ی خاصی به آشوب به پا کردن ندارید، می‌توانید با رانندگی تاکسی در بازی GTA V گذران زندگی کنید. البته قبلش باید با فرانکلین کل شرکت تاکسی لوس سانتوس را خریداری کنید. بعد از خریداری این شرکت، می‌توانید به رانندگی تاکسی مشغول شوید.

این بخش شامل ماموریت های ویژه است که در آن مدیر شرکت با شما تماس می‌گیرد تا بعضی از مشتری‌های به خصوص را تا مقصد برسانید. در طول مسیر دیالوگ‌های که بین شخصیت اصلی و مسافر ردوبدل می‌شود بسیار واقعی و دغدغه‌مند هستند. بعضی از آن‌ها از وام‌های که نتوانستند پرداخت کنند؛ گلایه دارند، بعضی از اتفاقات دیگر که همگی به نحوی نقدی است بر نظام حاکم بر جامعه. اگر با این مرحله رو‌به‌رو شدید، توجه بسیاری به دیالوگ‌ها داشته باشید که اصل زیبایی مراحل در آن‌ دیالوگ‌ها نهفته است.

مراحل فرعی GTA V

16- کمک کردن به داماد

یکی از جذاب‌ترین حوادث اتفاقی بازی GTA V مربوط به یک داماد بیچاره می‌شود. در این مرحله‌ که می‌توانید با هر 3 شخصیت آن را انجام بدهید و باید یک داماد بیچاره که به یک تیر برق بسته شده است را به مراسم عروسی وی برسانید. در طول مسیر این داماد بخت‌برگشته برای شما تعریف می‌کند که در آخرین مهمانی مجردی خود، دوستانش به‌عنوان شوخی لباس‌های او را دزدیدند و خود او را به تیر برق بسته‌اند. همچنین او فقط 10 دقیقه وقت دارد تا لباس خود را عوض کند و برای عروسی اش به کلیسا برسد.

GTA V SIde Missions

15- بازسازی صحنه‌ی معروف فیلم جایی برای پیرمردها نیست

به‌عنوان کسی که عاشق سینما است، یکی از بهترین اتفاق‌های تصادفی بازی برای من ادای دینی به فیلم فوق‌العاده‌ی برادران کوئن، جایی برای پیرمردها نیست (No Country for Old Men) بود. فیلم جایی برای پیرمردها نیست یکی از بهترین فیلم‌های جنایی است که در سال 2007 منتشر شد و جوایز بسیار ازجمله بهترین فیلم اسکار را نیز از آن خود کرد. بدون اشاره به ‌شخصیت‌ها اتفاق را توصیف می‌کنم تا اسپویل صورت نگیرد.

در صحنه‌ای از فیلم شخصیتی وارد منطقه‌ای می‌شود که قرار است یک معامله صورت بگیرد اما درنهایت به کشته شدن همگی منجر می‌شود. این شخصیت کیفی که در آن 25 هزار دلار وجود دارد را به دست آورده و فرار می‌کند اما چند لحظه‌ی بعد، افراد دیگر به دنبال پول می‌آیند و این شخص را به قتل می‌رسانند.

در نزدیکی کوه چیلیاد به‌صورت تصادفی ماموریتی رخ خواهد داد و شما وارد صحنها‌ی، مشابه آنچه بالاتر گفته شد؛ خواهید شد. یکی از افراد که نیمه‌جان است هشدار می‌دهد که این پول نفرین‌شده است و آن را برندارید. هنگامی‌که شما این کیف پول را بردارید و از صحنه بیرون شوید، چند ماشین به دنبال شما خواهند آمد تا پول را پس بگیرند. حالا بستگی به مهارت شما دارد که می‌توانید از دست این افراد خلاص شوید یا خیر.

برترین مراحل فرعی بازی GTA V

14- نجات دادن جان یک کارمند ساختمان‌سازی

اتفاقات تصادفی بازی بسیار خلاقانه و واقعی طراحی شده‌اند. یکی از این اتفاقات تصادفی در نزدیکی محیط ساختمان‌سازی است. هنگامی‌که شما از کنار یک ساختمان نیمه‌کاره رد شوید، متوجه میشوید که یک کارگر بیچاره بعد از یک اتفاق در ماشینش گیر میکند. اگر شما توسط بولدوزر، لوله‌های بزرگی را که باعث بسته شدن درهای ماشین شده است؛ کنار بزنید؛ این کارگر بیچاره نجات پیدا خواهد کرد در غیر آن مرگ او حتمی است. نکته‌ی جالب اینجاست که مدتی بعد از این اتفاق اگر به رادیو گوش کنید؛ متوجه می‌شوید که گزارشگر به این اتفاق نیز، اشاره می‌کند.

