Fable-4
مبین نعمت‌اللهی

بازی Fable 4 با موتور گرافیکی Forza Motorsport در دست ساخت است

مبین نعمت‌اللهی 18 اردیبهشت 1400 بدون دیدگاه
830 بازدید

تصمیمی عقلانی اما تاحدودی عجیب، بازی ‌Fable 4 تازه‌ترین عنوان در دست ساخت استودیو خوش‌نام Playground Games با موتور گرافیکی سری‌بازی‌‌های Forza Motorsport ساخته می‌شود. با انتشار فرصت های شغلی منتسب در چارچوب امور گرافیکی استودیو Turn 10 تحت‌عنوان Forzatech، آمده که سه عنوان AAA در کنار دو فرنچایز پرمخاطب اکس‌باکس توسط این موتور گرافیکی در دست ساخت بوده‌اند. این موضوع با اضافه کردن قابلیت‌های جدید در راستای پیاده‌سازی و پشتیبانی هر چه بهتر نسل بعدی کنسول‌ها انجام شده جایی که ما از آن به پشتیبانی از یک عنوان نقش‌آفرینی جهان‌باز همانند بازی 4 ‌Fable یاد می‌کنیم.

به عبارتی دیگر، می‌توان حدس زد که دو عنوان AAA و تحت‌انحصار مایکروسافت، بازی Fable 4 و ‌Forza Motorsport 8 هستند و از عنوان سوم می‌توان به نسخه‌ی جدید سری‌بازی‌های ‌‌ Forza Horizon، جایی که انتظار می‌رود در مکزیک جریان داشته باشد یاد کرد. از دید بازی‌کننده کمی عجیب به‌نظر می‌رسد که نسخه‌ی جدید فرنچایز Fable که قرار است همانند سری‌بازی‌های Final Fantasy یک عنوان نقش‌آفرینی ناب را به بازی‌کنندگان تحمیل کند با موتور گرافیکی و تجهیزات نرم‌افزاری یک عنوان شبیه‌ساز ریسینگ ساخته شود.

Forza-Fable

تصمیمات ناشی از توسعه‌ی نسخه‌ی جدید این فرنچایز بر بستر موتور گرافیکی Forza Motorsport را می‌ةوان منطقی نامید چرا که Fable 4 از طرف استودیو Playground Games خالق سری‌بازی‌های Forza Horizon در دست ساخت است. جدا از موتورهای گرافیکی پرکاربرد در صنعت بازی‌های ویدئویی از قبیل Unity و Unreal Engine می‌توان به موتورهای گرافیکی شخصی‌سازی شده‌ای اشاره داشت جایی که در آن‌ها المان‌های لازم به منظور توسعه‌ی تجربیات درون برنامه‌ای، Game Modeها و موارد دیگر به نحوی کامل به اجرا درمی‌آیند.

با معرفی رسمی نسخه‌ی جدید فرنچایز ‌Fable در کنفرانس مطبوعاتی سال گذشته Xbox Showcase، به‌وضوح می‌توان انتظار انتشار جزئیاتی جدید از روند ساخت و فراهم‌سازی بستری مناسب در رابطه با انتشار نسخه‌ی جدید بعد از گذشت 12 سال در مراسم E3 امسال را داشت.

منبع: Gamesradar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.