بازی Overwatch 2
هادی اسماعیل‌زاده

بازی Overwatch 2 احتمالا تا سال 2023 منتشر نشود

هادی اسماعیل‌زاده 19 مرداد 1400 بدون دیدگاه
187 بازدید

شکی نیست که بازی Overwatch، یک موفقیت بزرگ برای استودیو سازنده آن بود و قابل درک است که دنباله آن، یکی از مورد انتظارترین بازی‌های چند وقت اخیر باشد. اما به تازگی یک افشاگر معتبر این فرنچایز، ادعا کرده است که تاریخ عرضه بازی Overwatch 2 ممکن است از آنچه که طرفداران تصور می‌کردند، دورتر باشد.

بازی Overwatch 2 یک دنباله معمولی نیست و بیشتر بر روی ماموریت‌های PVE و گیم پلی Co-op تمرکز خواهد داشت. این بازی دارای یک قوس داستانی کامل در بخش Co-op و همچنین ماموریت‌هایی مختص به هیروهای بازی است که قابلیت تکرار بسیار بالایی دارند. بازی همچنین دارای یک حالت PVP نیز است که در آن دو تیم پنج‌نفره با یکدیگر رقابت خواهند کرد. استودیو Blizzard قبلاً اعلام کرده بود که محدودیت‌های جدیدی برای کلاس‌های مختلف در حالت PVP وجود خواهد داشت زیرا هر تیم باید از یک تانک، دو DPS و دو شخصیت پشتیبان تشکیل شود. همچنین تأیید شده است که بازیکنان Overwatch قادر خواهند بود تا با بازیکنان Overwatch 2 در حالت PVP رقابت کنند.

Overwatch 2

عرضه بازی Overwatch 2 به اوایل سال 2023 موکول می‌شود؟

یک کاربر توییتر با اسم کاربری Metro_OW، ادعا می‌کند که روند توسعه بازی Overwatch 2 بیش از حد انتظار طول می‌کشد؛ بنابراین به نظر نمی‌رسد که این بازی سال آینده عرضه شود. مترو امیدوار است که این خبر دروغ باشد تا همه بتوانند از تجربه بازی در سال 2022 لذت ببرند. این شایعه از یک منبع قابل‌اعتماد مطرح می‌شود زیرا مترو قبلاً نیز به‌درستی، معرفی هیروی جدید Ashe را برای بازی اصلی و همچنین جزئیات مهم مربوط به بازی Overwatch 2 را قبل از معرفی آن در رویداد BlizzCon 2019 فاش کرده بود. Metro در توییت بعدی خود می‌گوید که این تصمیم، ممکن است منجر به کاهش شدید تعداد بازیکنان فعال بازی Overwatch شود زیرا این بازی نمی‌تواند بدون آپدیت‌های بزرگ، مخاطبان را برای یک سال و نیم دیگر حفظ کند.

این خبر کمی غافلگیرکننده است زیرا استودیو Blizzard اخیراً تأیید کرده بود که Overwatch 2 یک مرحله مهم توسعه را پشت سر گذاشته است. استودیو Blizzard همچنین اشاره کرد که اطلاعات بیشتری از بازی را در طول ماه‌های آتی ارائه خواهد داد. درحالی‌که به نظر می‌رسد توسعه بازی به‌خوبی در حال پیشرفت است، بااین‌حال آخرین توییت مترو نشان می‌دهد که تیم توسعه احتمالاً نتواند بازی را به‌موقع تحویل دهد. اگر این اطلاعات صحت داشته باشد، باید انتظار داشته باشیم که بازی Overwatch 2 در اوایل سال 2023 عرضه شود.

درحالی‌که دلیل دقیق این تأخیر در توییت مترو مشخص نشده است، بااین‌حال تأثیر همه‌گیری کرونا بر توسعه بازی را نمی‌توان نادیده گرفت. تاریخ عرضه بسیاری از بازی‌ها، از سال 2021 به سال 2022 موکول شده است و شایعات مربوط به تأخیر بازی Horizon Forbidden West نیز مطرح شده است. علاوه بر این، مشکلات قضایی شرکت Activision Blizzard نیز می‌تواند بر این موضوع تأثیر داشته باشد. صرف‌نظر از این استدلال، هنوز هم عجیب است که بازی Overwatch 2 حتی در سال 2022 عرضه نشود زیرا بازی در سال 2019 معرفی شد.

بازی Overwatch 2 در حال حاضر برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و ایکس باکس وان در دست توسعه قرار دارد.

منبع: GAMERANT

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.