مراحل فرعی بازی GTA

13- حل معمای یک جنایت توسط مایکل

در اکثر مواقع شما نقش یک جنایت‌کار را در بازی GTA V بر عهده دارید، اما در بعضی مراحل تبدیل به یک کارآگاه خصوصی نیز می‌شوید. یکی از بهترین مراحل فرعی بازی که فقط توسط مایکل قابل بازی است نیز یک مرحله‌ی جنایی و کارآگاهی است.

در اواسط بازی برای مایکل یک مأموریت فرعی در قسمت غربی نقشه دور از شهر باز می‌شود. هنگامی‌که آنجا بروید مایکل با یک خانمی صحبت می‌کند که به مایکل می‌گوید همسر وی مفقود شده است و اگر مایکل به او کمک کند سپاس‌گزار او خواهد بود. پس‌ از این صحبت مایکل باید 30 قطعه‌ی یک زیردریایی بزرگ، که در جاهای مختلف اقیانوس پراکنده‌شده است را پیدا کند. در آخر این مرحله نیز با یک پیچش رو‌به‌رو خواهید بود که غافل‌گیرتان خواهد کرد.

GTA V Side Missions

12- چه کسی قاتل لنورا جانسون است؟

یکی از بهترین مراحل فرعی که داستان بسیار ترسناکی نیز دارد، مرحله‌ی فرعی است که فقط توسط فرانکلین قابل بازی است. لنورا جانسون یکی از بازیگران مشهور در بازی است که به‌طور مرموز و وحشیانه‌‌ای به قتل رسیده است. اجزای بدن او تکه‌تکه و دوباره به هم وصل شده است. داستان جایی ترسناک‌تر می‌شود که قاتل لنورا جانسون هنوز شناخته و دستگیر نشده است.

برای پیدا کردن قاتل لنورا جانسون، شما در قدم اول باید 50 تکه کاغذ یک نامه، که سرتاسر نقشه پراکنده شده است را پیدا کنید. بعد از پیدا کردن این تکه‌ها، فرانکلین آن‌ها را به هم می‌چسباند و قاتل لنورا جانسون را پیدا می‌کند. بعد از پیدا کردن قاتل، بازی به شما این حق انتخاب را می‌دهد که عدالت را برقرار کنید یا بگذارید این قاتل جانی فرار کند.

برترین مراحل فرعی بازی GTA V

11- پیوستن به یک گروه مذهبی

گروه Epsilon یک گروه مذهبی در دنیای GTA است که صحبت‌های پیرامون این گروه مذهبی حتی در بازی GTA San Andreas هم وجود داشت. اما در بازی GTA V شما از طریق مایکل می‌توانید عضو این گروه مذهبی عجیب‌وغریب شوید. راکستار حتی یک وب‌سایت واقعی مشابه به وب‌سایت Epsilon داخل بازی طراحی کرده است. پیوستن به این گروه مذهبی البته آن‌چنان کار آسانی نیست و برای خودش هفت‌خان رستم دارد.

در قدم اول شما باید لباس این گروه مذهبی که حدوداً ده هزار دلار است را خریداری کنید. در ادامه باید در چند برنامه عجیب شرکت کنید، که یکی از آن‌ها راه رفتن حدود 10 مایل در یک بیابان است. در آخر هم حدود 150 هزار دلار از شما درخواست می‌کنند. اگر هوشیار باشید می‌توانید با ختم آخرین مرحله این برنامه بسیار پولدار شوید. البته امکان از دست دادن تمامی پول‌هایی که خرج کرده‌اید نیز است، پس حواستان را جمع کنید. این گروه مذهبی جزئیات داستانی بسیار خوبی دارد و نقد بسیار خوبی بر مسائل مذهبی است که در این مقاله تفسیر آن نمی‌گنجد.

