بازی Diablo Immortal دیابلو ایمورتال
محمد صادق شجاعی

ثبت‌نام بازی Diablo Immortal روی iOS شروع شد

محمد صادق شجاعی 10 فروردین 1401 بدون دیدگاه
414 بازدید

بازی دیابلو ایمورتال به‌زودی به صورت رایگان روی دستگاه‌های مبتنی بر اندروید و iOS منتشر خواهد شد. حال بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی، شرکت Blizzard ثبت‌نام بازی Diablo Immortal روی iOS را آغاز کرده است. اگر تعداد افرادی که ثبت‌نام کرده‌اند به حد خاصی برسد، شرکت بلیزارد محتوا‌های رایگان مختلفی در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد.

سری Diablo، از مشهور‌ترین آثار سبک اکشن نقش‌آفرینی بوده که در سال 1997 و با انتشار بازی Diablo آغاز شده است. طی سال‌های اخیر شرکت Blizzard بازی‌های مختلفی از این مجموعه را روی پلتفرم‌های متعدد منتشر کرده است. بازی دیابلو ایمورتال، جدید‌ترین اثر سری دیابلو است که در سال جاری روی سیستم‌عامل‌های Android و آی‌اواس منتشر خواهد شد. حال شرکت بلیزارد این زمینه را فراهم کرده که دارندگان دستگاه‌های مبتنی بر iOS اقدام به ثبت‌نام بازی Diablo Immortal کنند. روند ثبت‌نام کاربران اندروید از مدتی پیش آغاز شده است. برای ثبت‌نام بازی دیابلو ایمورتال می‌توانید از طریق لینک‌های ثبت‌نام برای iOS و ثبت‌نام برای اندروید اقدام کنید.

شرکت بلیزارد در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرده تمام بازیکنانی که در بازی دیابلو ایمورتال ثبت‌نام کنند، در هنگام انتشار این اثر به آیتم‌های انحصاری دسترسی خواهند داشت. در صورتی که ثبت‌نام‌کنندگان در سراسر جهان به 30 میلیون نفر برسد، مجموعه آیتم‌های The Horadrim به رایگان در اختیار تمامی بازیکنان قرار می‌گیرد. در توضیحات آمده است که برای دریافت آیتم‌های رایگان لازم است بازی را اجرا کرده و بخش آموزشی را پشت سر بگذارید.

طبق برنامه‌ریزی شرکت Blizzard، بازی Diablo Immortal در سال جاری منتشر می‌شود. کارگردان این اثر یعنی وایت چن اخیرا از تاثیرات بازخورد‌های بازیکنانی که بتای محدود را تجربه کرده‌اند، در بهبود و تغییر بازی دیابلو ایمورتال گفته است. لیست تغییرات انجام شده، بخش‌های مختلفی از مکانیک‌های اجتماعی و خرید‌های درون بازی گرفته تا سیستم پیشرفت شخصیت و پشتیبانی از کنترلر را شامل می‌شود.

بازی Diablo Immortal دیابلو ایمورتال

بازی Diablo Immortal تنها یکی از بازی‌های موبایل بلیزارد است

بازی Diablo Immortal احتمالا در زمان انتشار حاوی کلاس جدیدی به نام Blood Knight خواهد بود که تا‌کنون در سری دیابلو حضور نداشته است. در کنار بازی دیابلو ایمورتال، یک بازی موبایل از سری Warcraft قرار است در سال جاری منتشر شود. پس از آن که انتشار بازی Diablo IV به تعویق افتاد، تاریخ انتشار دقیق این اثر مشخص نشده است. انتظار می‌رود که بازی دیابلو 4 در سال آینده در دسترس قرار بگیرد.

اکتیویژن بلیزارد اعلام کرده است که بازی‌های موبایل مختلفی با اقتباس از تمامی مجموعه‌های این شرکت ساخته خواهد شد. دلیل این اقدام شرکت مذکور واضح و روشن است. بازی‌های موبایل بیش از بازی‌های کنسول‌های خانگی و کامپیوتر محبوب هستند و سودآوری به شدت بالایی دارند.

نظر شما در مورد ثبت‌نام بازی Diablo Immortal روی iOS چیست؟ آیا برای آن اقدام خواهید کرد؟ به نظر شما ساخت بازی موبایل با اقتباس از مجموعه‌های مشهور و کسب درآمد از آن‌ها تصمیم درستی است؟ نظرات خود را ابا ما در میان بگذارید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.