The-Elder-Scrolls-6
یحیی رحیمی

فیل اسپنسر: بازی The Elder Scrolls 6 پس از Fable عرضه می‌شود

یحیی رحیمی 10 مرداد 1400 بدون دیدگاه
942 بازدید

انتظار برای بازی The Elder Scrolls 6 به بالاترین حد ممکن رسیده و می‌دانیم که تا سالها خبری از این اثر نقش‌آفرینی نخواهد بود. مدیرعامل شرکت بتسدا ماه گذشته، امید طرفداران این مجموعه را از بین برد و اذعان کرد که هنوز بازی الدر اسکورولز وارد مرحله‌ی تولید جدی نشده و او «دوست دارد فکر کند که بازی در حال ساخت است» این صحبت‌ها با واکنش طرفداران روبه‌رو شد و بسیاری را ناامید کرد. مدیر ایکس باکس در تازه‌ترین مصاحبه از زمان انتشار بازی صحبت کرده و بر اساس گفته‌های او، تا زمانی که بازی Fable منتشر نشود، خبری از الدر اسکورولز 6 نخواهد بود.

فیل اسپنسر با حضور در قسمت جدید پادکست رسانه‌ی IGN به نام Unlocked، در مورد فرایند تولید بازی The Elder Scrolls 6‌ صحبت کرده و باور دارد، تا زمانی که بازی Fable منتشر نشود، خبری از این اثر نقش‌آفرینی نخواهد بود. بازی Fable 4 از ساخته‌های جدید استودیو PlayGround Games که دنباله‌ای عظیم برای مجموعه‌ی فیبل خواهد بود و بر اساس گزارش‌ها، سال 2023 برای کنسول‌ ایکس باکس منتشر خواهد شد.

مدیر ایکس باکس در طول مصاحبه که حدود یک ساعت طول کشید، به بررسی موضوعات مختلفی ازجمله‌ بیست‌سالگی ایکس باکس پرداخت و با نویسندگان و مجریان IGN، خاطرات قدیمی را مرور کرد. همین صحبت‌ها باعث شد تا بازی‌های جدید مانند Fable، The Elder Scrolls 6 و عنوان جدید استودیو Obsidian‌ به نام Avowed موردبحث قرار گیرد و شاهد پرسیدن سؤالات جالبی از آقای اسپنسر باشیم. یکی از مجریان برنامه از مدیر ایکس باکس پرسید که آیا Avowed قرار است رقیب بزرگی برای بازی Skyrim باشد و با مجموعه‌ی الدر اسکورولز رقابت کند یا خیر؟ اسپنسر با رد این گمانه‌زنی‌ها، آثار جدید ایکس باکس را کاملاً متفاوت از هم نامید.

بازی The Elder Scrolls

The Elder Scrolls 6 یک رؤیای دست‌نیافتنی

فیل اسپنسر در ادامه‌ی مصاحبه، سرنخ‌هایی از زمان انتشار بازی The Elder Scrolls 6 در دست طرفداران قرار دارد. بر اساس گفته‌های وی، خبری از انتشار این اثر نقش‌آفرینی در طی چند سال آینده نخواهد بود و باید بازی‌های Fable و Avowed منتشر شوند و طرفداران را مشغول کنند و سپس بازی الدر اسکورولز 6 هم از راه خواهد رسید. مایکروسافت فعلاً بازی‌های نقش‌آفرینی زیادی در دست توسعه دارد و برنامه‌ریزی برای انتشار آن‌ها کار چندان آسانی نیست؛ به‌خصوص آنکه بازی‌های جدید، امکان رقابت با The Elder Scrolls را خواهند داشت.

جف گراب چند وقت پیش گفته بود بازی جدید Fable تا سال 2023 منتشر نخواهد شد و پس‌ازآن هم بازی‌های Avowed و Hellblade 2 از راه خواهند رسید؛ درنتیجه سال 2025 و 2026، زمان مناسبی برای انتشار بازی The Elder Scrolls 6 خواهد بود. صحبت‌های مدیر بتسدا هم حاکی از انتشار بازی در حول‌وحوش همان سالها بود و به نظر می‌رسد که هنوز فرایند تولید به‌صورت جدی شروع نشده و تمرکز استودیو، روی بازی Starifeld است که اثری کاملاً جدید و جدید‌ترین مجموعه‌ی نقش‌آفرینی بتسدا در طی 25 سال اخیر است.

معرفی بازی الدر اسکورولز 6 در سال 2018 باعث بالا بردن سطح انتظار طرفداران از توسعه‌دهندگان شد و بسیاری انتظار داشتند که بازی جدید، در طی نمایشگاه آنلاین E3 2021 نمایش داده شود، همان‌طور که می‌دانید، فعلاً بازی در دست طراحی است و فرایند تولید گیم پلی شروع نشده؛ درنتیجه انتظار انتشار The Elder Scrolls 6 را تا پنج سال آینده و اواخر نسل نهم نداشته باشید. نظر شما چیست؟

در پارسی گیم بخوانید:

  1. بهترین بازی های نقش آفرینی – قسمت اول
  2. بهترین بازی های نقش آفرینی – قسمت دوم

 

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.