برترین مراحل فرعی بازی GTA V

10- یک فرقه عجیب‌وغریب دیگر نیز وجود دارد

گروه Epsilon تنها فرقه‌ی بازی GTA V نیست. یک فرقه‌ی دیگر نیز در بازی وجود دارد که در دامنه‌های کوه زندگی می‌کنند و بسیار عجیب‌تر از گروه Epsilon است. در قدم اول شما راهی برای ورود به مکان این فرقه پیدا نمی‌کنید. تنها کسی که از وجود این فرقه باخبر است ترور است. اگر به همراه ترور با اتفاقات تصادفی که شخصی را باید از یکجا به‌جای دیگر برسانید رو‌به‌رو شوید، بازی این گزینه را به شما می‌دهد تا این افراد را در مقابل مبلغی به کمپ این فرقه تسلیم کنید.

اینکه این فرقه با این افراد چه‌کاری انجام می‌دهد را هیچ‌وقت نخواهید فهمید اما می‌توان حدس زد که افراد این فرقه علاقه‌ی خاصی به گوشت انسان دارند. اگر با ترور چندین بار افراد بی‌گناه را به این کمپ ببرید، افراد این فرقه درنهایت شما را نیز دستگیر خواهد کرد و به کمپ خواهند برد. این تنها راهی است که می‌توانید وارد این کمپ شوید و فرار کردن دوباره از آن کمپ کار آسانی نیست.

GTA V Ailens

9- مقابله با موجودات فضایی واقعی

یکی از دیوانه‌وارترین مراحل فرعی زمانی است که مایکل با یک فعال جامعه مدنی رو‌به‌رو می‌شود که قصد قانونی ساختن مواد مخدر را دارد. برای تشویق افراد، این شخص مقداری از این مواد را به مخاطب می‌دهد تا متوجه شود که این مواد هیچ تأثیر بدی ندارد. البته باید به این نکته اشاره کرد که این شخص این‌قدر از این مواد مصرف کرده است که کاملاً روی او بی‌اثر است. اما وقتی مایکل از این مواد مصرف می‌کند وارد توهمی می‌شود که با یک مینی‌گان به کشتار موجودات فضایی می‌پردازد.

در بهترین فیلم‌های اکشن که حول موجودات فضایی می‌چرخد چنین اکشن‌ جنون آوری پیدا نمی‌کنید که در این مرحله برای شما اتفاق می­افتد.

GTA V Simeon

8- سر زدن به Simeon

Simeon یکی از اولین شخصیت‌هایی است که در دنیای بازی متوجه می‌شود؛ نباید با مایکل دربیافتد. این شخصیت رئیس فرانکلین است و در همان اوایل بازی به فرانکلین وظیفه می‌دهد که ماشینی را از خانه‌ی مایکل بدزد که هنوز بدهی آن را نپرداخته است. هنگامی‌که ماشین را از خانه بیرون آوردید، مایکل یک اسلحه را روی سر فرانکلین می‌گذارد و از او می‌خواهد که با همان ماشین وارد نمایشگاه ماشین «سمیون» شود. درنهایت هم سمیون را کتک می‌زند تا بفهمد نباید با مایکل دِ سانتا دربیافتد.

اگر بعد از مدتی دوباره با مایکل یا فرانکلین به نمایشگاه او سر بزنید، سمیون افراد خود را دنبال شما می‌فرستد که شما را بکشد. اینکه بعد از حادثه، شما چه بلایی بر سر سمیون خواهید آورد؛ تصمیم شما است.

برترین مراحل فرعی بازی GTA V

7- متوقف کردن دزدی‌ها

یکی از اتفاقات تصادفی که در بازی بسیار رخ می‌دهد؛ دزدیده شدن کیف پول یا وسیله‌ای از افراد پیاده است. گاهی شخصی دوچرخه و گاهی هم کیف پول یک شخص را می‌دزدد. بازی به شما این امکان را می‌دهد که وسیله یا پول دزدیده‌شده را دوباره به دست بیاورید. چیزی که این اتفاقات تصادفی را واقعی می‌کند این است که شما می‌توانید خودتان را درگیر کنید یا از کنار آن‌ رد شوید. حتی در این مورد هم می توانید وسیله یا کیف پول را برای خودتان نگه‌ دارید یا دوباره به صاحب اصلی آن باز گردانید.

