ریمیک GTA Vice City بازی GTA IV
یحیی رحیمی

ساخت ریمیک GTA Vice City با موتور گرافیکی GTA IV + ویدیو

یحیی رحیمی 10 دی 1402 10 دیدگاه
6,321 بازدید

گروهی از مادسازهای بااستعداد در حال بازسازی بازی GTA Vice City با استفاده از موتور گرافیکی GTA IV هستند. آنها از موتور گرافیکی ریج (Rage) برای بازسازی یکی از بهترین و خاطره‌انگیزترین آثار این مجموعه استفاده می‌کنند. آنها ویدیو کوتاهی منتشر کرده‌اند که نشان از تغییرات قابل‌توجهی دارد.

گروه Revolution Team اعلام کردند که مشغول تهیه نسخه «نسل جدید» بازی GTA Vice City هستند. آنها استفاده از موتور گرافیکی ریج را تائید کردند. موتور گرافیکی که بازی چهارم این مجموعه مشهور با آن ساخته شد. راک‌استار گیمز تا به امروز برنامه‌ای برای بازسازی عناوین پیشین نداشته است. آنها ریمستر سه‌گانه جی تی ای را سال گذشته منتشر کردند. این مجموعه انتقادهای فراوانی دریافت کرد و سریعاً به یکی از بدترین بازی‌های سال تبدیل شد. مادسازها تصمیم گرفته‌اند آستین بالا بزنند و به‌صورت مستقل شروع به بازسازی عناوین قدیمی کنند.

این گروه اعلام کرده که تمامی جنبه‌های بازی همانند مأموریت‌ها، نقشه، کات‌سین‌ها، تفنگ‌ها، اتومبیل‌ها و… در نسخه جدید بازسازی می‌شوند. حس و حال آنها نیز مشابه بازی GTA IV خواهد بود. از فیزیک این اثر مشهور استفاده شده است و به شکلی یک بازی کاملاً متفاوت را خواهیم دید. بازی چهارم این مجموعه یکی از فیزیکی‌ترین عناوین در زمان خود بود و جزئیات گیم‌پلی آن حتی از بازی GTA V نیز بیشتر است. این خبر خوبی برای افرادی است که می‌خواهند وایس سیتی را به شکل دیگری جستجو کنند.

ریمیک GTA Vice City بازی GTA IVریمیک GTA Vice City در GTA IV

گروه گفته‌شده یک تریلر ویژه به نام GTA Vice City: Nextgen Edition منتشر کرده است. گرافیک بازی طبق تریلر مشابه عنوان اصلی است. تغییر خاصی در چهره و طراحی شهر دیده نمی‌شود. مهم‌ترین تغییر، حس و حال بازی و روند متفاوت خواهد بود. جریان بازی با نسخه اول زمین تا آسمان تفاوت خواهد داشت. اگر به تریلر دقت کنید، خواهید دید که نحوه دویدن و اعمال مختلف مشابه GTA IV است. ایده ناب و تازه‌ای که بدون شک، نظر افراد زیادی را جلب خواهد کرد.

طبق توضیحات منتشرشده، بازی وایس سیتی با موتور گرافیکی Rage بازسازی شده است. این نسخه بهتر از ریمستر سال گذشته خواهد بود و همچنین ایستگاه‌های رادیویی اصلی نیز همچنان حفظ شده‌اند. قرار است که چراغ‌های نئون به شهر اصلی اضافه شود. این ویژگی در بازی فرعی Vice City Stories استفاده شده بود که تنها برای کنسول PSP منتشر شد. باید خاطر نشان کرد که شرکت Take-Two با تمام قوا جلوی فعالیت چنین مادهایی را خواهد گرفت و هرگونه ماد مرتبط با ریمیک و ریمستر سریعاً حذف خواهد شد. باید دید کار این گروه به کجا خواهد رسید. نظر شما در مورد ماد ریمیک GTA Vice City چیست؟‌

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 10 دیدگاه
  • DeathStar

    DeathStar

    مهمان

    در حقیقت اگر میخواستن ریمیک کنن اون مدل از مادی بود که بازی روی GTA V پیاده میکرد میشد اون بگیم ریمستر خیلی خوبی میتونست نسبت به همه اینا باشه!

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Ali

    مهمان

    از کجا میتونیم دانلود کنیم؟

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به Ali

      نویسنده

      لینک داخل متن هست.

  • Avatar

    بنده خدا

    مهمان

    Gta iv برای ps4 نداریم نیست گشتم نبود

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Abtin

    مهمان

    Gta vice city ماله ps2 ولی gta vice city stories ماله psp هست و برای ps3 gta iv و gta v اومد و gta v تا کنسول های نسل نهمی هم هست ولی gta iv برای ps3 و ps4 بود

    پاسخ دهید
    • Avatar

      بنده خدا در پاسخ به Abtin

      مهمان

      Gta iv برای ps4 نداریم نیست گشتم نبود

  • KURD WARRIOR

    KURD WARRIOR

    مهمان

    البته لازم به ذکره gta vice city stories برای ps2 و ps3 هم اومده و این ضعف هست در متن که درست تحقیق نکردین راجب این موضوع.

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به KURD WARRIOR

      نویسنده

      این بازی در اصل برای PSP ساخته شده و بعدها برای کنسول‌های دیگه پورت شد.

  • Avatar

    reza

    مهمان

    نمیشه گفت ریمیک. بیشتر یه ریمستر با کیفیت هست. طراحی بصری و نور پردازی و گرافیگ خوبه ولی تکسچرز ها و مدل ها همون بازی اورجینال هست.
    هر چی هست بهتر از اون سه گانه ریمستره.

    پاسخ دهید
    • Avatar

      ابوالفضل در پاسخ به reza

      مهمان

      ریدی داداش ریمیک یعنی بازی زیر رو بشه و مکانیزم هاش تغییر کنه همین کارو اینا دادن انجام میدن