دانلود بازی Life is Strange True Colors برای PS5
دانلود بازی Life is Strange True Colors برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Life is Strange True Colors برای PS5

پارسی گیم 7 شهریور 1400 بدون دیدگاه
1,162 بازدید

دانلود بازی Life is Strange True Colors برای پلی استیشن 5

یکی از سبک‌هایی که در بازی‌های ویدیویی اگر خوب به آن پرداخته شود، عنوانی جذاب را پدید می‌آورد سبک ماجرایی داستان محور است. در سال‌های اخیر عناوین کمتری با محوریت این موضوع منتشر شدند، عناوینی مانند Detroit Become Human یا Heavy Rain. یکی از بازی‌های موفقی که داستانی قوی و جذاب را در همین سبک روایت کرد، عنوان Life is Strange بود که در 5 قسمت مختلف منتشر شد. به‌تازگی بازی جدیدی با نام Life is Strange: True Colors از استودیو Deck Nine منتشرشده تا داستان متفاوتی را از دید شخصیتی جدید برای ما تعریف کند.

شما در این بازی، در نقش دختری به اسم Alex Chen قرار خواهید گرفت که قابلیت ویژه و ماورالطبیعه دارد. او می‌تواند احساسات افراد مختلف را به خودش جذب کند، آن‌ها را خودش تجربه کرده و یا تغییرشان دهد. او هرکدام از این حس‌ها را توسط رنگ‌های مختلفی می‌بیند و کنترل می‌کند. زمانی که Alex برادرش را در یک تصادف از دست داد، تصمیم گرفت با استفاده از قدرت‌هایش، حقایق تلخ پشت پرده این اتفاق را کشف کند، حقایقی که در یک شهر کوچک پنهان‌شده‌اند…

راهنمای قدم به قدم بازی Life is Strange True Colors

راهنمای قدم به قدم بازی Life is Strange True Colors

بازی Life is Strange True Colors توسط استودیو Square Enix ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Life is Strange True Colors با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Life is Strange True Colors

بازی مانند شماره‌ قبلی‌اش، داستان محور بوده و مملو از دیالوگ‌ها و انتخاب‌های مختلف است. این بار به‌جای کنترل زمان، احساسات را کنترل کرده و با استفاده از آن‌ها، معماها را حل کرده و پاسخ سؤال‌های خودتان را پیدا می‌کنید. این موضوع نوید تجربه یک داستان احساسی، عمیق و هیجان‌انگیز را به شما خواهد داد.

شما در شهر کوچک Haven Springs که بازی در آن جریان دارد، افراد مختلفی را ملاقات می‌کنید و روابط گسترده‌ای با ساکنین شهر برقرار خواهید کرد. شما می‌توانید آزادانه در شهر بچرخید و در گوشه و کنار آن، رازهای مرموزش را برملا کنید. انتخاب‌های شما، آینده و سرنوشتتان را رقم میزند و مسیر داستانی بازی را دستخوش تغییرات جدی خواهد کرد.

به‌جز بخش داستانی بازی، گرافیک زیبای آن در کنار موسیقی دل‌نشین و آرامش بخشش و شخصیت‌های به‌یادماندنی‌ای که به شما معرفی می‌کند، تجربه این بازی داستان محور را بیش‌ازپیش لذت‌بخش کرده و ساعات زیادی شما را سرگرم خود خواهد کرد، پس هرگز این تجربه شیرین را در دنیای جدید و رنگارنگ Life is Strange از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی Detroit: Become Human را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Life is Strange True Colors با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

A bold new era of the award-winning Life is Strange begins, with an all-new playable lead character and a thrilling mystery to solve! Alex Chen has long suppressed her ‘curse’: the supernatural ability to experience, absorb and manipulate the strong emotions of others, which she sees as blazing, colored auras. When her brother dies in a so-called accident, Alex must embrace her volatile power to find the truth – and uncover the dark secrets buried by a small town.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.