ماموریتهای فرعی GTA V

6- پاک‌سازی اقیانوس

یکی دیگر از مراحل فرعی که به شما حس یک شهروند مفید را القا می‌کند این است که اقیانوس را از شر بشکه‌های مواد شیمیایی پاک‌سازی کنید. بعد از اینکه شما زیردریایی را به دست آوردید؛ می‌توانید حدود 30 بشکه مواد شیمیایی درون اقیانوس‌ را بیرون بکشید و اقیانوس را از شر این مواد مضر پاک کنید.

باوجود اینکه بازی GTA V در مورد چند دزد و تبهکار است، اما به‌خوبی مشکلات جامعه را نمایان می‌کند و راه‌حل آن را نیز پیشنهاد می­دهد. همچنین برای هر بشکه‌ای که شما از دل اقیانوس بیرون بکشید بازی برایتان 23 هزار دلار جایزه در نظر گرفته­است. پاداش بسیار خوبی است برای کسی که می‌خواهد محیط‌زیست را برای نسل بعدی خود پاکیزه نگه‌ دارد.

ماموریتهای فرعی GTA V

5- دزدیدن از ماشین‌های حمل‌کننده پول

دوباره برگردیم به اصل بازی GTA V، سرقت. یکی از بهترین اتفاقات تصادفی که در بازی رخ می‌دهد، از راه رسیدن ماشین‌های حمل‌کننده پول است. بیراه نگفتیم اگر نام این اتفاق را سرقت کوتاه بنامیم. بالاخره شما باید با پلیس درگیر شوید، پول را بدزدید و از دست پلیس فرار کنید. جدا از اینکه این فعالیت بسیار سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز است، درآمد نسبتاً خوبی هم محسوب می‌شود.

تصور نکنید که دزدیدن از این ماشین‌ها کار ساده‌ای است. اول‌ از همه، باز کردن در پشتی این ماشین‌‌ها سخت است و آسان‌‌ترین راه استفاده از مواد منفجره است. بعد از باز کردن در ماشین باید با محافظین ماشین سروکله بزنید که نسبت به بقیه پلیس‌ها قوی‌تر هستند. درنهایت هم باید سریعاً از دست پلیس‌ فرار کنید.

ماموریتهای فرعی GTA V

4- تبدیل‌شدن به یک پاپاراتزی

شهر لوس سانتوس با الگو از لوس‌آنجلس ساخته شده است. لوس‌آنجلس شهری است که در آن اکثر افراد مشهور، به­ خصوص بازیگرها و خواننده‌های مشهور اقامت دارند. قطعاً شهری که پر از سلبریتی‌ها باشد، پر از پاپاراتزی‌ها نیز است. پاپاراتزی به افرادی گفته می‌شود که به زندگی خصوص افراد مشهور سرک می‌کشد و از آن‌ها عکس می‌گیرد. در یکی از مراحل فرعی که برای شخصیت فرانکلین در اوایل بازی باز می‌شود، مرحله‌ی پاپاراتزی است. در این مرحله شما به یک پاپاراتزی کمک می‌کنید که از یک بازیگر عکس‌برداری کند.

در طول بازی چندین بار دیگر با چنین مأموریتی برخورد خواهید کرد. یکی از بهترین مراحل فرعی که وضعیت اجتماعی لوس‌آنجلس را نقد می‌کند همین مرحله است. نقدی تند بر افرادی که با سرک کشیدن به حریم خصوصی دیگران، امرارمعاش می‌کنند. این افراد هیچ ارزشی برای حریم خصوصی سلبریتی‌ها قائل نیستند. و بدتر از آن‌ها مجله‌ها و وب‌سایت‌هایی وجود دارند که این عکس‌ها را از این افراد خریداری می‌کنند.

ماموریتهای فرعی GTA V

3- کمک کردن به فرار یک زندانی

یکی از جذاب‌ترین مراحل فرعی بازی GTA V برخوردن با یک فراری از زندان است. ازآنجایی‌که شخصیت‌های اصلی بازی از جنایت‌کاران قهاری هستند؛ کاملاً وضعیت این فراری بیچاره را درک خواهند کرد. اگر در دشت‌های لوس سانتوس در حال گشت‌وگذار باشید؛ احتمالاً با این شخصیت برخورد میکنید.

