هیروهای بازی Overwatch 2
یحیی رحیمی

هیروهای بازی Overwatch 2 تا شروع فصل دوم بالانس نمی‌شوند

یحیی رحیمی 23 مهر 1401 بدون دیدگاه
208 بازدید

بیش از ده روز از انتشار بازی Overwatch 2 برای کنسول‌های بازی و کامپیوتر می‌گذرد. شروع بازی تیمی جدید بلیزارد با مشکلات متنوعی همراه شد. نیاز به تایید شماره موبایل و حملات DDos به سرورها باعث شد تا افراد زیادی موفق به تجربه آن نشوند. بلیزارد می‌گوید که 25 میلیون نفر علی‌رغم مشکلات در ده روز گذشته این بازی را تجربه کرده‌اند و همچنین مشکلات قدرت اضافه هیروهای Overwatch 2 تا شروع فصل دوم برطرف نخواهد شد.

یکی از مشکلات موجود در بازی اورواچ 2، قدرت بیش از حد تعدادی هیروها است. برای نمونه هیرو D.Va یا Sombra از بقیه شخصیت‌ها قدرت بیشتری دارند و تعادل مناسبی در بازی برقرار نیست. بلیزارد می‌گوید که بالانس و متعادل‌سازی به این زودی انجام نمی‌شود و اینکه قدرت شخصیت‌ها همچنان تا پایان فصل ثابت می‌ماند. بلیزارد در بیانیه‌ای که روی وب‌سایت خود قرار داده، پاسخ انتقادات بازیکنان نسبت به قدرت بیش از حد هیروهای Overwatch 2 از جمله D.Va را داده است.

بلیزارد مدعی است که میزان برد هر هیرو بین 45 تا 55 درصد است و به غیر از تغییر هیرو Zarya، هیچ نیازی به بالانس دیگر هیروها وجود ندارد. بلیزارد در ادامه افزود: «هر هیرو دارای درصد برد 45 تا 55 درصد است و ما هیچ برنامه‌ آنی برای تغییر و بالانس بازی به‌جز هیرو Zarya در آپدیت بعدی که 25 اکتبر منتشر می‌شود، نداریم». این شرکت در ادامه افزود که بالانس اورواچ 2 در آپدیت فصل دوم انجام می‌شود و آن‌ها سعی می‌کنند تا داده‌های مختلفی در طی فصل به دست بیاورند و در نهایت، تجربه بازی را بهبود بخشند.

لیست هیروهای Overwatch 2

هیروهای Overwatch 2

هر فصل بازی اورواچ 2‌ قرار است دارای هویت مخصوص به خود باشد و فصل اول، داری تم مخصوصی نیست. بدون شک عدم بالانس کردن هیروهای Overwatch 2 خبری نیست که بازیکنان منتظر آن بودند. به‌خصوص آنکه تعداد زیادی از قدرت بیش از حد هیروها انتقاد کرده‌اند و می‌گویند بازی متعادل نیست. باگ‌های متعددی در بدنه بازی یافت شده است. برای نمونه یک باگ اجازه افزایش لول یا سطح بازی‌کننده را نمی‌دهد. این باگ باعث شده تا افراد زیادی همچنان در سطوح اول بازی باقی بمانند.

باگ دیگری باعث شده تا هنگامی‌که بازی‌کننده یک اچیومنت جدید در کنسول ایکس باکس دریافت می‌کنند، بازی بسته شود و مجبور به اجرای دوباره شود. ایرادات متنوع مانند قطعی سرور هم گزارش شده و بلیزارد در طی روزهای اخیر تلاش کرده تا مشکلات را به حداقل برساند. بیش از 25 میلیون نفر دنباله بازی Overwatch را تجربه کرده‌اند و عرضه رایگان بازی باعث شده تا استقبال از نسخه دوم، چندین برابر نسبت به نسخه اول بیشتر شود.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.