اگر تصمیم بگیرید که به یک دوست خلاف‌کار دیگر، کمک کنید؛ قطعاً باید با نصف پلیس‌های شهر هم سرو‌کله بزنید. و اگر به این دوست فراری کمک نکنید؛ وسیله ی نقلیه­ ی شما را می­دزد و پابه فرار میگذارد. همانند مراحل قبلی، بازی آزادی کامل به شما می‌دهد که این ماموریت جانبی را انجام دهید یا خیر.

ماموریتهای فرعی GTA V

2- دستگیری افراد تحت تعقیب

شخصاً یکی از ماموریت­های مورد علاقه‌ام در طول بازی پیدا کردن و دستگیری این جنایت‌کاران تحت تعقیب بود. بعدازاینکه شخصیت ترور را باز کردید؛ دوست قدیمی او Maude با او تماس می‌گیرد و برایش پیشنهاد کار می‌دهد. Maude موقعیت افراد تحت تعقیب را برای ترور می‌فرستد و ترور باید آن‌ها دستگیر یا به‌ قتل برساند. البته اگر زنده دستگیر کنید بسیار بهتر است. جدا از اینکه پول بیشتری می‌گیرید، دیالوگ‌هایی که بین ترور و این جنایت‌کاران ردوبدل می‌شوند فوق‌العاده جذاب و دقیق هستند. مکالمه که بین آن‌ها صورت می‌گیرد مکالمه‌ی معمولی بین دو آدم نیست؛ مکالمه‌ی دو جنایت‌کار است که هرکدام به خاطر پول دست به هر کاری می‌زنند.

برترین مراحل فرعی بازی GTA V

1- واقعی‌ترین تجربه بکسل کردن ماشین

یکی از جالب‌ترین مراحل فرعی که در همان اوایل بازی قابل تجربه است، بکسل کردن ماشین‌ها است. یکی از دوستان فرانکلین به اسم تانیا از او می‌خواهد که ماشینی را بکسل کرده و به پارکینگ ببرد. البته می‌توانید خود ماشین را بدون بکسل کردن به پارکینگ ببرید. اما در عوض گفتگو‌ی جذاب بین فرانکلین و تانیا را از دست می‌دهید.

رفته‌رفته این مرحله فرعی بسیار جالب می‌شود. به‌خصوص وقتی‌که یک ماشین را وسط خط راه ­آهن خراب شده، بکسل میکنید. در دو مرحله­ ی آخر صاحبان ماشین با شما در مورد دغدغه های عادی و مشکلاتشان روزمره شان صحبت می‌کنند. بین مراحل عجیب‌ و هیجان‌انگیز، گاهی ماموریت های ساده حس تازگی را چندین برابر می‌کند.

این بود 22 مرحله و ماموریت فرعی بازی GTA V که هرکدام جذابیت و طراحی فوق‌العاده‌ای دارند. برای شما کدام مرحله‌ی فرعی عنوان GTA V جذاب بوده است؟ کدام یک از مراحل این لیست بیشتر از بقیه برای شما جذاب بوده است؟ آیا خاطره جالبی از این مراحل دارید؟ برایمان در بخش نظرات بنویسید.                  

منبع: TheGamer   

راهنما و توضیحات
برچسب ها

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

آیا بازی GTA 6 معرفی ‌شده است؟

شایعات زیادی پیرامون GTA 6 منتشر شده است اما این بازی به‌صورت رسمی معرفی نشده است.

۱
در بازی GTA V چند مرحله اصلی وجود دارد؟

در بازی GTA V، حدود هفتاد مرحله‌ی اصلی وجود دارد که با اتمام آن بخش داستانی بازی به پایان می‌رسد.

۲
در بازی GTA V چند شخصیت اصلی وجود دارد؟

در بازی GTA V 3 شخصیت اصلی وجود دارد که هرکدام ویژگی و پس‌زمینه شخصی خودشان را دارند.

۳
آیا بازی GTA V برای کنسول‌های نسل نهم منتشر شده است؟

نسخه‌ی بهبودیافته‌ی نسل نهم بازی GTA V هنوز منتشر نشده است. اما دارندگان این کنسول‌ها می‌توانند، از نسخه‌ی کنسول قبلی خود استفاده کنند.            

۴
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.